NIPPON OLEquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie heeft er zin in ivoorkut - japan?
Waarom blauw eigenlijk. Rood wit ligt toch meer voor de handquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit hele topic kleurt blauw na de poulefase. En niet door de modjes
die wedstrijd is om 03:00uurquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik dat vaker moet doen, ik vind geuren onderscheiden maar moeilijk door de alcohol.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom blauw eigenlijk. Rood wit ligt toch meer voor de hand
quote:Japan uses blue and white rather than red and white due to a superstition. In its first major international competition, the 1936 Summer Olympics, Japan used a blue kit in the match against Sweden and Japan won the match by a score of 3–2.[7]
Dat mag natuurlijk nooitquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR is wel een topgozer, hij moet alleen niet haten op wielrennen.
Ben je net zo normaal als ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk nooit.
Test gedaan 17.2
Topshow om 3 uur in de nachtquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gras is blauwquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevens heb ik nu ook geleerd dat ze in Japan 1 woord hebben voor zowel groen als blauw.
Mods krijgen 3 punten bonus voor het accepteren van het modschap, heb je dat meegerekend?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Test gedaan 17.2
Illuminatie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Test gedaan 17.2
Het is van zaterdag op zondag dus nog wel te doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topshow om 3 uur in de nacht
Nee, niet meegerekend. Klinkt logisch.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mods krijgen 3 punten bonus voor het accepteren van het modschap, heb je dat meegerekend?
Dat is met de +3 regeling al meegenomen. Overigens geloof ik bij Kanovinnie een uitslag liggende onder de 36 punten sowieso niet.quote:
Die pot is tijdens de NBA Finals.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topshow om 3 uur in de nacht
Het wordt tijd om Iwanius de test te laten maken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is met de +3 regeling al meegenomen. Overigens geloof ik bij Kanovinnie een uitslag liggende onder de 36 punten sowieso niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |