Tussen de Snickers en de Mars.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee, ik stel me nu een hapmuur voor met eieren, aardbeien en aspergers
Aspergers? Die passen niet in zo'n vakjequote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Babyaspergers misschien, als je propt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aspergers? Die passen niet in zo'n vakje
Is mooi!quote:
Ja, met baby-aspergers moet dat lukken, die hebben nog van die handige flexibele bottenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Babyaspergers misschien, als je propt.
Het is als een Febo, maar dan met beitjes, eitjes en sperges.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alsof ik uit mijn nek loop te lullen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:59 schreef Joezi het volgende:
Het bestaat nog echt ook![]()
http://www.agf.nl/artikel/33100/Aspergeteler-introduceert-asperge-automaat
Ik vind het altijd fijn als mensen mij iets kunnen leren, zonder er een regime bij te halen, laat staan Nazi.quote:
Grappig, ken het ook niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:00 schreef mootie het volgende:
Alsof ik uit mijn nek loop te lullen.
Aardbeienautomaten heb je hier echt veel.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof ik uit mijn nek loop te lullen.
Aardbeienautomaten heb je hier echt veel.
GrammarNazi is een begrip, deal with it.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijn als mensen mij iets kunnen leren, zonder er een regime bij te halen, laat staan Nazi.
Chinezen zijn de shit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
In China kun je een levende krab uit de automaat trekken op het station, altijd handig!
Ik heb net asperges met botersaus gegetenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
In China kun je een levende krab uit de automaat trekken op het station, altijd handig!
Heel Nederland aan de asperges, gaat lekker stinken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb net asperges met botersaus gegetenIs dit ongeveer de bedoeling van de SC? Ik pas me aan
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heel Nederland aan de asperges, gaat lekker stinken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |