Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
Dit kon weleens een leuke aflevering worden.
Vond het wel scherp van Dennis dat hij zei: dus jij doet 15 dagen niks?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:35 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind die Aikut zo kansloos met haar bijhouden van productiviteit. Het is zo ook wel duidelijk.
Ja, die Dennis is lekker scherp, vind het leuk dat hij er bij is gekomen. Niet te vergelijken met instromers als Lauw en Übersturmbahnfuhrer Joey.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vond het wel scherp van Dennis dat hij zei: dus jij doet 15 dagen niks?
Ik vind Dennis ook een verrijking. Hij klust ook heel leuk met Isa, is geduldig en legt dingen uit. En met Ron samen vind ik 'm helemaal in orde.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, die Dennis is lekker scherp, vind het leuk dat hij er bij is gekomen. Niet te vergelijken met instromers als Lauw en Übersturmbahnfuhrer Joey.
Wat zullen die twee zich opvreten over dat stel luilakken daar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Dennis ook een verrijking. Hij klust ook heel leuk met Isa, is geduldig en legt dingen uit. En met Ron samen vind ik 'm helemaal in orde.
Ja, vooral Ron.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zullen die twee zich opvreten over dat stel luilakken daar.
Sowieso Ron en Dennis brengen een andere kijk op de groep, iets wat ik eerder vond ontbreken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Dennis ook een verrijking. Hij klust ook heel leuk met Isa, is geduldig en legt dingen uit. En met Ron samen vind ik 'm helemaal in orde.
Zij voldoen veel meer aan het oorspronkelijke idee van Utopia.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sowieso Ron en Dennis brengen een andere kijk op de groep, iets wat ik eerder vond ontbreken.
Ook dat ja. Zie liever dat soort mensen dan een Billy en Ruud die er een eigen soap van willen maken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij voldoen veel meer aan het oorspronkelijke idee van Utopia.
Of het is hendig gescript.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een lamlendig stel zijn die Ruud en Billy toch
Dat is het. Ze maken er wat van. Niet alleen ouwehoeren maar daadwerkelijk aanpakken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij voldoen veel meer aan het oorspronkelijke idee van Utopia.
Dit van Billy en Ruud interesseert me geen donder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook dat ja. Zie liever dat soort mensen dan een Billy en Ruud die er een eigen soap van willen maken.
Ik gok dat zelfs dát niet aankomt bij Nicoline.quote:
Join the club.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ik merk gewoon dat ik me kapoterger aan die lui daar. Wat erg
Zet gewoon dat pak aan je murf, das pas duurzaam!quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:40 schreef Cat22 het volgende:
En weer zo'n klein bakje yoghurt naar binnen. Wat is er mis met een kommetje wat je volschenkt uit een literpak?
Dat blijkt maar weer eens. Ik ben wel bang dat ze de schuld bij zichzelf gaat zoeken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
Hij maakt het uit maar kan het niet uitleggen.
Oh zoals Nico de wereld ziet is voor Rienk waardeloos.
Lekker dan. Wat een idioot is dat.
Ik begrijp haar net zo min hoor. Ieder ander had hem allang een schop onder zijn hol gegeven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:53 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Vind het zielig voor haar.
Ze verdient beter!
Ja, maar zo is nicolien niet. En daarom is ze een van mijn favoriet <3quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp haar net zo min hoor. Ieder ander had hem allang een schop onder zijn hol gegeven.
1,5 drama.quote:
Het is ook niets anders dan een ordinaire machtsstrijd. Hij moet en zal zijn zin krijgen ten koste van de relatie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een creep met die zaag.
En hoe hij de dingen uitlegt. Geen touw aan vast te knopen.
Ja. En ik denk dat het door die brief van de moeder van Nico komt . Dat trok hij niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook niets anders dan een ordinaire machtsstrijd. Hij moet en zal zijn zin krijgen ten koste van de relatie.
Dat is het. Ze moet en zal onderworpen worden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook niets anders dan een ordinaire machtsstrijd. Hij moet en zal zijn zin krijgen ten koste van de relatie.
Ja, wat denken die teven wel niet. Zoiets.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. En ik denk dat het door die brief van de moeder van Nico komt . Dat trok hij niet.
En hij maakt nog wel een kans ook, zo slap is ze wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is het. Ze moet en zal onderworpen worden.
Daar was hij echt pissed om .quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat denken die teven wel niet. Zoiets.
Ja, wel redelijk vermakelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
Nou, was toch een aardige uitzending. Vond ik tenminste.
Ja, het is een watje. Geen ruggegraat wat Rienk betreft. Je zou toch denken dat een filosofe zijn trucjes en manipulaties wel door zou hebben maar blijkbaar heeft ze een blinde vlek als het op die zwerver aankomt. Die aanstelleritis van die blote poten van hem erger ik me ook steeds meer aan. Waar slaat het op?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En hij maakt nog wel een kans ook, zo slap is ze wel.
wow.. hoe kom ik hier nou weerquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:02 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
srs Rienk, pleeg zelfmoord aub. Aub rienk lees dit.z
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |