abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139463311

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
pi_139463919
Ik kan Turkse muziek erg waarderen. Zo luister ik vaak naar:

Kennen jullie meer nummers in deze stijl? Ik zou graag meer artiesten / nummers leren kennen.
Copthorne 2.0
pi_139464343
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef Copthorne het volgende:

Kennen jullie meer nummers in deze stijl? Ik zou graag meer artiesten / nummers leren kennen.
Sertap Erener :)
pi_139471359
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef Copthorne het volgende:

Alles van Candan Ercetin.
pi_139471458
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:03 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Alles van Candan Ercetin.
La yeter yav
pi_139471808
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

La yeter yav
O+
pi_139496101
Der ergste Turken dat is de Duitse variant, mijn aversie jegens die variant is algemeen bekend.
Dus er mag er eentje op uitwisseling in VS, gaat hij andermans eigendom betreden :') boem :7

http://m.bbc.com/news/world-us-canada-27243115
pi_139500793
Ok, ik heb een goed Turks restaurant in Nijmegen gevonden: Mira *O*
pi_139606639
tjonge...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139609989
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:02 schreef Slayage het volgende:
tjonge...
Zeg het eens.
pi_139632723
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 07:36 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zeg het eens.
Topic is dood...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139633280
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

Topic is dood...
Ik merk het...

Ik trakteer iedereen op een stukje vlaai in verband met m'n verjaardag afgelopen weekend. ;)

pi_139633410
Gefeliciteerd gast! ;)
-Rabia Al-Basri
pi_139633539
Er valt helemaal niets te vieren hoor, ik word oud... :'(
pi_139633597
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
ha nu erken je het zelf!
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_139634172
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

ha nu erken je het zelf!
Als iedereen begint te roepen dat ik oud ben/word, dan begin ik dat langzaam maar zeker te geloven ja... :{

Een stagiare op het werk schatte mij 4 jaar ouder. Mijn wraak zal zoet zijn. Heel erg zoet zelfs. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139635268
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als iedereen begint te roepen dat ik oud ben/word, dan begin ik dat langzaam maar zeker te geloven ja... :{

Een stagiare op het werk schatte mij 4 jaar ouder. Mijn wraak zal zoet zijn. Heel erg zoet zelfs. :P

SPOILER
ik zou die truttebel niks meer geven :(
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_139636120
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

ik zou die truttebel niks meer geven :(
Nou... Als die halve vlaai ervoor zorgt dat ze na haar stageperiode hier wil blijven werken, waarom niet? Ze is een leuk meisje dat voor gezelligheid zorgt op de afdeling met overwegend saaie oude mannen. :')

_O-
pi_139636485
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
hoe "oud"?
-Rabia Al-Basri
pi_139636606
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nou... Als die halve vlaai ervoor zorgt dat ze na haar stageperiode hier wil blijven werken, waarom niet? Ze is een leuk meisje dat voor gezelligheid zorgt op de afdeling met overwegend saaie oude mannen. :')

_O-
ben jij één van de mannen die de afdeling saai en oud maakt?
-Rabia Al-Basri
pi_139636642
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe "oud"?
Nog geen 30. :P
pi_139636820
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:25 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nog geen 30. :P
pfffff broekie...
-Rabia Al-Basri
pi_139636873
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

ben jij één van de mannen die de afdeling saai en oud maakt?
Saai? Kom op, ik zorg dagelijks voor drama op de werkvloer... *O*

SPOILER
Oud? _O-
pi_139637009
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

pfffff broekie...
Gemiddelde leeftijd is 45+ ... :'( Op een afdeling met nagenoeg alleen techneuten. :'(
pi_139637032
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Saai? Kom op, ik zorg dagelijks voor drama op de werkvloer... *O*
weet ik veel :P

quote:
SPOILER
Oud? _O-
wat?
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')