Volgens mij ben jij de enige die moeilijk doet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef missy25 het volgende:
Pfff ik word lesbisch denk ik. Altijd dat gezeik van die mannen die moeilijk doen.
\Ik weet nog wel een leuke vrouw voor je.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef missy25 het volgende:
Nou struggles is een groot woord. Maar het lijkt wel alsof ik altijd van die figuren tref die moeilijk doen over afspreken. Vandaar dat ik f geïrriteerd was.
Nah goed, heb gemeld dat ik niet kan. En ben van plan vrij weinig nog te investeren in dit type, want ik heb geen zin in het afspreken op deze manier.
Pfff ik word lesbisch denk ik. Altijd dat gezeik van die mannen die moeilijk doen.
Wie doet hier nou moeilijk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef missy25 het volgende:
Nou struggles is een groot woord. Maar het lijkt wel alsof ik altijd van die figuren tref die moeilijk doen over afspreken. Vandaar dat ik f geïrriteerd was.
Nah goed, heb gemeld dat ik niet kan. En ben van plan vrij weinig nog te investeren in dit type, want ik heb geen zin in het afspreken op deze manier.
Je legt de schuld nu volledig buiten jezelf. Kennelijk hebben dit soort figuren iets wat jij aantrekkelijk bent. Er zijn genoeg mannen die niet zo zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef missy25 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |