Nog een hamburger halen na tdn?quote:Op woensdag 7 mei 2014 06:46 schreef Michhas het volgende:
In het centrum zijn ook wel dingen te doen, al ziet dat er allemaal niet zo bijzonder uit. Wat mij betreft lopen we gewoon even de stad in, wil sowieso even langs TdN om te kijken of ik daar een nieuw projectje kan scoren, denk dat iedereen daar wel even langs wil? Kunnen we daarna richting de Westergasfabriek. Entree is wel ¤ 10.
http://www.amsterdamdenimdays.com
S5000vx ftwquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:16 schreef kipknots het volgende:
Als we het toch over nieuwe projecten hebben, iemand nog tips over dingen die ik echt uit moet checken als ik bij BiG ben? Ben op zoek naar een slim / regular fit of regular tapered en een niet te slubby stof.
Een momo 0201 is bv wel een optie, al vind ik de zakken toch een groot nadeel.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Atta-boy het volgende:
Dunnow, hoor er zo weinig over en er waren toch nog een hoop mensen die uiteindelijk niet konden
Sanjay en tweemeter zijn er in ieder geval ook niet bij hoor ik net.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:33 schreef don-diablo het volgende:
Als het aan mij ligt wel. Dan maar een wat kleiner groepje.
Blijven er zo'n 4 a 5 over denk ik?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Sanjay en tweemeter zijn er in ieder geval ook niet bij hoor ik net.
Wie komen er nog wel?
Dat is mij ook niet helder. Van m1stral was het helder iig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:55 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom kan er ineens niemand meer dan?
Anders kunnen we een andere datum prikken waar wat meer mensen kunnen?
Ongeacht de grote van het groepje, ik wil best naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:15 schreef Michhas het volgende:
Afgezegd:
- MartiniNL
- Kipknots
- Jetlife
- tweemeter
- Sanjay
- M1stral
- Pedroo
Aanwezig:
- Ali
- Atta
- Don
Misschien:
- Analoog?
- Bok (niks meer van gehoord?)
- T_fuff?
Twijfelachtig hoorIk vind het prima om met zijn 4en of 5en te meeten, maar als mensen het liever verschuiven vind ik dat ook prima. Holla als ik mensen vergeten ben.
Sowieso kan ik maar tot 1600/1630 morgen. Kunnen nieuwe datumprikker doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:35 schreef Atta-boy het volgende:
T_fuff kan ook niet.
Denk dat het wat leuker zou zijn als we een nieuwe datum doen waar wat meer mensen kunnen. Maar dan moet niet iedereen op het laatste moment flaken
Ja same here. Wou eigenlijk ook wat dingen gaan passen bij TdN en misschien zelfs wel wat mee nemen. Helaas, moeten maar snel een nieuwe datum prikken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:33 schreef don-diablo het volgende:
Jammer dat zoveel mensen afgezegd hebben. Ik had er zin in.
Ik was ook graag langs geweest om even wat te neuzen en inspiratie op te doen. Al ben ik op dit moment erg tevreden met m'n nieuwe zwarte washed black apc PS. Die zit een stuk beter dan m'n dry PS.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja same here. Wou eigenlijk ook wat dingen gaan passen bij TdN en misschien zelfs wel wat mee nemen. Helaas, moeten maar snel een nieuwe datum prikken.
Komt dat door de andere fabric? Wil een zwarte jeans aanschaffen, maar ben me nog aan het orienteren. Aanrader?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik was ook graag langs geweest om even wat te neuzen en inspiratie op te doen. Al ben ik op dit moment erg tevreden met m'n nieuwe zwarte washed black apc PS. Die zit een stuk beter dan m'n dry PS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |