abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139984359
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 14:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verschil tussen selectie uit 2002 en 2014

Doelmannen: Geert De Vlieger (Willem II), Frédéric Herpoel (AA Gent), Francky Vandendriessche (Moeskroen)

Verdedigers: Eric Deflandre (Lyon), Daniël Van Buyten (Marseille), Nico Van Kerckhoven (Schalke 04), Eric Van Meir (Standard), Jacky Peeters (AA Gent), Peter Van Der Heyden (Club Brugge), Glen De Boeck (Anderlecht)

Middenvelders: Gaëtan Englebert (Club Brugge), Timmy Simons (Club Brugge), Sven Vermant (Schalke 04), Bart Goor (Hertha Berlijn), Marc Wilmots (Schalke 04), Bernd Thijs (RC Genk), Yves Vanderhaeghe (Anderlecht), Johan Walem (Standard)

Aanvallers: Branko Strupar (Derby County), Mbo Mpenza (Moeskroen), Wesley Sonck (RC Genk), Gert Verheyen (Club Brugge)

Vet: Spelers in het buitenland
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Doelmannen: Courtois( Atletico Madrid), Mignolet (Liverpool), Proto (Anderlecht) of Casteels (Hoffenheim)

Verdedigers: Vanden Borre (Anderlecht), Ciman (Standard), Kompany (Manchester City), Van Buyten (Bayern Munchen), Vermaelen ( Arsenal), Lombaerts (Zenit), Verthongen (Tottenham), Alderweireld (Atletico Madird)

Middenvelders: Witsel (Zenit), Defour (Porto), Fellaini (Manchester United), Dembélé (Tottenham), Chadli(Tottenham), De Bruyne (Wolfsburg)

Aanvallers: Lukaku ( Everton), Origi (Lille) E.Hazard (Chelsea), Mertens (Napoli) Januzaj (Manchester United)

vet: Spelers in eigen competitie
Verschil is enorm ja. In 2002 deden ze het niet eens heel slecht overigens. Toen met met name spelers actief in België, nu zijn de meeste bij goede buitenlandse clubs actief en laten ze zelfs een Nainggolan thuis.
pi_140058902
Is maar net wat je definitie is van actief zijn, ze staan er onder contract
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:33:16 #78
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_140059593
De enige relevante speler die echt te weinig speelt, is Vermaelen. Bij de rest is dat geen groot probleem.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_140059621
Van Buyten speelt inderdaad vrijwel alles :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140059637
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige relevante speler die echt te weinig speelt, is Vermaelen. Bij de rest is dat geen groot probleem.
Alderweireld speelde ook nooit voor Atletico. Nu geluk dat Juanfran toevallig lang afwezig is door die schorsing.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140059650
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Buyten speelt inderdaad vrijwel alles :')
Dat is geen relevante speler. Die gaat echt mee voor zijn ervaring.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140059656
Alderweireld zit nu ook gewoon op het bankje en komt er bij 2 blessures ook niet in :')
pi_140059706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is geen relevante speler. Die gaat echt mee voor zijn ervaring.
Als ie niet relavant is neem je hem niet mee, Timmy staat te springen _O_
pi_140059750
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alderweireld zit nu ook gewoon op het bankje en komt er bij 2 blessures ook niet in :')
Een aanvallende middenvelder en een spits vallen geblesseerd uit..perfect moment om Alderweireld te brengen ja. Lul toch niet zo slap man _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140059764
Defour speelde ook vrijwel nooit al mocht hij zo nu en dan een keer opdraven in de league cup
pi_140059793
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Een aanvallende middenvelder en een spits vallen geblesseerd uit..perfect moment om Alderweireld te brengen ja. Lul toch niet zo slap man _O-
Dat zei ik dan ook niet
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:38:52 #87
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_140059814
En daar is de drammerige postdiarree terug.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_140059923
4 Nederlanders die de eerste 30 niet haalden

Pieters - 2900 minuten
Elia - 2016 minuten
Anita - 2457 minuten
Bacuna - 2599 minuten
Urby - 1692 minuten

Lijkt me duidelijk waar de breedte zit
pi_140059942
5 Nederlanders dus
pi_140067512
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140070070
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja. Weer met dezelfde onzinpraat als voorheen.
pi_140070804
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja. Weer met dezelfde onzinpraat als voorheen.
Zegt diegene wiens levensdroom het is om Belg te zijn en een topic gaat openen over de nieuwe wereldkampioen België
pi_140071097
Belgie gaat die poule wel doorkomen, maar heeft dan pech een ervaring tournooiploeg als Duitsland of Portugal te treffen. Dus die gaan er in de tweede ronde uitvliegen. Maar WK 2018 gaan ze van de ervaring gebruik maken en halve/hele finale halen.
Jesus saves but death prevails.
pi_140102584
Hopen voor de Belgen dat Casteels fit genoeg is, want Proto is geblesseerd geraakt vandaag en mist het WK.

http://www.sporza.be/cm/s(...)40518_proto_blessure

Niet dat een derde keeper zo boeiend is, maar toch..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140103098
Zou vooral hopen dat courtouis fit blijft want bij mingolet is het bij hoge ballen altijd een feestje voor de tegenstander
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 22:16:10 #96
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_140109360
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou vooral hopen dat courtouis fit blijft want bij mingolet is het bij hoge ballen altijd een feestje voor de tegenstander
En ik hoop dat Mignolet ook fit blijft. Bij de blessure van Proto gaat de 5de doelman van België mee

Bossut (Zulte Waregem)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 22:25:45 #97
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_140110054
wie zouden ze oproepen als ook Bossut van Zulte Wargem zou blesseert zijn :') ?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_140113536
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

En ik hoop dat Mignolet ook fit blijft. Bij de blessure van Proto gaat de 5de doelman van België mee

Bossut (Zulte Waregem)
Das zo'n beetje niveau ten rouwelaar, Velthuizen, Mulder?
pi_140113832
Heer iemand de tegen goals van Liverpool van dit seizoen?

Daar zie je mingolet een keer of 15 onder de bal duiken
pi_140113943
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
wie zouden ze oproepen als ook Bossut van Zulte Wargem zou blesseert zijn :') ?
Geert de Vlieger
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')