Dat is heel filosofisch. Nu is nu, maar ja wat is nu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Achterstandswijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
TOETERENDE MENSEN DOOR DE STRATEN WAT IS HIER AAN DE HAND
Grapjasquote:Op woensdag 30 april 2014 22:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
TOETERENDE MENSEN DOOR DE STRATEN WAT IS HIER AAN DE HAND
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:18 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RUI COSTAquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Aragonés zit naast Sierd?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:18 schreef Max23 het volgende:
Sierd: Aragonés heeft de beste plaats, naast GOD en ziet hoe zijn club naar de finale gaat
Sierd is een debiel.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sierd kent de hele familie Costa
Zijn zwager heet del Sol toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sierd kent de hele familie Costa
Ik vind je een debiel.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Whut ineens was mn post weg![]()
Ik eis een verklaring!
GGMM is gebeten door zijn vis.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Whut ineens was mn post weg![]()
Ik eis een verklaring!
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef Heeinz het volgende:
Reacties verdwijnen als sneeuw voor de zon
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit topic gaat ook door tot post 330.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3..2..1..quote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Als mijn post nu verdwijnt dan sla ik op hol
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef Grifte het volgende:
[..]Link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt eraan uit welke gebied in Brabant hij komt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
De oom van Costa heet Wa en is een brabander!
Wa Costa?
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
Modjes moeten weer verwijderquota halen, is weer einde van de maand
Moest Torres poepen?quote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 30-04-2014 om 08:30:15Atletico Madrid met een 1-3 voorsprong naar de finale in de CL, jammer dat het weer Spaans moet zijn. reageer retweet
VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef KingRoland het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 30-04-2014 om 08:30:15Atletico Madrid met een 1-3 voorsprong naar de finale in de CL, jammer dat het weer Spaans moet zijn. reageer retweet
Ik dacht even dat het echt wasquote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat Geert nog leeft. #teamhoznyquote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef KingRoland het volgende:
natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en wat Rubensosa zei maar hij zal mij wel vergeven als ik zijn post niet kan vinden.
Geert heeft liever VVV Venloquote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |