Van seks krijg je toch ook een dopaminerush?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen waardoor je lichaam dopamine aanmaakt, maar uiteraard is er uit die 1000 dingen heroïne gekozen om als voorbeeld te gebruiken zodat het heel slecht lijkt?
Seks, koffie, thee, brood, wat je maar prettig vind. Maar inderdaad, heroïne komt overtuigender over natuurlijk. Bij dopamine gaat het erom hoeveel er precies vrijkomt. En wanneer je weer behoefte krijgt aan een volgende, grotere dopamineshot. Die zijn bepalend voor de verslaving. En daarom is de dopamine die vrijkomt bij gebruik van heroïne niet te vergelijken met die van een glas cola.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Van seks krijg je toch ook een dopaminerush?
DIT ZIJN NOG EENS LEVENSWIJSHEDENquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:15 schreef delano.888 het volgende:
Lekker boeiend, we gaan allemaal dood.
Ik sterf liever 10 jaar eerder na een gelukkig leven zonder zorgen dan 10 jaar later maar dat ik alleen maar mag leven op water en broccoli.
Moet je eens in combi met Mentos doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik spuit cola altijd gelijk in mijn aders.
Spaart mijn gebit
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen waardoor je lichaam dopamine aanmaakt, maar uiteraard is er uit die 1000 dingen heroïne gekozen om als voorbeeld te gebruiken zodat het heel slecht lijkt?
Deze twee schoten mij ook meteen te binnen, ja. Lekker bezig OPquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jammer die fabel is al lang doorgeprikt.
Pepsi maxquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:59 schreef delano.888 het volgende:
Dit is overigens sinds zondagmorgen
[ afbeelding ]
Dus geen cola meer drinken, maar cola?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Geen Cola meer drinken maar Pepsi!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |