Nieuwe shops met een beetje oké assortiment, 'redelijke' prijzen en een fatsoenlijke sites zijn altijd welkom.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:11 schreef Michhas het volgende:
http://www.blueminedenim.nl
Komt op Facebook voorbij, nieuwe Nederlandse webshop.
Vond het er ook wel tof uit zien, hopelijk wordt de collectie de komende tijd flink uitgebreid.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nieuwe shops met een beetje oké assortiment, 'redelijke' prijzen en een fatsoenlijke sites zijn altijd welkom.
Eens. Zit al een tijdje te kijken naar een Rogue Territory als volgend project.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:40 schreef M1stral het volgende:
Railcar en 3Sixteen is wel te pruimen. N&F niet. Meer winkels zouden bijvoorbeeld Rogue Territory moeten stocken.
Ik stiekem een beetje naar RRL maar dan laten taperen. Of 'gewoon' een nieuwe apc maar dan een pns.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eens. Zit al een tijdje te kijken naar een Rogue Territory als volgend project.
Snap ik, lijkt me ook een beetje overkill.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:49 schreef M1stral het volgende:
Ik heb uiteindelijk niet gemaild. Niet vanwege de fit... De fabric heb ik al. Twee keer vind ik een beetje too much.
Hahaha nee ik vind dat juist vetquote:
Heb een trip naar Japan gepland staan met mijn pa, ben er nu voor aan het sparenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahaha nee ik vind dat juist vetMaar ja ik hou ook van japanse style etc...
Vette shit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb een trip naar Japan gepland staan met mijn pa, ben er nu voor aan het sparen
Vind de details op de broek echter ook niet echt tof.
Goed punt! Deze week even een nieuwe datum prikken? Zomervakanties komen er aan dus lijkt me een goed moment.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vette shit.
Valt me op dat niemand meer gesproken heeft over het inhalen van de meet.
Tof, ben benieuwd. Ik heb mijn 0201 nog niet gewassen en die heb ik ook niet gesoakt of wat dan ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:32 schreef Unsub het volgende:
Woei, eerste was voor m'n momo! Zit nu ongeveer 7 maanden wear in. Zal wel eens foto's posten als 'ie droog is
Wow, nice!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tof, ben benieuwd. Ik heb mijn 0201 nog niet gewassen en die heb ik ook niet gesoakt of wat dan ook.
Zit 5-7 maanden wear in en wordt nu vrij weinig gedragen. Ziet er nu zo uit:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Contrast is irl nog beter.
Dat klopt. Dan krijg je het snelst resultaat immers. Daarnaast is het leuk om de geleidelijke verandering te zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:03 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik heb hier eens een beetje over zitten lezen, en ben van plan om zelf ook paar dry jeans te kopen. Klopt het dat je dit echt bijna iedere dag draagt voor maanden lang? Of heb ik dat verkeerd begrepen.
Oke. Is het ook afhankelijk van het merk/model hoe de wear eruit zal zien, met name qua kleur, ik ben namelijk erg fan van jeans die héél lichtelijk groen gloeien rond de knieen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan krijg je het snelst resultaat immers. Daarnaast is het leuk om de geleidelijke verandering te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
Oh haha oke. Eindelijk de foto gevonden van toch wel een van de mooiste jeans die ik heb gezien. Maarja, laten we zeggen ik neig naar een Nudie (waarschijnlijk Straight Alf). Ik draag bij 'normale' jeans altijd 32/32. Ik heb erg veel gelezen over krimpen of juist uitrekken etc, en omdat ik de indruk heb dat dit bij echt elke jeans verschillend is, wat zouden jullie aanraden voor iemand met mijn maat en als ik een Nudie wil?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:18 schreef Atta-boy het volgende:
Ligt denk ik meer aan de fabric. N&F had een tijd geleden broeken die een coole groene tint kregen na meer wear. Japan heritage oid geloof ik maar weet de preciese naam niet.
Als je broek een beetje vies is door het weinige wassen ziet ie er ook een beetje zo uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Trinitrobenzeen op 20-06-2014 19:34:12 ]It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Oke. Is het ook afhankelijk van het merk/model hoe de wear eruit zal zien, met name qua kleur, ik ben namelijk erg fan van jeans die héél lichtelijk groen gloeien rond de knieen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik snap dat de hele essentie juist is om een uniek paar jeans te krijgen en dat jouw draaggedrag bijna alle invloed is op hoe de jeans er uit zullen zien na een lange tijd, alleen ik bedoel te vragen of bepaalde type dry denim een bepaald aspect hebben dat belangrijk is om te weten voordat ik met een pair begin.
Zoiets als dit vind ik dus erg mooi, iemand tips voor een bepaald broek die een beetje een indruk heeft gekregen van wat ik wil?Wat Atta zegt, kijk eens naar een Naked&Famous Greencast Broken Twill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nudie doet inderdaad niet aan unsanforizedquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:14 schreef Atta-boy het volgende:
Als je een nudie wil zou ik ze gewoon gaan passen. Volgens mij is 99% of zelfs 100% van nudies broeken sanforized en krimpt het niet veel bij het wassen. Kan evt iets uitlopen zoals alle andere broeken dus zou gewoon even passen wat voor jou het beste is.
Als je in de buurt van een wat grotere stad woont zou ik gewoon naar een winkel met veel dry's gaan en daar een boel gaan passen om te kijken wat je wel/niet fijn vind.
Heb je weer canadian tux fitpics geschoten in het bos?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:07 schreef Atta-boy het volgende:
Had vrijdag mijn stitching bij het kruis laten repareren, nu een weekje ardennen gedaan met veel klimmen en wild doen en hij heeft het maar 6 dagen uit kunnen houden![]()
Volgende keer maar weer naar TdN voor een reparatie
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:27 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Oh haha oke. Eindelijk de foto gevonden van toch wel een van de mooiste jeans die ik heb gezien. Maarja, laten we zeggen ik neig naar een Nudie (waarschijnlijk Straight Alf). Ik draag bij 'normale' jeans altijd 32/32. Ik heb erg veel gelezen over krimpen of juist uitrekken etc, en omdat ik de indruk heb dat dit bij echt elke jeans verschillend is, wat zouden jullie aanraden voor iemand met mijn maat en als ik een Nudie wil?
Ook draag ik bijna altijd boots, weet niet hoe schoeisel relevant is, maar als ik een commitment aanga om een pair zo enorm lang te dragen, dan ben ik liever eventuele teleurstellingen voor
En ohja: heeft het feit dat een pair 'organic dry' zijn nog invloed ofzo?Organic dry schijnen veeeeeeel trager te faden dan de gewone dry's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:27 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Oh haha oke. Eindelijk de foto gevonden van toch wel een van de mooiste jeans die ik heb gezien. Maarja, laten we zeggen ik neig naar een Nudie (waarschijnlijk Straight Alf). Ik draag bij 'normale' jeans altijd 32/32. Ik heb erg veel gelezen over krimpen of juist uitrekken etc, en omdat ik de indruk heb dat dit bij echt elke jeans verschillend is, wat zouden jullie aanraden voor iemand met mijn maat en als ik een Nudie wil?
Ook draag ik bijna altijd boots, weet niet hoe schoeisel relevant is, maar als ik een commitment aanga om een pair zo enorm lang te dragen, dan ben ik liever eventuele teleurstellingen voor
En ohja: heeft het feit dat een pair 'organic dry' zijn nog invloed ofzo?Organic zal wel op de katoen slaan. Katoenboeren moeten aan een aantal eisen voldoen om het predicaat Organic te mogen voeren. Zo mogen alleen zaden die niet genetisch gemodificeerd zijn (geen Monasanto dus) gebruiken en geen pesticiden en kunstmest gebruiken tijden het verbouwen ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:00 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Heb je weer canadian tux fitpics geschoten in het bos?![]()
![]()
thnx qtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
![]()
Ik zag trouwens dat je positief getest was
Op downsyndroom, laat me het plaatje niet postenquote:
Mietjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:53 schreef Atta-boy het volgende:
Ga mijn oldblue morgen wassen denk ik, weekje ardennen en vandaag wezen klussen aka vieze broek
Klopt, ze gaan wel maar kosten iets meer tijdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:06 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Organic dry schijnen veeeeeeel trager te faden dan de gewone dry's.
Ik ga hem tegenwoordig gewoon wassen/soaken wanneer die vies is, maakt uiteindelijk niet veel uit of je hem nou 1x in de 2 maanden wast of 1x in het jaar geloof ik. Iig op sufu ed zie ik vaak broeken voorbij komen die ik erg mooi vind maar ook veel gewassen zijn. En dan is er niet echt veel verschil in contrastquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:54 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mietje
[..]
Klopt, ze gaan wel maar kosten iets meer tijd
De guy met tot nu toe meest zieke fades in hwdc2 soaked zijn broek elke 1-4 weken. En hij heeft een ziek contrast er in. Maar misschien bewerkt hij zijn foto's wel want bij zijn fit pic vond ik het een stuk minder indrukwekkendquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:10 schreef bokkepoot het volgende:
Mag ook tis geen nudie, ik vind alleen persoonlijk hoog contrast gewoon echt te gaaf.
Dat heb ik ook meestal met mijn foto's, als ik ze niet aan hebt lijkt het heel watquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:17 schreef Atta-boy het volgende:
Maar misschien bewerkt hij zijn foto's wel want bij zijn fit pic vond ik het een stuk minder indrukwekkend
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:31 schreef Gaijin het volgende:
Heel lang niks meer laten horen, maar nu dan (na ongeveer 1,5 jaar) mijn APC PS gewassen. Zie hier het resultaat. Ben er blij mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nudie tf dry black coated. Als die iets te shiny wordt voor je gevoel, kort wassen en dan is het iets minder.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:38 schreef Nezhi het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een skinny zwarte waxed jeans? Heb er een paar in de winkel gezien maar dat ging meer richting de foute leren bdsm-look dan een simpele waxed broek.
Niet echt nee. Wel dikke combs en de whiskers zijn ook goed gesetteld, maar geen echte fades. Ik heb de mijne al jaren en ook veel gedragen. Ligt nog ergens in m'n kast.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:54 schreef Nezhi het volgende:
ThanksZal even kijken of ik die nog kan vinden. Nudie store en wat andere webwinkels hebben alleen nog Back 2 black en Black Ring. Je hebt geen fades die door de coating heen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |