Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:SPOILER: in memoriam2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bezig met de al jaren beloofde kwaliteits slag!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:57 schreef Reintji het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Battlefield 4 Through My Eyes - Cinematic Movie
De post van Aq in de herhaling, was een keer geen boze videogaynerd
Nouja technisch gezien is het een gat waar poep uit komt, dus zowel de woordonderdelen "poep" als "gat" zijn correct...quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:03 schreef Reintji het volgende:
Poepgat. Zeg het eens een paar keer. Poepgat. Eigenlijk is die term helemaal niet juist.
een piemelpoepgat dusquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja technisch gezien is het een gat waar poep uit komt, dus zowel de woordonderdelen "poep" als "gat" zijn correct...
Praktisch gezien weet iedereen dat er vooral piemels ingaan dus is "piemelgat" een betere term
Daar heb ik ondertussen al aardig wat filmpjes van gezienquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:46 schreef Tain het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
System of a Down-Toxicity, Drum Cover, 5 Year Old Drummer, Jonah Rocks
Ghehequote:Op vrijdag 2 mei 2014 06:44 schreef Wiebeldak het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Turn Your Phone 90 Degrees
Hij heeft al wel z'n juiste drumgezicht.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:46 schreef Tain het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
System of a Down-Toxicity, Drum Cover, 5 Year Old Drummer, Jonah Rocks
Drummen is intens en vooral fucking vet!! Hoe awesome is het om awesome fills te spelen en een awesome gezicht erbij te trekken, juist, awesome!!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij heeft al wel z'n juiste drumgezicht.
Wat is dat over het algemeen met drummers, die enorme gezichtsuitdrukkingen?
Misschien kan meneer plakplakuplakuplaku hier antwoord op geven?
Oh snap yo! Die basketballert is de sjaak!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Drummen is intens en vooral fucking vet!! Hoe awesome is het om awesome fills te spelen en een awesome gezicht erbij te trekken, juist, awesome!!
[ afbeelding ]
Je bent ook heel charmant als je viool speeltquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh snap yo! Die basketballert is de sjaak!
[ afbeelding ]
(ik trek ook altijd rare gezichten als ik gitaar speel hoor, lijkt alsof ik geen controle heb over m'n tong en opeens word ik er bewust van dat dat ding zich een weg door m'n wang probeert te boren... Naar is dat...)
quote:
Ooooh, het is AAN jongen! AAN!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent ook heel charmant als je viool speelt
Mogguh babe!quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ooooh, het is AAN jongen! AAN!
[ afbeelding ]
quote:
Wanneer breng je het ook naar buiten?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de al jaren beloofde kwaliteits slag!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop