quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Geen werk meer. Ik ben als laatste bij gekomen, dus ik moet er als eerste weer uit...quote:
Maar ja, zolang je niks nieuws hebt zul je het met die $$$ moeten doen...quote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen werk meer. Ik ben als laatste bij gekomen, dus ik moet er als eerste weer uit...
Mooie is wel dat hij een traantje liet bij het vertellen, dus dat verzacht de pijn... En de $$$ om mijn vaste contract uit te kopen
Ik kan zo'n 5 maanden teren op mijn ontslagvergoeding, dus ik neem aan dat ik in die tijd wel een nieuwe baan heb gevonden. heb genoeg papieren + ervaring, dus ik maak me (nog) geen zorgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ja, zolang je niks nieuws hebt zul je het met die $$$ moeten doen...
Hopelijk vind je snel ietsquote:Op woensdag 30 april 2014 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan zo'n 5 maanden teren op mijn ontslagvergoeding, dus ik neem aan dat ik in die tijd wel een nieuwe baan heb gevonden. heb genoeg papieren + ervaring, dus ik maak me (nog) geen zorgen.
Dank je, ik zie dit juist als een kans om me te oriënteren op een baan met meer doorgroeimogelijkheden. Ik blijf positiefquote:
Mwoah, ik zag het al langer aankomen. Ik zit soms 3 kwart van de dag op kantoor te niksen. Ik moet nog doorwerken tot eind mei en dan is het klaarquote:Op woensdag 30 april 2014 17:15 schreef sasquatsch het volgende:
Je hoorde vandaag pas dat je morgen niet meer hoeft te komen?
Dus toch een maand opzegtermijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, ik zag het al langer aankomen. Ik zit soms 3 kwart van de dag op kantoor te niksen. Ik moet nog doorwerken tot eind mei en dan is het klaar
Zaak is (nog) niet faillietquote:Op woensdag 30 april 2014 17:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus toch een maand opzegtermijn.
en dan duren de dagen heul erg lang,quote:Op woensdag 30 april 2014 17:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, ik zag het al langer aankomen. Ik zit soms 3 kwart van de dag op kantoor te niksen. Ik moet nog doorwerken tot eind mei en dan is het klaar
Ach net als digitaal iets kopen bij EA "oh wil je het later downloaden...haha nee sorry dat gaat niet"quote:Op woensdag 30 april 2014 18:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is EA toch ook een poepbedrijf. 2 dagen achter elkaar zijn de servers niet bereikbaar en er is niks te vinden op internet over hoe of wat...
Dat ook inderdaad...quote:Op woensdag 30 april 2014 18:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach net als digitaal iets kopen bij EA "oh wil je het later downloaden...haha nee sorry dat gaat niet"
Ja, dat zag ik ook gister. Maar ik heb ook ergens gelezen dat seizoen 4, dit seizoen... het laatste is...quote:Op woensdag 30 april 2014 18:44 schreef Sands het volgende:
Kom er nu achter dat The Boondocks weer terug is
Dat zeiden ze al bij seizoen 3...en nu 4~ jaar later weer terugquote:Op woensdag 30 april 2014 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook gister. Maar ik heb ook ergens gelezen dat seizoen 4, dit seizoen... het laatste is...
Volgens mij ben ik gestopt na seizoen 2 omdat ik niet gezien heb dat het daarna doorgingquote:Op woensdag 30 april 2014 18:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zeiden ze al bij seizoen 3...en nu 4~ jaar later weer terug
Thanksquote:Op woensdag 30 april 2014 19:33 schreef wyccie het volgende:
Wat kut, FF.![]()
Ik hoop dat je snel iets moois vindt.
die is toch al een paar jaar geleden overleden,quote:Op woensdag 30 april 2014 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:
O... lees nou net pas dat Bob Hoskins overleden is... vervelend
Blijkbaar. TV / Overleden Acteurs & Actrices Deel #4quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:34 schreef kawa4 het volgende:
[..]
die is toch al een paar jaar geleden overleden,
of heb ik ook totaal iets gemist
Ik ben vet jaloersquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef picodealion het volgende:
Na 3 jaar tijd is het dan zover. Ik sta bovenaan de maandlijst.
Je krijgt eindelijk smaakquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:57 schreef Robby87 het volgende:
Hebben jullie al de nieuwe Miyazaki gezien?
Ik heb alleen van hem Spirited Away gezien, die ik echt fantastisch vond. Heb nu ook Howl's Moving Castle gedownload, maar welke zijn er nog meer aan te raden?
dat ik dit ooit zou vragen
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef picodealion het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef picodealion het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mononoke-Hime![]()
Ik begin echt een nerd te worden
Begin?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mononoke-Hime![]()
Graag zelfsquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Mogen we trouwens ook andere anime films aanraden?
Ik heb wel een brilquote:
Vet! Ik ookquote:
Begin hier maar eens meequote:
Oehhh, ze gaan diep hier! Underground shit en zulks.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Begin hier maar eens mee
Byôsoku 5 senchimêtoru (2007) - IMDb
Papurika (2006) - IMDb
Pafekuto Buru (1997) - IMDb
Toki o kakeru shôjo (2006) - IMDb
Deze passen het meeste bij je denk ik
Thanks!quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Begin hier maar eens mee
Papurika (2006) - IMDb
Mwoahquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:29 schreef Robby87 het volgende:
Is de nieuwe rocobop een beetje de moeite waard?
The Lucky Onequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:23 schreef Robby87 het volgende:
En wat is nou echt een goede romantische film, dames?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Heb alleen Perfect blue nog niet gezien, maar dacht dat dat hentai wasquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Begin hier maar eens mee
Papurika (2006) - IMDb
Ik vond em beter dan ik verwacht had. Dacht een slap aftreksel, maar hij is nog niet zo heel slechtquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:29 schreef Robby87 het volgende:
Is de nieuwe rocobop een beetje de moeite waard?
Een beetje maarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb alleen Perfect blue nog niet gezien, maar dacht dat dat hentai waszal wel neit dan..
Nu voor het eerst gezien?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mononoke-Hime![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |