Ayé.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney Taylor weer een ouderwets 6-6je, ik voel het.
Ook geen verlies, blijft de speler met de minste nederlagenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:25 schreef Zipportal het volgende:
Weer geen winst.
http://live.dartsdata.com/MatchView.aspx?MatchId=98436
Geen idee, doe dat deuntje eens...quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef polderturk het volgende:
Welk deuntje was dat net op de stream van rtl?
God Mode.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Nober het volgende:
Hoe zouden jullie het doen tegen Taylor? Gewoon 7-0 met 130 gemiddeld en 100% op de dubbels?
Joh het is Barney, die wordt hier standaard afgezeken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Nober het volgende:
Hoe zouden jullie het doen tegen Taylor? Gewoon 7-0 met 130 gemiddeld en 100% op de dubbels?
Op z'n minst ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Nober het volgende:
Ik haat die arrogante kwal ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Joh het is Barney, die wordt hier standaard afgezeken.
Haters hier.
63 pijltjes moet genoeg zijn voor de winst.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee, doe dat deuntje eens...
Barney speelde de laatste weken uitstekend. Ben erg onder de indruk. Alleen tegen Taylor is het altijd hetzelfde liedje. Zelfs nu Taylor ook geen hele beste pot gooide en Barney gewoon de kansen krijgt faalt hij weer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Joh het is Barney, die wordt hier standaard afgezeken.
Haters hier.
terecht wel. EL volg ik wel op Teletekst.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik kijk EL, maar lurk hier mee voor de tussenstanden.
Barney onnodig gelijk, of terecht?
167 gemiddeld he. En nog zou Phil dan een hoger gemiddelde hebbenquote:
Nee man, volg ik liever het darten online, daar is dit topic voorquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
terecht wel. EL volg ik wel op Teletekst.
dit ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar kan die mongool van een Van Gerwen nog van leren. Met zijn Broabantse centenbakje.
Oh dat kan ook nog jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Taylor eruit proberen te krijgen, mensen die dit niet zien
Was Michael maar zo'n type jongen. Dan had ik het echt begrepen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Taylor eruit proberen te krijgen, mensen die dit niet zien
Denk 't ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Taylor en Wright aan het bibberen. Ik denk dat Wright er naast gaat vallen.
Neuhquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah nu piet papnek. Heeft die sowieso nog een kans?
Die man heeft dan misschien een papnek. Maar hij kan wel veel beter darten dan jij en ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah nu piet papnek. Heeft die sowieso nog een kans?
Yep. Beide +22 nu.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoe zit t nou met de stand, als Barney zn laatste wedstrijd wint tegen MVG issie dan ongeacht de score eerste?
Erger nog, hij heeft ook veel meer doekoes dan jij en ik bij elkaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die man heeft dan misschien een papnek. Maar hij kan wel veel beter darten dan jij en ik
Awesomequote:
Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Erger nog, hij heeft ook veel meer doekoes dan jij en ik bij elkaar.
Je hebt zelf ook gefaaldquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
20 eurie verloren door falen van mvg
Je bent niet alleenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
20 eurie verloren door falen van mvg
Ik denk dat 72k ook nu nog veel geld is voor hemquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:20 schreef GwaiLow het volgende:
Wel zuur voor Lewis dat hij op zijn 20ste de jackpot van 72k won in Vegas maar het geld niet mocht innen van de regering omdat hij nog geen 21 was. 72k is nu niet veel meer voor hem.
MvG meer legs tegen de darts in gewonnen dus dan MvG bovenaan. Hoor ik net.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfs als Barney - Mvg gelijk wordt is Barney 1e.
Al weet ik niet of in dat geval "gewonnen legs" of "onderling resultaat" doorslaggevend is: beide zijn in het voordeel van Barney
neeeeee Lewis kan het niet meer halennquote:
Nu mag Kees Dikoorlel weerquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
he he eindelijk piet papnek er definitief uit.
hij had net geschetenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was niet te zien anders. #viesdik
Hij heeft wel een hele leuke vriendin!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was niet te zien anders. #viesdik
Wat is dat "GSM" heel de tijid eigenlijk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Chisnall voor de vijfde keer gebroken, dat zie je ook niet zo vaak.
GSM Power 7-2.
ja, omdatie zoveel knaken hep DUHquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hele leuke vriendin!
Game Set Match.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat "GSM" heel de tijid eigenlijk?
Oh okee, dank jequote:Op donderdag 1 mei 2014 23:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Game Set Match.
Komt eigenlijk uit het tennis jargon. Bij darts heb je in dit formaat uiteraard geen sets ^^
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dank jeIk zat aan belchinezen te denken
![]()
![]()
GSM = mobiele telefoonquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat "GSM" heel de tijid eigenlijk?
Van Gerwen is al weken niet echt goed hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:08 schreef Coelho het volgende:
MvG verliest opzichtig als laatste strohalm om Taylor te wippen. Bovendien kan hij nu in de laatste ronde zien of hij eerste of tweede wil worden, en dus Taylor wil ontlopen tot aan de finale. Tactisch gespeeld van v Gerwen.
Game Shot & Match bij het darts.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Game Set Match.
Komt eigenlijk uit het tennis jargon. Bij darts heb je in dit formaat uiteraard geen sets ^^
Als hij, net als de vorige wedstrijd in de premier league, van van Barneveld verliest volgende week kan hij helemaal niets meer bepalen of hij eerste of 2e wordt maar is hij gewoon afhankelijk van het resultaat van Barney.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:08 schreef Coelho het volgende:
MvG verliest opzichtig als laatste strohalm om Taylor te wippen. Bovendien kan hij nu in de laatste ronde zien of hij eerste of tweede wil worden, en dus Taylor wil ontlopen tot aan de finale. Tactisch gespeeld van v Gerwen.
http://pieternieuwsberich(...)geen-premier-league/quote:Van Gerwen door enkel gegaan, mogelijk geen Premier League
Michael van Gerwen is vrijdagavond door zijn enkel gegaan. Als gevolg van deze blessure heeft ‘Mighty Mike’ zich af moeten melden voor de zevende en achtste Players Championship die dit weekend in Wigan gespeeld worden.
Ook is het hoogst onzeker of Van Gerwen aanstaande donderdag naar Newcastle kan afreizen voor de veertiende speelronde van de Premier League Darts. Indien deze wedstrijd tegen Raymond van Barneveld geen doorgang kan vinden, zal deze wellicht verplaatst worden naar de laatste speelronde in Brighton op 15 mei.
Van Gerwen was in het bijzijn van Vincent van der Voort in zijn hotel, waar zijn enkel omzwikte. Zijn management, Modus Darts, heeft hem daarna naar het ziekenhuis in Engeland gebracht. Daar verbleef de Brabander drie uur, waar vervolgens na uitgebreid onderzoek aan het licht kwam dat er niks gebroken of gescheurd is, wel is de enkel van de Gemondenaar heel erg dik.
Aansluitend op zijn ziekenhuisbezoek in Engeland is ‘MvG’ in een rolstoel naar het vliegveld gebracht, waarna hij is teruggevlogen naar Nederland. Maandag zal Van Gerwen weer naar het ziekenhuis gaan voor verder onderzoek.
Misschien de trigger om eens 30kg af te vallen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://pieternieuwsberich(...)geen-premier-league/
Dan is 'ie niet meer zo constantquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:13 schreef Coelho het volgende:
[..]
Misschien de trigger om eens 30kg af te vallen?
FYPquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dan is 'ie niet meer zo constant stabiel
Het kan toch geen toeval zijn dat nagenoeg alle goede darters dik zijn geworden in een voorgaande periode naar de top?quote:
Is inderdaad niet gek bij een kroegsport. Biljarters zijn over het algemeen ook dikker dan gemiddeld. Lange toernooidagen, weinig beweging, hapje, drankje, nog minder bewegen...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:47 schreef Sportex het volgende:
[..]
Het kan toch geen toeval zijn dat nagenoeg alle goede darters dik zijn geworden in een voorgaande periode naar de top?
Ja, maar buiten dat denk ik dat het echt een positief resultaat heeft op je spel (in tegenstelling tot biljart).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Is inderdaad niet gek bij een kroegsport. Biljarters zijn over het algemeen ook dikker dan gemiddeld. Lange toernooidagen, weinig beweging, hapje, drankje, nog minder bewegen...
Bij snooker toch niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Is inderdaad niet gek bij een kroegsport. Biljarters zijn over het algemeen ook dikker dan gemiddeld. Lange toernooidagen, weinig beweging, hapje, drankje, nog minder bewegen...
quote:
Opvallend dat "Oger" Michael van Gerwen zo prominent - terecht - overal in de media is te zien daar waar een jaar of wat geleden ene Jelle Klaasen furore maakte maar sedertdien bijna in de vergetelheid is geraakt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Staat gewoon vermeld op het programma bij de PDC
Kijk je überhaupt darts?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Opvallend dat "Oger" Michael van Gerwen zo prominent - terecht - overal in de media is te zien daar waar een jaar of wat geleden ene Jelle Klaasen furore maakte maar sedertdien bijna in de vergetelheid is geraakt.
Wellicht omdat van Gerwen nummer 1 van de wereld is en Klaassen, na zijn akkefietje en gedwongen stop van een jaar, nu weer met een comeback bezig is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:13 schreef Iwanius het volgende:
Ja... af en toe. Mij gaat het erom dat hij(Jelle) zo veelbelovend was en ineens bijna van de aardbodem is verdwenen qua 'bekendheid' als je dat vergelijkt met een Van Gerwen.
Van Gerwen won eerst het een en ander, toen een tijdje niet en nu weer wel. Klaasen won BDO een tijdje terug, en sindsdien vrijwel niets meer. Als Klaasen weer een titel pakt komt ie echt wel weer wat meer in het nieuwsquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:13 schreef Iwanius het volgende:
Ja... af en toe. Mij gaat het erom dat hij(Jelle) zo veelbelovend was en ineens bijna van de aardbodem is verdwenen qua 'bekendheid' als je dat vergelijkt met een Van Gerwen.
Klaassen en van Gerwen wonnen beiden een BDO titel in 2006. Daarna hebben ze beiden niet veel gepresteerd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:13 schreef Iwanius het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 07-05-2014 om 13:01:50Michael forgot his shirt last week, my wife washed and ironned it! Let the games begin tomorrow! #barneyarmy http://t.co/pmnDYeZ0Mg reageer retweet
Detailsquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ja, want je strijkt hem eerst en gaat hem dan zo ophangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Slaat ook wel een beetje op deze wedstrijd.quote:
Eerst die andere twee kneuzen nogquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:27 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoop dat Raybar wint. Hoewel ik op dit moment iets meer een MVG-fan ben dan een Raybar-fan. Raybar heeft een betere premier league IMO en verdient het om na 15 weken op 1 te staan.
hazel denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]heb nu al 2 x niet naar de walk on gekeken..
Maar is er een naam bekend?
Vrouwtje doet altijd lekker creatief.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef icloud het volgende:
Is dat een tatoeage op de zijkant van het hoofd van wright? of heeft zijn vrouw creatief gedaan?
En dat rood zwart ding op de zijkant, is ook geverfd, geschminkt ? kan het haast niet voorstellen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Vrouwtje doet altijd lekker creatief.
Is een kapster hè.
Wright is haar wandelend uithangbord.
jawel.het is een slang overigens, zijn bijnaam is snakebitequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef icloud het volgende:
[..]
En dat rood zwart ding op de zijkant, is ook geverfd, geschminkt ? kan het haast niet voorstellen.
Dat wist ik, maar met de kwaliteit van de stream haal ik geen slang uit dat ding maar goed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
jawel.het is een slang overigens, zijn bijnaam is snakebite
Hij heeft elke week wel iets anders op de zijkant van zijn hoofd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef icloud het volgende:
[..]
En dat rood zwart ding op de zijkant, is ook geverfd, geschminkt ? kan het haast niet voorstellen.
Heeft die vlag op de andere kant ook nog iets te betekenen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hij heeft elke week wel iets anders op de zijkant van zijn hoofd.
--
Wright en zijn vrouw zouden trouwens niet misstaan als kermisklanten..
Waarschijnlijk niet, hij heeft ook ooit een soort dambord op zijn hoofd gehad en een vos.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Heeft die vlag op de andere kant ook nog iets te betekenen?
Wat een lelijk wijf. Dan is Sylvia nog een beauty.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Vrouwtje doet altijd lekker creatief.
Is een kapster hè.
Wright is haar wandelend uithangbord.
[ afbeelding ]
Het zou wat zijn hè!quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:07 schreef Monolith het volgende:
Zou wat zijn als Taylor er volgende week nog uitvliegt.
Kan dat nu nog??quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:07 schreef Monolith het volgende:
Zou wat zijn als Taylor er volgende week nog uitvliegt.
Natuurlijk. Gaat tussen Taylor, Anderson en Wright wie #3 of #4 wordt.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Gaat tussen Taylor, Anderson en Wright wie #3 of #4 wordt.
Gaat nog tussen MVG en Raybar wie #1 of #2 wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg het btw echt niet om te trollen. Maar als ik Taylor zie met zijn oren en die rode wangetjes dan moet ik altijd denken aan kabouters.
Heb al een paar keer gezocht naar 'Phil Taylor Dwarf' of 'Phil Taylor Leprechaun', bijna geen hits waar ik wat mee kan op een paar keer na dat Taylor 'a sad dwarf' is. Maar ik ben hier dus de enige die meteen aan kabouters denkt bij het zien van Taylor?
en als ze dat nied moedwillig doen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:17 schreef polderturk het volgende:
Als MVG en Barney moedwillig gelijkspelen, dan worden ze hoe dan ook #1 en #2.
Waarom zou mvg de nummer 1 willen worden? ik snap dat winnen leuk is maar door dat haantjesgedrag maakt hij het zichzelf uitermate moeilijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:17 schreef polderturk het volgende:
Als MVG en Barney moedwillig gelijkspelen, dan worden ze hoe dan ook #1 en #2.
#1 moet tegen #4.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:22 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom zou mvg de nummer 1 willen worden? ik snap dat winnen leuk is maar door dat haantjesgedrag maakt hij het zichzelf uitermate moeilijk.
Het is gewoon live op tv..quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:26 schreef icloud het volgende:
Tering wat is de stream van slechte kwaliteit, erger dan normaal.
Waarom niet op tv kijken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:26 schreef icloud het volgende:
Ik woon sinds vandaag in mijn nieuwe huis in laren(gld),quote:
Ah, verveelde het in Duitsland?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik woon sinds vandaag in mijn nieuwe huis in laren(gld),
Vanmiddag sleutel ontvangen, kabel doet het nog niet.
Je hebt gelijk, ik dacht taylor nummer 4 en andersson nummer 3 maar het is idd andersom.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
#1 moet tegen #4.
#2 moet tegen #3.
Ik zou persoonlijk liever tegen #4 dan #3 willen spelen.
Barney en MVG kunnen alleen geen #1 en #2 worden. Is als één van de twee, 2 x hard verliest met maar 2 gewonnen legs in twee wedstrijden.
Statistisch mogelijk, maar heel heel onwaarschijnlijk.
ga naar de buren, meteen even vrienden maken!quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik woon sinds vandaag in mijn nieuwe huis in laren(gld),
Vanmiddag sleutel ontvangen, kabel doet het nog niet.
ff met de buurvrouw ketsenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ga naar de buren, meteen even vrienden maken!
Tenzij ze een hekel aan darts hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ga naar de buren, meteen even vrienden maken!
Oh sorry, sterkte.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef icloud het volgende:
[..]
Trieste reactie, wij zijn gedwongen verhuist door ernstige familieproblemen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ebay Barney toch, zo constant en dan vandaag tegen MvGod niet.
De wedstrijden werden op tv uitgezonden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:26 schreef icloud het volgende:
De RTL stream was hier ook prima.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
De wedstrijden werden op tv uitgezonden.
Lees toch eens een keer voordat je blaatquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
De wedstrijden werden op tv uitgezonden.
Koop een schotel !quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:30 schreef icloud het volgende:
[..]
Lees toch eens een keer voordat je blaat
Behalve als Taylor gelijk speelt of ook wint.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:09 schreef icloud het volgende:
Als wright en andersson winnen en taylor verliest dan is het toch exit taylor?
En Wright en Anderson winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Behalve als Taylor gelijk speelt of ook wint.
Uiteraard maar de thorn gaat alles geven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Behalve als Taylor gelijk speelt of ook wint.
Baardenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de baard van de keizerLekkerwarrem
Ja, dit was een pot "om des Keizer's Baard". Er stond niets meer op het spel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
huh baard van de keizer? Denk daardoor meteen aan Conchita..
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eindelijk vnv nog eens Darts kunnen kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |