Hahaha, die van mij waren nog niet helemaal gaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(maar ik zal wel weer een verkeerde grens hebben opgezocht)
Is onze Gert, in de US of A?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:15 schreef Copycat het volgende:
Zou Gert een cupcake uit de muur trekken?
Hoop dat hij niet eruit wordt gepikt door de TSA.quote:
In a New York state of mind even.quote:
lol dat zal ie fijn vindenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoop dat hij niet eruit wordt gepikt door de TSA.![]()
Sir, I needs to check ya asshole ..![]()
Heel goed, jij leert snelquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb net asperges met botersaus gegetenIs dit ongeveer de bedoeling van de SC? Ik pas me aan
Dat vermoedde ik alquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel goed, jij leert snel![]()
Nu nog even iets minder met je smilies
Dom meisje je bent zo grappigquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(maar ik zal wel weer een verkeerde grens hebben opgezocht)
Ja ik heb soms ook wel een euro overquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijkertje is een mooie aanwinst voor ONZE sc! ONE LOVE!
Soury, hoe maak je iets dat te zout is weer minder zout? Gaat om risotto waar per ongeluk een hele pot bouillon doorheen is gemikt.quote:
Oehh niet of aanleggen maar het is al te laat ben ik bangquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Soury, hoe maak je iets dat te zout is weer minder zout? Gaat om risotto waar per ongeluk een hele pot bouillon doorheen is gemikt.
Oww. Da's dus twee dagen eten weggooien. Ik ben ook zo'n keukenprinsesquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oehh niet of aanleggen maar het is al te laat ben ik bang
Gewoon opeten en met 2 liter water weegklokken! We gooien hier niks weg!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww. Da's dus twee dagen eten weggooien. Ik ben ook zo'n keukenprinses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |