Ik lijd er zelf ook flink onder, want ik zit voortdurend in de stress.quote:
Uhu.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik lijd er zelf ook flink onder, want ik zit voortdurend in de stress.Echt ontspannen ben ik zelden, soms ga ik er bijna aan kapot als een factuur te lang op zich laat wachten, omdat ik bang ben dat door een foutje bij de post, ik dan te laat betaal en daardoor er ineens om 6 uur 's ochtends een bus met politieagenten en deurwaarders op de stoep staan.
Alleen als ik soms mediteer - Trancedente Meditatie - ben ik even een uurtje rustig, maar daarna gaat de stress weer net zo hard door. Het is echt kut, geen idee wat ik er tegen moet doen.
Maar goed, dit is allemaal erg buiten-draads. Off-topic zoals ze in Engeland zeggen.
Maar dat ik niet spoor is misschien wel duidelijk.
Tja.. ik ga niet tegen je liegen..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dank je, nu voel ik me weer een stuk beter.
Het was ook grappend bedoeld. Ik waardeer je eerlijkheid. Eerlijkheid is een goede eigenschap, je zult er nooit politicus of advocaat met kunnen worden, maar ik waardeer het in elk geval wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja.. ik ga niet tegen je liegen..
Je bent gewoon niet goed.
Die ambitie heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het was ook grappend bedoeld. Ik waardeer je eerlijkheid. Eerlijkheid is een goede eigenschap, je zult er nooit politicus of advocaat met kunnen worden, maar ik waardeer het in elk geval wel.
Ik neem D66 allang niet meer serieus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Heeft iemand het filmpje gezien?
http://www.powned.tv/over(...)vecht_tegen_win.html
Dat kan toch niemand serieus nemen?
Jamaar dat is OffTopicquote:
Hij retweet ook allemaal negatieve dingen over zijn partijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:06 schreef LXIV het volgende:
En ze zijn nu op Twitter:
https://twitter.com/GuntherNiessen
En ook nog een stukje antisemitisme.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij retweet ook allemaal negatieve dingen over zijn partij
quote:Rothschild = Asjkenazi
waarom dat rare woord, ashkenazi? bedoelt hij niet gewoon wat anders?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En ook nog een stukje antisemitisme.
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Asjkenazische_Jodenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom dat rare woord, ashkenazi? bedoelt hij niet gewoon wat anders?
Die Rutger is ook echt een sukkel he. Gunther vraagt hem duidelijk om mee te lopen, maakt handgebaren etc. ''Waarom loopt u nu weg''? En dan doen alsof hij gek is. Speel even mee joh.quote:
Rutger of Prof. IQ?quote:
Het idee is van een Britquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:04 schreef capricia het volgende:
Genetische manipulatie om übermenschen te kweken. Het zou ook niet Duits zijn...
Ons lief vliegend spaghetti monster heeft rare kostgangersquote:
Ik vraag me af waar hij die ¤10.000 vandaan heeft getoverd. Toch dat Energy Bird gedoe?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:11 schreef Hexagon het volgende:
Hehe verdiep me er nu pas in. Maar wat een mafkees. Die had zeker nog wat geld over ofzo.
Of uit de kas van zijn GGZ instelling gegraaid.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar hij die ¤10.000 vandaan heeft getoverd. Toch dat Energy Bird gedoe?
De joden zijn undercover de wereld aan het beinvloeden!quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:56 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.iq.jaaaa.net/i(...)ereldpolitiek-nl.htm
Wat een gek, die vent.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De joden zijn undercover de wereld aan het beinvloeden!
We zijn nog maar net ontkomen aan een 2e holocaust!
10 miljoen Duitsers stiekem vermoord door de joden vlak na WOII! Overheid doet niks!
Hitler was stiekem een joodse bankier!
stem iq partij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |