je vroeg naar het nut, nou, dat is, voor mensen die faken meestal t nut volgens mij.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:59 schreef LovelyLady het volgende: [..]
Maar goed je hebt ze ee tussen zitten natuurlijk. Eten
![]()
![]()
ehh, als ze n beetje fatsoenlijk fakete, weet jij dat helemaal niet hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 18:25 schreef yats het volgende:
Ik mis weer de leuke verhalen merk ik. Zelf overigens nooit een faker meegemaakt, als het niet lukt heb ik liever dat iemand daar eerlijk in is.
Echt elke man denkt dat wel te herkennen, mooi tochquote:Op woensdag 30 april 2014 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehh, als ze n beetje fatsoenlijk fakete, weet jij dat helemaal niet hoor
of kopkaas?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is een enge piemel? Een met tandjes?
Avond A!quote:
Dan faken ze wel mooi over een langere periode op exact dezelfde manier. Ik heb alleen binnen langere relaties seks gehad he, dan leer je dat onderscheid wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
welke film is dat ook weer? dat die vrouw dat orgasme fingeert? when harry met sally?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen denken dat vrouwen dat geil vinden.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:26 schreef Raene het volgende:
Dus ik keek in het mannen topic @KPD... Alleen maar enge piemels en zelfs voeten.
Vrouwentopic.
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:31 schreef perro. het volgende:
[..]
welke film is dat ook weer? dat die vrouw dat orgasme fingeert? when harry met sally?
weet je hoe easy het is om te faken ;9quote:Op woensdag 30 april 2014 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
Avond A!
[..]
Dan faken ze wel mooi over een langere periode op exact dezelfde manier. Ik heb alleen binnen langere relaties seks gehad he, dan leer je dat onderscheid wel.
als ze op exact dezelfde manier klaarkwamen steeds, zou ik me toch even achter m'n oren krabben hoor!quote:Op woensdag 30 april 2014 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
Avond A!
[..]
Dan faken ze wel mooi over een langere periode op exact dezelfde manier. Ik heb alleen binnen langere relaties seks gehad he, dan leer je dat onderscheid wel.
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is een enge piemel? Een met tandjes?
Jep, klassiekertjequote:Op woensdag 30 april 2014 18:31 schreef perro. het volgende:
[..]
welke film is dat ook weer? dat die vrouw dat orgasme fingeert? when harry met sally?
Wat is daar leuk aan?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:31 schreef AMangold het volgende:
[..]
weet je hoe easy het is om te faken ;9
Geen idee, mij lukt t iig nooitquote:Op woensdag 30 april 2014 18:31 schreef AMangold het volgende:
[..]
weet je hoe easy het is om te faken ;9
Dit jaquote:Op woensdag 30 april 2014 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze op exact dezelfde manier klaarkwamen steeds, zou ik me toch even achter m'n oren krabben hoor!
ja, alleen maar handig.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt elke man denkt dat wel te herkennen, mooi toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |