quote:
Februariquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Aaaaaah, ik dacht dat morgen (vandaag) 31 april was en dat ik me nog in kon schrijven.
Deadline was 8 minuten geleden dus.
NU HEB IK ME NIET INGESCHREVEN VOOR EEN STUDIE![]()
![]()
Klacht: jaar moeten wachten nu
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat wordt niks meer. Vul het sollicitatieformulier van de McDonald's alvast maar in.
Nee, uiterlijk 1 mei moet je je inschrijven. Dat kan ook vandaag, dus. Ik werd ook compleet overvallen door die deadlinequote:Op donderdag 1 mei 2014 16:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
1 Mei is de deadline verstreken, dus vandaag al niet meer.
1 juni of 1 juli is die deadline welquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:57 schreef ElderPledge het volgende:
Oh, dit geldt niet voor masterstudenten, boeien.
http://www.dub.uu.nl/arti(...)-dan-vorig-jaar.htmlquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, uiterlijk 1 mei moet je je inschrijven. Dat kan ook vandaag, dus. Ik werd ook compleet overvallen door die deadline
wtf, toen ik begon was net nog iets van 1500 euroquote:
Mail van mijn universiteit: "Uiterlijk 1 mei moet je je in Studielink inschrijven voor een nieuwe bachelorstudie."quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
http://www.dub.uu.nl/arti(...)-dan-vorig-jaar.html
Is niet iedereen met je ééns.
Dat is mooi.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mail van mijn universiteit: "Uiterlijk 1 mei moet je je in Studielink inschrijven voor een nieuwe bachelorstudie."
Lijkt elk jaar iets te worden verhoogd, heb voor dit jaar 18nogwat gelapt, maar volgend jaar gaat het weer omhoog naar 1906 dus. Een modaal maandsalaris is dat geloof ik gewoon eh? De tering.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:50 schreef finsdefis het volgende:
[..]
wtf, toen ik begon was net nog iets van 1500 euro
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef bram1241 het volgende:
je kan nog inschrijven hoor, alleen kunnen ze je wel afwijzen
Dit vind ik trouwens ook onzin. Maar er óf een harde deadline van óf zeur niet zo dat het per se moet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:49 schreef Keukendrol het volgende:
Bullshit, je kan je nog steeds inschrijven alleen nu mag je geweigerd worden.
Voor de staat, niet de onderwijsinstelling. Die verdient juist meer als je er langer over doet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:27 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En amper uitloopt hebt, anders kost je alsnog te veel.
Nope, niet dus. Die 1900 euro per jaar is echt maar een héééél klein deel van de werkelijke kosten die een student voor de instelling per jaar kost. De instelling krijgt per afgestudeerde student onafhankelijk van studieduur een X bedrag dat de kosten dekt voor een nominale studieduur. Als jij dus 2 jaar extra over je studie doet, moet de Uni je verplicht onderwijs geven en voor je betalen, maar krijgt er dus geen vergoeding voor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Voor de staat, niet de onderwijsinstelling. Die verdient juist meer als je er langer over doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |