We hebben het samen besloten uiteindelijk en zonder ruzie kunnen afsluiten, maar mis haar nu man...het heeft even tijd nodig.quote:
sowieso, maar als je het zonder ruzie af kan sluiten is het altijd beterquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We hebben het samen besloten uiteindelijk en zonder ruzie kunnen afsluiten, maar mis haar nu man...het heeft even tijd nodig.
Het was moeilijk toestraks om haar los te laten en andersom ook. Het heeft tijd nodig om er overheen te komen. We houden natuurlijk nog wel van elkaar en dat zal altijd wel blijven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sowieso, maar als je het zonder ruzie af kan sluiten is het altijd beter
en nu een nieuw hoofdstuk beginnen. gewoon positief blijven.
'Nice manquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
Yo, vandaag eerste werkdag gehad was chill.
ai nice manquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
Waar werk je nou?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:28 schreef Monopoly het volgende:
sletten scoren en varkens slachten, op naar je volgende glas whisky en politieagenten uitschelden.
Dit soort rap kan ik dan weer niet waarderen. Krijg er echt 0,0 gevoel bij.quote:
Top manquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In het ziekenhuis hier, kwartiertje fietsen.
Vooral schoonmaak.
Wel interessant lijkt mequote:Op donderdag 1 mei 2014 19:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In het ziekenhuis hier, kwartiertje fietsen.
Vooral schoonmaak.
ik ook niet echt meer, vroeger welquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort rap kan ik dan weer niet waarderen. Krijg er echt 0,0 gevoel bij.
Ik vroeger ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook niet echt meer, vroeger wel
maar ik kende dit nummer en de titel is toepasselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Oh. Ik snap ineens de sterkte wensingen danquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook niet echt meer, vroeger wel
maar ik kende dit nummer en de titel is toepasselijk
Srsquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:44 schreef wietparkiet het volgende:
vandaag eerste tattoo gezet was chill
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vroeger ookDit wist ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit wist ik.Wanneer neem je me nou eens mee naar een concert van hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Als ik oud en rijk ben. Kanye is wel dit jaar weer in Nederland volgens mij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wanneer neem je me nou eens mee naar een concert van hem?
Oud ben je al, nu nog rijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik oud en rijk ben. Kanye is wel dit jaar weer in Nederland volgens mij.
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik snap ineens de sterkte wensingen dan
Sterke FL_Freak
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier UNF en andere Geīnteresseerde
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2014 21:21:14 ]
Bestaan er eigenlijk grote rapfestivals zoals wel het geval met pop/rock/metal is? Anders ben je in Nederland inderdaad wel lang met je "te zien" lijstje bezig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is gewoon zonde dat je Watch the Throne gemist hebt. Gaan niet meer samen hierheen komen denk ik.
Al ga ik wel weer als Hov weer eens langs komt denk ik.Dan kunnen we wel gaan.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
Windroos toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier UNF en andere Geīnteresseerde
Leuk![]()
Jepquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk grote rapfestivals zoals wel het geval met pop/rock/metal is? Anders ben je in Nederland inderdaad wel lang met je "te zien" lijstje bezig.
[..]
Windroos toch?
Leuk
Appelsap, maar dat is vooral nederlands en wacka flockaquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk grote rapfestivals zoals wel het geval met pop/rock/metal is? Anders ben je in Nederland inderdaad wel lang met je "te zien" lijstje bezig.
[..]
Windroos toch?
Leuk
swagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier UNF en andere Geīnteresseerde
Wie?????quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet naar FL luisteren. Die is jaloers
60 pondquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
maar toffe tat wel, hoeveel heeft ie gekost?
Het is niet zoals bij zulke festival nee, vaak hebben hiphop-acts ook meer nodig dan een uurtje om goed op te stoom te komen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
leuk die hennaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier UNF en andere Geīnteresseerde
Ah... Houdt het in ieder geval iets om echt voor te gaan en naartoe te leven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is niet zoals bij zulke festival nee, vaak hebben hiphop-acts ook meer nodig dan een uurtje om goed op te stoom te komen.
Al heb je ze wel hoor, maar dat zijn dan niet de grote namen als die je bij van die festivals met dj's e.d.
Voorbeeldje:
http://appelsap.net/2014/(...)ert-de-eerste-namen/
Komen voornamelijk Nederlandse hiphoppers, niet echt iets voor mij dus.
Jij ging in mei toch met je vader naar Maiden, Slayer en meer? Doe mij dat dan toch maarquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Appelsap, maar dat is vooral nederlands en wacka flocka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |