Ik was niet eens van plan te komen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen mee eens dat GGMM vanavond niet welkom is bij togethertube?
Oke, staat genoteerdquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was niet eens van plan te komen.
Sterker nog; ik heb geen idee waar je het over hebt.
Nee, deze bedreiging doet mij helemaal niets.
Obvious...quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:04 schreef Saind het volgende:
http://www.elsevier.nl/We(...)ven-ELSEVIER300429W/
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:58 schreef Saind het volgende:
Dven wat is Kavarma ook alweer.
Kan me nog herinneren dat ik het wel prima vond maar weet niet meer wat 't is verder
Overigens zit er over het algemeen meer groente in dan hier wordt genoemd.quote:Kavarma (Bulgaars: каварма of кавърма) is een Bulgaars gerecht dat in de oven wordt bereid. Hiervoor worden typische ovenschotels gebruikt die precies één portie bevatten. Deze schotels worden op een schaal en met afgesloten deksel geserveerd.
Hoewel het recept natuurlijk per streek en per kok verschilt, bestaat het in het algemeen uit:
Stukjes vlees (varkens- of kippenvlees, afhankelijk van variant)
Stukjes ui
Tsjoebritsa (bonenkruid), een kruid uit het Balkan gebergte
Stukjes peper en/of paprika
Peper/zout
Geen ei? Dan ben ik echt in de warquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Overigens zit er over het algemeen meer groente in dan hier wordt genoemd.
[ afbeelding ]
Wordt er ook vaak in verwerkt jaquote:
Voorstel aanvaard.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om GGMM uit de SC te royeren
gelukkig haal ik dat gemiddelde fors omhoog als negerquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef JanCees het volgende:
It's no wonder the average black person only has an IQ of 89
Jammer dat je een bepaald ander gemiddelde weer omlaag haalt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig haal ik dat gemiddelde fors omhoog als neger
Bizarre typfout. Alsof je een aap op een toetsenbord laat rammen en hij opeens tot op de letter perfect de grondwet geschreven heeft.quote:
Gisteravond was hij er ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen mee eens dat GGMM vanavond niet welkom is bij togethertube?
Eensquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
binnenkort weer uitwedstrijdje ESF livetopic. Die topics zijn altijd baas
[ afbeelding ]
Ik ga een liveverslag voor het thuisfront plaatsen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk komt het in de buurt met de kwaliteit van mijn baantjer liveverslagen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga een liveverslag voor het thuisfront plaatsen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga een liveverslag voor het thuisfront plaatsen.
Ik stel alvast wat bladwijzers in.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
welkquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mijn favoriete alcoholvrije drank zojuist gekocht bij de Albert Heijn
Gaat hij weer een act doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:31 schreef Cavaliers het volgende:
VBL / Mensen die hopen dat Roda JC direct degradeert, verenigt u!
Stijn
appelsap?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mijn favoriete alcoholvrije drank zojuist gekocht bij de Albert Heijn
Grappig, dat is exact gelijk aan hoe wij jouw post beoordelen qua onze interesse.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ondertussen bezig met een zeer boeiend verslag over de Koran dat ik voor morgen middernacht moet inleveren. Ik zit al op 1/10 bijna.
Bedankt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig, dat is exact gelijk aan hoe wij jouw post beoordelen qua onze interesse.
Stijn is toch verder dan het cijfer van mijn interesse.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig, dat is exact gelijk aan hoe wij jouw post beoordelen qua onze interesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |