SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit boeit echt niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je weet toch wel wie de spits van Quick Boys is?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:06 schreef marcodej het volgende:
Ik zit ook niet zo goed in de voetballers eigenlijk. Ik ken alleen Dirk.
Da's erg riskant inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:07 schreef Gramulanion het volgende:
Sport doen als je geen voetbalvolger bent.
Voetballiefvolger?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:07 schreef Gramulanion het volgende:
Sport doen als je geen voetbalvolger bent.
quote:
leuk gifje. net ontdekt?quote:
Ja tuurlijk pik. Ik zou 9/9 gehad hebben als er naar legendarische Quick Boyzers gevraagd werd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie de spits van Quick Boys is?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mansjester hoeft weinig van me te verwachten deze ronde.
Inherent aan autisme.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:14 schreef Mansjester het volgende:
Deze man heeft wel aparte trekjes
Is dat inherent aan personen die in geschiedenis geïnteresseerd zijn?
Littlerabbit is heel normaal.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:14 schreef Mansjester het volgende:
Deze man heeft wel aparte trekjes
Is dat inherent aan personen die in geschiedenis geïnteresseerd zijn?
had 24quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij de autisme test al gedaan?
quote:
Koffie zuipen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij gaat straks de overgebleven jokers inruilen voor consumptiebonnen.
Party Hard!quote:Op maandag 5 mei 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat was 1 van de 3 ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Matilda toch wel tijdens de kerstvakantie in je pyama?
Shakespeare in love hebben we hier op DVD, alleen sprak de titel me niet aan, dus heb ik 'm jaren lang genegeerd. Laatst toch gekeken en toen was het toch wel leuk.quote:
wist je al dat Sjaak Polak trainer wordt van Quick Boys 2?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shakespeare in love hebben we hier op DVD, alleen sprak de titel me niet aan, dus heb ik 'm jaren lang genegeerd. Laatst toch gekeken en toen was het toch wel leuk.
Dit boeit echt niemand.
Gaat hij ook Lingo spelen met de wisselspelers?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
wist je al dat Sjaak Polak trainer wordt van Quick Boys 2?
Die verzint hij niet zelf hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
De anekdotes van Kees zijn het hoogtepunt van de show.
Door de regen en de wind.quote:
Oh, zo'n wissel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Advocaat en Knegt omwisselen, dakhaas.
Dit inderdaad.quote:
middelvinger.gifquote:
Ja idd, zondequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:12 schreef Max23 het volgende:
Dit is gewoon te makkelijk en hij gooit een joker weg
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Galibier is sedert vandaag een Pyryneeenreus
Straks weer sport met Stijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd niet zo van deze categorie.
Al helemaal nadat hij het woord seks bezigde in een vorige afleveringquote:
Nee, hij had hoger'- en lagerwal al omgewisseld en daarnaast nog een foutquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zij had het zeker geweten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |