Maar dat weet je niet dus waarom zoek je dat eerst niet even uit?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wist ik niet ! Maar behalve dat trouwen in eigen gemeente eenvoudiger isen het waarschijnlijk heel wat euro's scheelt.
Kan mij in denken dat trouwen buiten je eigen gemeente best heel veel duurder kan zijn.
dan kun je toch alsnog trouwen op een locatie die goedgekeurd is en daarna naar een restaurant of zo? of een tuinfeestquote:[..]
Dat weet ik; dat hoeft niet dezelfde locatie te zijn. Maar we willen het toch vrij kleinschalig houden allemaal. We zien ook geen uitbundige feestavond voor ons met +/- 50 of 100 man.
Maar trouwen in het gemeentehuis op een gratis dag aan de balie is dan ook weer niet wat we willen
(aan die 50 of 100 personen komen we denk ik ook niet eens.)
Ik woon in Den Haag en ben getrouwd in Wassenaar maar heb het eigenlijk nooit met elkaar vergeleken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:10 schreef Mariposas het volgende:
Het is volgens mij ook niet meer werk, qua regelen (trouwen in een andere gemeente). Alleen moet je wel alle papieren regelen in de gemeente waar je trouwt. Aan de andere kant, wij mogen ook een heleboel stukken gewoon per e-mail sturen (maar dat verschilt wellicht óók weer per gemeente). Ik zou gewoon eens kijken of er een locatie is die je echt aanspreekt en daarna kijken wat je ervoor moet regelen en betalen.
@Laziness: in Den Haag valt vrijdag ook nog onder de goedkope dagen. In Wassenaar is het wel een stuk duurder op vrijdag (aan de andere kant. Alle 'goedkope' Haagse dagen zijn net zo duur als de vrijdag in Wassenaar). Kortom alle gemeenten geven echt geheel eigen invulling aan de prijzen.
Ziet er heerlijk uit, lekker relaxen! En jullie trouwen in juli, dus de kans op mooi/warm weer is redelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef stbabylon het volgende:
Dankzij het saunatopic hebben we zeer ws. een reisdoel voor de huwelijksreis. Wel helemaal naar Purme-fucking-rend
http://www.fortresortbeemster.nl/
(we willen dichtbij voor het geval er iets gebeurt met schoonpa)
12 dagen Mexico hierquote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:42 schreef Jula123 het volgende:
Wij gaan misschien een weekendje naar Texel als huwelijksreis. Of Zeeland. Maar de Efteling is ook wel een goeie.
Hebben wij ook nog naar gekeken, voor ons iets te veel "zandbak" rond het resort. Nu gaan we 12 dagen naar de dominicaanse republiekquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:25 schreef Cheerful het volgende:
Wij gaan naar de Kaapverdische eilanden! Wel echt als huwelijksreis. Even lekker een weekje niks doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |