Je kunt je beter focussen op de mogelijke coins die op minipumpjes meeliften dan op de echte pumpcoinquote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef DaMart het volgende:
Goed om te weten voor een volgende keer: de coins die het mogelijk kunnen worden, stijgen sowieso al in waarde als ze bekend zijn gemaakt. Nou ja, behalve degenen die ik heb gekocht dan.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je kunt je beter focussen op de mogelijke coins die op minipumpjes meeliften dan op de echte pumpcoinZodra die bekend is, die pumpcoin links laten liggen en de andere gauw verkopen met winst voor ze weer inzakken
Network released new block #559006. Target block hash not been defined yet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef Leafeon672 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit weer eens te stressen
Mijn bot werkt nog niet en is nog niet helemaal ingevuld en ik heb nog maar 15 minuten...
Welke heb je nu?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:30 schreef DaMart het volgende:
Ik heb er nu 5 van de 16. Het zal dus wel een van de andere 11 worden.
5min te laatquote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef TimKuik het volgende:
Network released new block #559008. First character of block #559023 's hash will determine coin to pump
Ik knip en plak het uit IRC, ik heb geen bot. Ik wou alleen ff aangeven om welk block het zou gaan.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:33 schreef roislecxe het volgende:
Network released new block #559008. First character of block #559023 's hash will determine coin to pump.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef TimKuik het volgende:
Network released new block #559008. First character of block #559023 's hash will determine coin to pump
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |