Dat wel. Lamballerigheid ten top.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
Onvoorstelbaar hoe lui sommigen daar zijn. En zich er ook helemaal niet voor generen.
Daar heb je toch andere programma's voor?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Het ultieme Utopia is toch niet de hele dag klussen?
Jaa dit! Ik hoef dat ook niet te zien eigenlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 19:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar heb je toch andere programma's voor?
Help mijn man is klusser
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
Emil waant zich wel de grote leider daar.
Bah nee. Pffff.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Isa blijft maar janken. Als ze dood is loopt ze nog te janken, dan over ontbindingsangst.
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Isa blijft maar janken. Als ze dood is loopt ze nog te janken, dan over ontbindingsangst.
Nou ja zingen...quote:Op woensdag 30 april 2014 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Op stream zingt Lot...ook niet veel beter dus
Ik kan helemaal niets leuks bedenkenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:44 schreef Vinture het volgende:
Gebeuren er geen leuke dingen ???? Laatste tijd alleen maar negatief gedoe in de tv uitzending
Er komt wel weer een positieve ontwikkeling aan. Maar daar ga ik niets over zeggenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets leuks bedenken
Je maakt me blijquote:Op woensdag 30 april 2014 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komt wel weer een positieve ontwikkeling aan. Maar daar ga ik niets over zeggen
Onderwerp was janken toch?quote:
En slapen. En klagen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Janken, zingen, neuken, eten. In willekeurige volgorde.
Wees blij dat hij eens iets doet.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Joey gaat nu ook opeens sportevenementen organiseren?
Geen tijd? Waar was hij dan druk mee?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:56 schreef Miek37 het volgende:
Zie die Gio dan staan op de aperots en dan vanmiddag tegen Dennis die tegen m mopperde dat hij de mailtjes met bestellingen niet doorgaf zeggen "daar heb ik geen tijd voor gehad".
Kaneel etenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen tijd? Waar was hij dan druk mee?
Het toont wel pijnlijk het niveau van Ruud aanquote:Op woensdag 30 april 2014 19:57 schreef Disana het volgende:
Belachelijk, een dure kinderglijbaan voor die kleuter van een Ruud.
Ja, en hoe ze naar hem kijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het toont wel pijnlijk het niveau van Ruud aan
Iesch ecobiologiesj.quote:
Met zn Robijntje kietelen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen tijd? Waar was hij dan druk mee?
Ja mis ik ookquote:Op woensdag 30 april 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En een Dagboekkamer. Dat mis ik wel hier.
Daar zouden ze wel van opknappen idd. Geconfronteerd worden met hun lamlendigheid.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja mis ik ook
En dat ze beelden terug zien
Konden ze allemaal zien waar die tompoucen gebleven zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zouden ze wel van opknappen idd. Geconfronteerd worden met hun lamlendigheid.
tompoucen, trekkers en kluizenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Konden ze allemaal zien waar die tompoucen gebleven zijn
Als ze het wel volmaakt is haar kop nog eens twee keer zo groot. Bijna al die lui daar groeien dicht.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:04 schreef Miek37 het volgende:
Die Aike gaat ook de 12 maanden niet volhouden heb ik het idee.
Zelfs Billy heeft een pens als een bouwvakker gekregen, zie Scanman tieten topic, waar d'r tetjes boven hangen.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze het wel volmaakt is haar kop nog eens twee keer zo groot. Bijna al die lui daar groeien dicht.
Die is wel heel confronterend jaquote:Op woensdag 30 april 2014 20:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zelfs Billy heeft een pens als een bouwvakker gekregen, zie Scanman tieten topic, waar d'r tetjes boven hangen.
Verkeerde venster/topicquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |