Tofquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:50 schreef JAY-T het volgende:
Even twee pics van m'n APC NS. 1,5 jaar gedragen, x-aantal keer gewassen. Ben inmiddels begonnen aan een nieuwe![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder laatst een jas en shirt van Wemoto bij Caliroots besteld: beide veel te groot, beetje jammer..
Nu hier te koop dus. Als ik ze niet verkocht krijg, ga ik wel voor een refund (maar de verzendkosten maken dat niet echt aantrekkelijk)26"
Fading slowly.
Heb je measurements van dat shirt? Ik heb interesse, maar begin nuook aan te maat te twijfelenquote:
Tof alleen zou mij waarschijnlijk wat te krap worden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:35 schreef kaaspeer het volgende:
Yoox heeft volgens mij een Momotaro 0702 in de aanbieiding voor 175 euri in mt 31, mocht iemand interesse hebben.
http://www.yoox.com/nl/42(...)=42353113RW&sizeId=5
Dat is zeker mooi, maar van mezelf weet ik eig al dat die 31 een lastig verhaal wordt. Krengen stretchen ook lastig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:16 schreef kaaspeer het volgende:
Bij Yoox zit bij de verzendkosten retourzending inbegrepen. Worst case verlies je dan 13 euri. Tenzij je je bestelling over 200 euri laat komen, dan is de boel gewoon gratis.
Just in case iemand twijfelt.
Lol, ik heb hem vanmorgen opgehaaldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:00 schreef apenkont het volgende:
[ afbeelding ]net mijn orion belt van massdrop binnen maatje 32,
Ik had eigenlijk toch voor 34 moeten gaan, gebruik nu het laatste gaatje van de riem.. achja
Ik vind hem mooi
Volgens massdrop waren er maar stuk of 40 die fout gesized waren, 32inch riemen waren dan 30, als je dan een fototje van de riem met daarnaast een meetlint mailde mocht je hem houden en kreeg je een nieuwe opgestuurd, ik zou dus ff meten of die van jou wel klopt, gratis extra riem is niet misquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lol, ik heb hem vanmorgen opgehaald
[ afbeelding ]
Had hem ook een maat groter moeten bestellen, maar iedereen had problemen met de sizing. Je kunt hem gratis terugsturen en een maat groter krijgen, maar dit is misschien iets te veel gedoe.
Ik krijg hem met moeite op het laatste gaatje dicht, hopelijk rekt hij nog wat, anders moet ik er een gaatje bij maken.
ik begin me ook te ergeren aan de low waist van mijn apc psquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:34 schreef tweemeter het volgende:
Ik ga denk ik weer terug naar 501 STF's. Er gaat namelijk (letterlijk) niets boven die heerlijke high-waist.
Dat heb je na 1 andere broek snel gezienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:34 schreef tweemeter het volgende:
Ik ga denk ik weer terug naar 501 STF's. Er gaat namelijk (letterlijk) niets boven die heerlijke high-waist.
Nouja in mijn zoektocht heb ik nog geen lange broeken met high-waist gevonden voor niet absurde bedragen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:52 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat heb je na 1 andere broek snel gezien
I love the origami with denim. Are you going to let it fade?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 05:12 schreef Bob_lorr het volgende:
Hello guys, how are you doing? Now all elements for new MASA is ready (sorry that I have to say this again) and about to start the very first production soon…. I know it took soooo looonnnnggg time but I just want to make sure that everything follow my concept and I can serve happiness to everyone.
before an official update. I'd like to share some pics of Bird Bob. He will be an official MASA brand ambassador.
First introduce to the world, and thank you so much to Ms. Kozue from Pure Blue Japan for a warm welcome for Bird Bob's visit.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Prima koop danquote:Op zondag 29 juni 2014 13:30 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ik niet echt, heb ze overigens al gekocht voor 35 euro dus ach
Weet ik niet, daarom vraag ik het hier, betaal 40,- per broek (medewerkers korting)quote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef M1stral het volgende:
Ligt eraan wat je ervoor betaald en wat je verstaat onder goed.
Sick gquote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Weet ik niet, daarom vraag ik het hier, betaal 40,- per broek (medewerkers korting)
Je mist [/sarcasm] nog.quote:
Gewoon 501 STF kopen, 50 euro. Fade prachtig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:28 schreef BredeBroeder het volgende:
Denk dat ik ook maar eens ga beginnen met een dry denim, heb me er wat in verdiept en lijkt me wel leuk om te doen![]()
Om met de dure merken te beginnen als momo of iron heart o.i.d. vond ik dan wel weer zonde want stel dat ik het toch niks vindt ben ik een broek van zo'n 250 euro kwijt.
Heb een kijkje genomen bij N&F en dat ziet er wel goed uit, heb eigenlijk wat advies nodig. Ik ben nogal iemand van de KT, veel squatten dus en dikke bovenbenen, dus skinny of slim fits pas ik meestal al niet, de skinnyguy pas ik dus sowieso niet. De weirdguy lijkt op een tapered fit, misschien andere KT'ers die deze hebben en dit kunnen confirmen?Moet ik met zo'n broek nou ook TTS of een maat downsizen vanwege dat het allemaal nog raw is? Ik draag bij de meeste broeken een 30/32 of een 30/30, heb wel wat van replay, garcia en levi's enzo, en bij elk merk zit er wel een klein verschil in kwa lengte en breedtemaat.
Help would be appreciated
Weirdguy is inderdaad tapered. Valt ook wat ruimer dan mijn andere broeken bij de benen, maar of het genoeg is als je echt stevige benen hebt weet ik niet. Er zijn wel een paar winkels in Nederland die ze verkopen, dus passen is ook een optie. Of zoals tweemeter zegt een 501.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:28 schreef BredeBroeder het volgende:
Denk dat ik ook maar eens ga beginnen met een dry denim, heb me er wat in verdiept en lijkt me wel leuk om te doen![]()
Om met de dure merken te beginnen als momo of iron heart o.i.d. vond ik dan wel weer zonde want stel dat ik het toch niks vindt ben ik een broek van zo'n 250 euro kwijt.
Heb een kijkje genomen bij N&F en dat ziet er wel goed uit, heb eigenlijk wat advies nodig. Ik ben nogal iemand van de KT, veel squatten dus en dikke bovenbenen, dus skinny of slim fits pas ik meestal al niet, de skinnyguy pas ik dus sowieso niet. De weirdguy lijkt op een tapered fit, misschien andere KT'ers die deze hebben en dit kunnen confirmen?Moet ik met zo'n broek nou ook TTS of een maat downsizen vanwege dat het allemaal nog raw is? Ik draag bij de meeste broeken een 30/32 of een 30/30, heb wel wat van replay, garcia en levi's enzo, en bij elk merk zit er wel een klein verschil in kwa lengte en breedtemaat.
Help would be appreciated
Heb het vergeleken, lijkt prima te kunnenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Weirdguy is inderdaad tapered. Valt ook wat ruimer dan mijn andere broeken bij de benen, maar of het genoeg is als je echt stevige benen hebt weet ik niet. Er zijn wel een paar winkels in Nederland die ze verkopen, dus passen is ook een optie. Of zoals tweemeter zegt een 501.
Als je niet naar een winkel wil kan je ook een van je huidige broeken opmeten en vergelijken met de maten die op de site van BlueOwl staan, dan weet je zeker of iets gaat passen.
http://blueowl.us/product(...)soft-selvedge-denim/
Alles van Naked and Famous is overigens sanforized, dat zal niet (veel) meer krimpen dan normale broeken. Als je een rigid 501 koopt dan zal deze wel een flink stuk krimpen (een maat of twee in je middel en de lengte), dus hou daar rekening mee.
2 weken geleden een stretch selvedge denim in werd guy gepast bij Tenue de Nimes, daar zou je eens naar kunnen kijken. Goed instapmodel, wel de fades maar hij hoeft veel minder ingelopen te worden. Zag laatst nog een artikel op Rawr over raw denim voor mensen met flinke bovenbenen, zal hem eens opzoeken en posten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb het vergeleken, lijkt prima te kunnenOp de site van blue owl stond wel een mooie, alleen die is net uitverkocht ( was voor 100$ in de sale). Weet jij welke winkels nog meer N&F verkopen of online shops? Ik ga max 150,- neerleggen, dankje.
Denk dat ik naar Tenue de Nimes ga om te passen, zal waarschijnlijk een waist 30 of 31 worden. Is de Nederlandse verkoopprijs vergelijkbaar met die van het buitenland? Op blueowl kan ik voor ongeveer 100-120 euro een broek kopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:25 schreef Michhas het volgende:
Zie hier:
http://www.rawrdenim.com/(...)edge-denim-showdown/
Al zijn deze merken vrij onbereikbaar, op Unbranded na.
Ik raad je aan gewoon eens bij Tenue de Nimes binnen te lopen en wat dingen te passen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |