abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139937659
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer voor de Belgen dat ze geen fatsoenlijke backs hebben. Toch behoorlijk statisch zo.
net geen statisch elftal - de verdedigers zijn voetballend echt ok - kompany wordt wereldwijd als een van de beste en nest meevoetballende CV's beschouwd. defour en witsel zijn meevoetballend eveneens zeer goed

ik verwacht bnet zeer veel beweging en onderlinge positiewissels + minstens telkens mee opkomende verdedigers. Een van de grote kwaliteiten van belgie is net dat de spelers moeiteloos elkaars positie kunnen overnemen tijdens te wedstrijden en belgie daarom als geheel zeer moeilijk te bespelen of te verdedigen is als tegenstander.

degenen die denken dat belgie zoals de laatste 10 jaar nog steeds een bende 2e-rangsvoetballers is die angsthazenvoetbal spelen hebben belgie de laatste 2-3 jaar echt niet meer gevolgd .
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:22:33 #64
62913 Blik
The one and Only!
pi_139937916
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:12 schreef bylbylbyl het volgende:

[..]

net geen statisch elftal - de verdedigers zijn voetballend echt ok - kompany wordt wereldwijd als een van de beste en nest meevoetballende CV's beschouwd. defour en witsel zijn meevoetballend eveneens zeer goed

ik verwacht bnet zeer veel beweging en onderlinge positiewissels + minstens telkens mee opkomende verdedigers. Een van de grote kwaliteiten van belgie is net dat de spelers moeiteloos elkaars positie kunnen overnemen tijdens te wedstrijden en belgie daarom als geheel zeer moeilijk te bespelen of te verdedigen is als tegenstander.

degenen die denken dat belgie zoals de laatste 10 jaar nog steeds een bende 2e-rangsvoetballers is die angsthazenvoetbal spelen hebben belgie de laatste 2-3 jaar echt niet meer gevolgd .
Ik denk dat er maar weinigen zijn die denken dat België geen goed elftal heeft, ze zijn in ieder geval stukken beter dan bijvoorbeeld Nederland. Het Nederlands elftal bestaat uit 2 hele goede aanvallers, 3 gemiddelde middenvelders en een onervaren verdediging. Kansloos dus
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:43:32 #65
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_139938460
De Belgen moeten vooral verdedigend proberen foutloos te zijn, want eerlijk is eerlijk tijdens de kwalificaties waren er toch enkele wedstrijden waar we even goed op achterstand konden staan in plaats van de score te openen. Bijvoorbeeld de oefenwedstrijden na de kwalificatie, daar brachten we het er niet zo sterk vanaf (alhoewel we steeds genoeg kansen creëerden), daar lieten we zien dat we een subtopper kunnen zijn maar geen echte topploeg. Onze ploeg kan sterk uit de hoek komen, maar onze (op papier) sterke verdediging is zeker niet onfeilbaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door kl1172 op 14-05-2014 10:56:37 ]
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:07:09 #66
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_139947279
Alleen maar centrale verdedigers, aanvallende middenvelders en linksbuitens meenemen :D
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_139952233
Ik zou zo spelen :

-------------------------------------Courtois----------------------
---Van Den Borre--------Kompany---- Vermaelen------- Vertonghen
---------------------------Witsel-------------Dembele/Fellaini-----------
-----------------------------------De Bruyne----------------
--------Mertens----------------------------------------Hazard
----------------------------------Lukaku--------------------------
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 20:12:33 #68
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_139957994
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:31 schreef Belgosome het volgende:
Ik zou zo spelen :

-------------------------------------Courtois----------------------
---Van Den Borre--------Kompany---- Lombaerts------- Vertonghen
---------------------------Witsel-------------Dembele/Fellaini-----------
-----------------------------------De Bruyne----------------
--------Mirallas----------------------------------------Hazard
----------------------------------Lukaku--------------------------
fixed
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 20:14:35 #69
Belg
pi_139958081
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:07 schreef gniffie het volgende:
Alleen maar centrale verdedigers, aanvallende middenvelders en linksbuitens meenemen :D
Lukaku is niet echt een linksbuiten :P

Alderweireld is een goede rechtsback
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_139961721
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

fixed
Ik zou Alderweireld erin zetten voor Vanden Borre.
pi_139975367
Geniet er van zolang het duurt, dat mag best na 12 jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139980086
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geniet er van zolang het duurt, dat mag best na 12 jaar
De komende eindrondes zullen ze er ook bij zijn. Huidige selectie kan nog een tijdje mee + er komen heleboel talenten op zetten. Komende 10 jaar wordt een goede periode.
  donderdag 15 mei 2014 @ 12:48:36 #73
62913 Blik
The one and Only!
pi_139980302
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:41 schreef Belgosome het volgende:

[..]

De komende eindrondes zullen ze er ook bij zijn. Huidige selectie kan nog een tijdje mee + er komen heleboel talenten op zetten. Komende 10 jaar wordt een goede periode.
Ik denk dat dit jaar nog een beetje vroeg is voor een echte topprestatie, maar ik zie ze over 2 en 4 jaar om de hoofdprijzen meespelen
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 14:03:53 #74
Belg
pi_139982540
Verschil tussen selectie uit 2002 en 2014

Doelmannen: Geert De Vlieger (Willem II), Frédéric Herpoel (AA Gent), Francky Vandendriessche (Moeskroen)

Verdedigers: Eric Deflandre (Lyon), Daniël Van Buyten (Marseille), Nico Van Kerckhoven (Schalke 04), Eric Van Meir (Standard), Jacky Peeters (AA Gent), Peter Van Der Heyden (Club Brugge), Glen De Boeck (Anderlecht)

Middenvelders: Gaëtan Englebert (Club Brugge), Timmy Simons (Club Brugge), Sven Vermant (Schalke 04), Bart Goor (Hertha Berlijn), Marc Wilmots (Schalke 04), Bernd Thijs (RC Genk), Yves Vanderhaeghe (Anderlecht), Johan Walem (Standard)

Aanvallers: Branko Strupar (Derby County), Mbo Mpenza (Moeskroen), Wesley Sonck (RC Genk), Gert Verheyen (Club Brugge)

Vet: Spelers in het buitenland
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Doelmannen: Courtois( Atletico Madrid), Mignolet (Liverpool), Proto (Anderlecht) of Casteels (Hoffenheim)

Verdedigers: Vanden Borre (Anderlecht), Ciman (Standard), Kompany (Manchester City), Van Buyten (Bayern Munchen), Vermaelen ( Arsenal), Lombaerts (Zenit), Verthongen (Tottenham), Alderweireld (Atletico Madird)

Middenvelders: Witsel (Zenit), Defour (Porto), Fellaini (Manchester United), Dembélé (Tottenham), Chadli(Tottenham), De Bruyne (Wolfsburg)

Aanvallers: Lukaku ( Everton), Origi (Lille) E.Hazard (Chelsea), Mertens (Napoli) Januzaj (Manchester United)

vet: Spelers in eigen competitie
pi_139983983
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 14:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

Doelmannen: Geert De Vlieger (Willem II), Frédéric Herpoel (AA Gent), Francky Vandendriessche (Moeskroen)

Verdedigers: Eric Deflandre (Lyon), Daniël Van Buyten (Marseille), Nico Van Kerckhoven (Schalke 04), Eric Van Meir (Standard), Jacky Peeters (AA Gent), Peter Van Der Heyden (Club Brugge), Glen De Boeck (Anderlecht)

Middenvelders: Gaëtan Englebert (Club Brugge), Timmy Simons (Club Brugge), Sven Vermant (Schalke 04), Bart Goor (Hertha Berlijn), Marc Wilmots (Schalke 04), Bernd Thijs (RC Genk), Yves Vanderhaeghe (Anderlecht), Johan Walem (Standard)

Aanvallers: Branko Strupar (Derby County), Mbo Mpenza (Moeskroen), Wesley Sonck (RC Genk), Gert Verheyen (Club Brugge)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Doelmannen: Courtois( Atletico Madrid), Mignolet (Liverpool), Proto (Anderlecht) of Casteels (Hoffenheim)

Verdedigers: Vanden Borre (Anderlecht), Ciman (Standard), Kompany (Manchester City), Van Buyten (Bayern Munchen), Vermaelen ( Arsenal), Lombaerts (Zenit), Verthongen (Tottenham), Alderweireld (Atletico Madird)

Middenvelders: Witsel (Zenit), Defour (Porto), Fellaini (Manchester United), Dembélé (Tottenham), Chadli(Tottenham), De Bruyne (Wolfsburg)

Aanvallers: Lukaku ( Everton), Origi (Lille) E.Hazard (Chelsea), Mertens (Napoli) Januzaj (Manchester United)

Als ze zouden spelen misschien wel ja :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139984359
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 14:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

Verschil is enorm ja. In 2002 deden ze het niet eens heel slecht overigens. Toen met met name spelers actief in België, nu zijn de meeste bij goede buitenlandse clubs actief en laten ze zelfs een Nainggolan thuis.
pi_140058902
Is maar net wat je definitie is van actief zijn, ze staan er onder contract
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:33:16 #78
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_140059593
De enige relevante speler die echt te weinig speelt, is Vermaelen. Bij de rest is dat geen groot probleem.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_140059621
Van Buyten speelt inderdaad vrijwel alles :')
pi_140059637
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige relevante speler die echt te weinig speelt, is Vermaelen. Bij de rest is dat geen groot probleem.
Alderweireld speelde ook nooit voor Atletico. Nu geluk dat Juanfran toevallig lang afwezig is door die schorsing.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140059650
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Buyten speelt inderdaad vrijwel alles :')
Dat is geen relevante speler. Die gaat echt mee voor zijn ervaring.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140059656
Alderweireld zit nu ook gewoon op het bankje en komt er bij 2 blessures ook niet in :')
pi_140059706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is geen relevante speler. Die gaat echt mee voor zijn ervaring.
Als ie niet relavant is neem je hem niet mee, Timmy staat te springen _O_
pi_140059750
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alderweireld zit nu ook gewoon op het bankje en komt er bij 2 blessures ook niet in :')
Een aanvallende middenvelder en een spits vallen geblesseerd uit..perfect moment om Alderweireld te brengen ja. Lul toch niet zo slap man _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140059764
Defour speelde ook vrijwel nooit al mocht hij zo nu en dan een keer opdraven in de league cup
pi_140059793
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Een aanvallende middenvelder en een spits vallen geblesseerd uit..perfect moment om Alderweireld te brengen ja. Lul toch niet zo slap man _O-
Dat zei ik dan ook niet
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:38:52 #87
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_140059814
En daar is de drammerige postdiarree terug.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_140059923
4 Nederlanders die de eerste 30 niet haalden

Pieters - 2900 minuten
Elia - 2016 minuten
Anita - 2457 minuten
Bacuna - 2599 minuten
Urby - 1692 minuten

Lijkt me duidelijk waar de breedte zit
pi_140059942
5 Nederlanders dus
pi_140067512
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140070070
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja. Weer met dezelfde onzinpraat als voorheen.
pi_140070804
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja. Weer met dezelfde onzinpraat als voorheen.
Zegt diegene wiens levensdroom het is om Belg te zijn en een topic gaat openen over de nieuwe wereldkampioen België
pi_140071097
Belgie gaat die poule wel doorkomen, maar heeft dan pech een ervaring tournooiploeg als Duitsland of Portugal te treffen. Dus die gaan er in de tweede ronde uitvliegen. Maar WK 2018 gaan ze van de ervaring gebruik maken en halve/hele finale halen.
Jesus saves but death prevails.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')