Hij weet dat zijn oma een "speciale dokter" is die de mama helpt om de baby geboren te laten worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:29 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het niet de taak van een oom of tante. Ook niet als die maar een klein beetje vertelt.
Ik zou in ieder geval niet blij als mijn schoonzus of broer dat zou doen.
En ja, mijn kinderen weten hoe het zit, maar dat heb ik ze zelf verteld.
Maargoed. De ouders van neefje vinden het wel prima.
En ik zou zeggen dat een speciale dokter dat doet en dat ie bij z'n ouders moet zijn voor overige vragen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Billy (19mnd) en ik rijden in de auto door de weilanden. Staan allemaal wit verpakte pakken kuil in't weiland. Meneer kijkt eens, wijst en roept ''Bèèèhh''.
Nee jongen, dat zijn geen schaapjes..
Ik vind er echt niets van als mijn kind vraagt hoe een baby uit de buik komt en iemand anders daar gewoon een eerlijk antwoord op geeft. Seksuele voorlichting an sich (zoals hoe dat kind daar komt) vind ik niet iets waar anderen zich aan hoeven wagen (omdat het me een ingewikkeld gesprek lijkt) maar deze vraag beantwoorden is voor mij niet voorbehouden aan ouders.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:29 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het niet de taak van een oom of tante. Ook niet als die maar een klein beetje vertelt.
Ik zou in ieder geval niet blij als mijn schoonzus of broer dat zou doen.
En ja, mijn kinderen weten hoe het zit, maar dat heb ik ze zelf verteld.
Maargoed. De ouders van neefje vinden het wel prima.
En ik zou zeggen dat een speciale dokter dat doet en dat ie bij z'n ouders moet zijn voor overige vragen.
Wat een leuke berichtjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef Loj het volgende:
Vakantie! En daarna mag de juf met verlof, sommige kaartjes van de kids zijn geweldig:
Juf, veel beterschap met uw baby
Juf, veel plezier met uw twee baby's
Juf, fijne vakantie en hopelijk wordt uw buik niet dikker
Juf, ik hoop dat u een meisje krijgt, want jongens zijn stom
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef Loj het volgende:
Vakantie! En daarna mag de juf met verlof, sommige kaartjes van de kids zijn geweldig:
Juf, veel beterschap met uw baby
Juf, veel plezier met uw twee baby's
Juf, fijne vakantie en hopelijk wordt uw buik niet dikker
Juf, ik hoop dat u een meisje krijgt, want jongens zijn stom
Oh, komt dat uit Penelope?quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:34 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ook nog even twee van Facebook gekopieerd. Ik vind de praatjes van mijn kind zo aandoenlijk![]()
![]()
S. laat zich graag inspireren door z'n tv-helden... "Mammie? (Thanks Penelope)
quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:57 schreef trui het volgende:
leuk zelfbedacht mopje van Cato:
"Nederlands heeft veel woorden uit andere talen he mama?"
"ja dat klopt."
"Komt tweeling dan uit het Chinees?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |