Ik heb er nog serieus over gedacht afgelopen Zondag om alvast preventief een topic te openen voor iedereen die te laat zou inschrijven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Aaaaaah, ik dacht dat morgen (vandaag) 31 april was en dat ik me nog in kon schrijven.
Deadline was 8 minuten geleden dus.
NU HEB IK ME NIET INGESCHREVEN VOOR EEN STUDIE![]()
![]()
Klacht: jaar moeten wachten nu
Deadline is naar voren gehaald.quote:
Gewoon weekje voordat de studie begint, wellicht zelfs als de studie al begonnen is. Bangmakerij.quote:
Eerst de basisschool nog even over doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:09 schreef PizzaGeit het volgende:
ik dacht dat morgen (vandaag) 31 april was
Gelukkig kan hij nog naar het mboquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Jezus, dan faal je wel teringhard.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat wordt niks meer. Vul het sollicitatieformulier van de McDonald's alvast maar in.
EEN BEETJE IN EEN ANDER TOPIC REAGEREN HE! IK HEB JE WEL DOOR!quote:
Godverdomme zegquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Aaaaaah, ik dacht dat morgen (vandaag) 31 april was en dat ik me nog in kon schrijven.
Verder alles goed?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
EEN BEETJE IN EEN ANDER TOPIC REAGEREN HE! IK HEB JE WEL DOOR!
Nee! Ik mis je in dat andere topic!quote:
Mijn afwezigheid is altijd een groot gemis.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee! Ik mis je in dat andere topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |