Beter dan de meeste Nederlandse rap in elk geval. Ook humor. Niets is zo triest als een Nederlander die net doet alsof hij bij een bende in LA zit en ook zingt als iemand uit een achterbuurt daar. Met o.a. veel respect voor vrouwen.....quote:
Respect voor Bertus, volgens mij was ie 1 van de eerste en nog een geniale.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:03 schreef Globali het volgende:
[..]
Beter dan de meeste Nederlandse rap in elk geval. Ook humor. Niets is zo triest als een Nederlander die net doet alsof hij bij een bende in LA zit en ook zingt als iemand uit een achterbuurt daar. Met o.a. veel respect voor vrouwen.....
Ik woonde toen blijkbaar niet in Nederland. Het was een grootheid hier?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Respect voor Bertus, volgens mij was ie 1 van de eerste en nog een geniale.![]()
![]()
Dat ken ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij stond op de voorplaat van de Donald Duck.
Ik ontdek ook nog elke dag weer nieuwe dingen. Soms wat vreemd dan moet je er wat aan wennen.quote:
Ik ook. Kun je soms zien hoeveel je blijft hangen in 'oude' dingen. Dan merk je ook dat je te weinig radio hoort. Ik moest een tijd lang veel naar Belgie en Frankrijk in de auto met een jonge neef van mij. Toch echt iets opgepikt op muzikaal gebied.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ontdek ook nog elke dag weer nieuwe dingen. Soms wat vreemd dan moet je er wat aan wennen.
Ook een aanrader: Wende Snijders. Maakt veel verschillende soorten muziek.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ontdek ook nog elke dag weer nieuwe dingen. Soms wat vreemd dan moet je er wat aan wennen.
Met andere woorden je propageert dubbele standaarden in een land waar gelijkheid als eerste grondrecht in de grondwet verankerd staat. Ironisch, niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die als migrant naar Nederland komen, dan wel kinderen zijn van migranten, zouden wel eens wat meer moeite mogen doen om zich normaal te gedragen in dit Nederland.
Deze kneuzen-rapper kan wat mij betreft beter ophoepelen naar een land waar zijn opvattingen gemeengoed zijn.
Inderdaad. Als we daar aan beginnen zijn we Nederland echt kwijt op moreel en juridisch gebied.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Met andere woorden je propageert dubbele standaarden in een land waar gelijkheid als eerste grondrecht in de grondwet verankerd staat. Ironisch, niet?
Ben benieuwd of Elfletterig de jongen op 2:46 die alle GroenLinkers dood wenst wel een Nederlander vindt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:23 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Heb net de hele uitzending gezien.. op het einde (7:45) zegt die rapper: "ok, hier ga ik niet meer op in, fuck jullie allemaal, fuck POWnews".
Laat die mongool zeggen wat hij wil.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb niet naar die rap van die gozer geluisterd maar is wel degelijk een verschil tussen
"Ik haat joden" en "Ik haat die fucking joden".
In dat tweede gebruikt je dan joden als scheldwoord.
Als ik z'n instagram lees zegt hij blijkbaar het tweede.
Dáár ligt de grens. En dan moet iemand aangifte gaan doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:41 schreef Halcon het volgende:
Gisteren het filmpje gezien op Pownews. Daar werden doodsbedreigingen gedaan. Benieuwd of er vervolging plaats gaat vinden.
bah, het is toch werkelijk een schande.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:56 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)eigingen+binnen.aspx
Ik snap de ophef niet omtrent deze rapper. Hij uit zich gewoon in een liedje. Ja het is niet zo netjes en onnodig (?)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb niet naar die rap van die gozer geluisterd maar is wel degelijk een verschil tussen
"Ik haat joden" en "Ik haat die fucking joden".
In dat tweede gebruikt je dan joden als scheldwoord.
Als ik z'n instagram lees zegt hij blijkbaar het tweede.
Precies. Gelukkig hebben we mensen als Geert Wilders die dit willen verdedigen. Ik denk dat de GBL hem wel gaat helpen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Laat die mongool zeggen wat hij wil.
Vrijheid van meningsuiting
Ik ben tegen wat Wilders zegt. Het is gewoonweg niet strafbaar. Je bent waarschijnlijk Marokkaans of moslim dat je denkt van wel. Dan begrijp je de wetgeving in dit land dus totaal niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:33 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ik snap de ophef niet omtrent deze rapper. Hij uit zich gewoon in een liedje. Ja het is niet zo netjes en onnodig (?)
Men zou zich druk moeten maken om Wilders. Een politicus die rascistische uitspraken doet is schandalig! Hij moet vertrouwen uitstralen en geen haat en rascisme. Wilders brengt veel schade op internationaal niveau. En door zijn veelvuldige uitspraken wordt Nederland gezien als anti Islam en daardoor mischien een doelwit voor aanslagen. En dan zijn film aantal jaren geleden...
Het is voor mij en veel mensen onbegrijpelijk dat Wilders als politicus zo ongehinderd ontoelaatbare publiekelijk kan uitspreken. En daarmee schijnbaar mee weg kan komen.
De titel zegt het eigenlijk al.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:36 schreef Twiitch het volgende:
Hij is overduidelijk zwakzinnig en elk druppeltje media-aandacht voor zijn "muziek" is er een teveel.
Ik heb een multiculturele achtergrond ja ( Islamitisch EN Joods) maar ben gewoon in Nederland opgegroeit want mijn moeder is Nederlandsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ben tegen wat Wilders zegt. Het is gewoonweg niet strafbaar. Je bent waarschijnlijk Marokkaans of moslim dat je denkt van wel. Dan begrijp je de wetgeving in dit land dus totaal niet.
Oef, jouw tenen zijn dus ongeveer de langste van Nederland?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:42 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ik heb een multiculturele achtergrond ja (Islamitisch EN Joods) maar ben gewoon in Nederland opgegroeit want mijn moeder is Nederlands
Niet strafbaar betekent dus niet automatisch TOELAATBAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |