10/10 zou doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
Ga een selfie maken met een trein waar Mono machinist in is.
Dan doe je dat toch terwijl je op de meet bent ik bedoel zoveel tijd kost dat niet aan je money denkenquote:
Ik ben gestopt broeder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:55 schreef Ro-ald het volgende:
Klojo gaat toch zeker de hele dag stoned zijn op de meet :S
Zucht haha grappig xd xdquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch terwijl je op de meet bent ik bedoel zoveel tijd kost dat niet aan je money denken
Jointjes rook ik heel af en toe nog. En sigaretten lukt nog niet echt om mee te stoppen maar ik rook wel echt veel minder kan een week zonder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Het lukt alleen maar 95% van de tijd
Dan moet je puur blowenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:59 schreef wietparkiet het volgende:
als ik stop met roken en ik blijf blowen dan ben ik niet gestopt met roken dus daarom zolang ik blow blijf ik roken
wodka drinken en wiet roken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:59 schreef wietparkiet het volgende:
als ik stop met roken en ik blijf blowen dan ben ik niet gestopt met roken dus daarom zolang ik blow blijf ik roken
ja tog en dan dronken de honden uitlaten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is de leef jij weet
en xtc poppen tog
dat doen we zo vaakquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja tog en dan dronken de honden uitlaten.
Ditquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:12 schreef Monopoly het volgende:
Zin in 10 mei. Gaat volgens mij echt gezellig worden
Je lulquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen examens, geen niks. wat moet ik meenemen?
Zekerquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:12 schreef Monopoly het volgende:
Zin in 10 mei. Gaat volgens mij echt gezellig worden
mijn wat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien maakt hij wel kk mooie picca van zijn dollo voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |