SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik had mijn pack opening opgenomen, maar 5 minuten aids zit niemand op te wachten
Zal het hoogtepunt straks wel even uploaden.Gewoon player reviews man daar is echte cash te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Omni ik word je YouTube concurrent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen doet een touchdown daarquote:
Vet teamquote:Op woensdag 30 april 2014 19:39 schreef R- het volgende:
Had net mijn team af en ik dacht: ik open nog even een packMiss nu even upgraden naar IF Etoo
[ afbeelding ]
Tip van Flip: Aquilani eruit, Hernanes erin.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:39 schreef R- het volgende:
Had net mijn team af en ik dacht: ik open nog even een packMiss nu even upgraden naar IF Etoo
[ afbeelding ]
Kan niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tip van Flip: Aquilani eruit, Hernanes erin.
quote:
Inter Hernanesquote:
6 verdedigerstwitter:chelseafc twitterde op woensdag 30-04-2014 om 19:50:27Chelsea team v Atletico: Schwarzer, Ivanovic, Cahill, Terry (c), Cole, Ramires, David Luiz, Azpilicueta, Hazard, Willian, Torres. #CFC reageer retweet
Beter presteren ze even, heb kneiter veel centen op ze staan.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:53 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea
https://twitter.com/chelseafc/status/461563244189335553
Gewoon 5atbquote:Chelsea's starting line-up is out, and John Terry starts in what looks like a three-man defence with two wing-backs. Ashley Cole, David Luiz, Fernando Torres and Eden Hazard all start. We'll bring you the full line-ups for both teams shortly.
6-1-3quote:Op woensdag 30 april 2014 19:53 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:chelseafc twitterde op woensdag 30-04-2014 om 19:50:27Chelsea team v Atletico: Schwarzer, Ivanovic, Cahill, Terry (c), Cole, Ramires, David Luiz, Azpilicueta, Hazard, Willian, Torres. #CFC reageer retweet
Ongelooflijk dit gaat te ver. 4 verdedigers en Luiz op het middenveld uit in Madrid kon nog net.quote:
PS4 of xbox?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:57 schreef R- het volgende:
Nou team uitbreiden met IF Eto'o en Handanovic dan maar
Chill dude.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:02 schreef Maver24 het volgende:
Hopen dat ze snel gaan fixen met mijn Coleman
ff een serieetje NIF colemans oppikkenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:02 schreef Maver24 het volgende:
Hopen dat ze snel gaan fixen met mijn Coleman
Jij hebt Rijst een ban aan zijn oor gehangen.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ook proficiat KC.PSV trouwens (maar ik moest snel een TT bedenken dus daarom staat hij niet in de TT)
Dankje heb inmiddelsquote:Op woensdag 30 april 2014 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ook proficiat KC.PSV trouwens (maar ik moest snel een TT bedenken dus daarom staat hij niet in de TT)
uit packs?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:06 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Dankje heb inmiddels
Coleman, maar die moet nog ff gefixed worden. die slechte keeper. sturridge en kompany
En ik hier maar blij zijn om een Vidal voor 1600.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:04 schreef The_Yakuza het volgende:
Gister was TOTY Neuer nog 700k, net gekocht voor 557k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |