SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Sertap Erenerquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef Copthorne het volgende:
Ik kan Turkse muziek erg waarderen. Zo luister ik vaak naar:
Kennen jullie meer nummers in deze stijl? Ik zou graag meer artiesten / nummers leren kennen.
Alles van Candan Ercetin.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef Copthorne het volgende:
Ik kan Turkse muziek erg waarderen. Zo luister ik vaak naar:
Kennen jullie meer nummers in deze stijl? Ik zou graag meer artiesten / nummers leren kennen.
Topic is dood...quote:
ha nu erken je het zelf!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Er valt helemaal niets te vieren hoor, ik word oud...
Als iedereen begint te roepen dat ik oud ben/word, dan begin ik dat langzaam maar zeker te geloven ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als iedereen begint te roepen dat ik oud ben/word, dan begin ik dat langzaam maar zeker te geloven ja...
Een stagiare op het werk schatte mij 4 jaar ouder. Mijn wraak zal zoet zijn. Heel erg zoet zelfs.ik zou die truttebel niks meer gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou... Als die halve vlaai ervoor zorgt dat ze na haar stageperiode hier wil blijven werken, waarom niet? Ze is een leuk meisje dat voor gezelligheid zorgt op de afdeling met overwegend saaie oude mannen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zou die truttebel niks meer geven
hoe "oud"?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Er valt helemaal niets te vieren hoor, ik word oud...
ben jij één van de mannen die de afdeling saai en oud maakt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou... Als die halve vlaai ervoor zorgt dat ze na haar stageperiode hier wil blijven werken, waarom niet? Ze is een leuk meisje dat voor gezelligheid zorgt op de afdeling met overwegend saaie oude mannen.
pfffff broekie...quote:
Saai? Kom op, ik zorg dagelijks voor drama op de werkvloer...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben jij één van de mannen die de afdeling saai en oud maakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud?![]()
weet ik veelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Saai? Kom op, ik zorg dagelijks voor drama op de werkvloer...![]()
quote:wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |