Ik ben José Been.quote:
Als redactie games fok, krijg je dat niet gratis?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vis hem wel uit de budgetbak denk ik. Geen spel waar ik het volle pond voor wil betalen.
Straks weer ritje Romandië. Wie wint?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben José Been.
Ik ga nog eens kijken naar die spreek je eigen commentaar in functie van eurosport.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben José Been.
Ik ga nog eens kijken naar die spreek je eigen commentaar in functie van eurosport.
Sprint etappe? In dat geval Hofgod.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Straks weer ritje Romandië. Wie wint?
Als ik hem ga reviewen wel, ja. Ben nu bezig met Dark Souls 2.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als redactie games fok, krijg je dat niet gratis?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s077CkjgIVD3
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sprint etappe? In dat geval Hofgod.
dopingquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat krijgt mexicanobakker eigenlijk gratis als Redactie Sport?
Zaken man Gulmezquote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef Gulmez het volgende:
ik ben as zaterdag mij me neef in k-eiland is de op de europlaan tippelzone nog beetje druk de laatste tijd en hoe zijn de prijzen nu? laatst keer 40 al incl
thanks
Ik ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je maakt mij nu toch wel nerveus hoor. Ik wacht al zolang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |