Nou ik heb die van mij al meerdere dagen om gehad en hij ligt nog verkeerdquote:Op woensdag 30 april 2014 15:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zou een alternatief ding ook niet zzo'n belletje zijn? Had laatst ergens gelezen dat als je die helemaal onderaan je buik laat bungelen de hele dag, dat je kleine op het geluid af zou gaan.
nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens...quote:Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef Burdie het volgende:
@GM voor inwendige weeënregistratie. Ga je iets van gym oid doen? Dan komen de meeste van dat soort dingen ook wel aan bod geloof ik.
Twee topics gemist vandaag? De vorige is toch gistermiddag geopend geweest?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Crumpette het volgende:
Haai! Kom net thuis van werk, totaal geslooptmorgen gelukkig laat beginnen. Maar ik heb dus al vast weer twee topiques gemist vandaag! Hoe is het hier?
morgen weer echo!hopelijk zegt de gyn dan: 7 weken, prima, ga maar naar de vk!
niet? dacht dat het wel zo snel ging hierquote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Twee topics gemist vandaag? De vorige is toch gistermiddag geopend geweest?
Ik hoop het voor je!
Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens...en met mijn hormonen in de bocht ga ik dan ook echt geen vrienden maken...
Je hebt zelfs nog keihard meegepost in de vorigequote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
niet? dacht dat het wel zo snel ging hier
Haha, voel je toch niet zo aangesproken johquote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Twee topics gemist vandaag? De vorige is toch gistermiddag geopend geweest?
Ik hoop het voor je!
Samen Bevallen cursus anders iets voor jou? Gewoon samen met je partner, kan ook individueel of met andere stellen. Wij zitten nu met drie anderen stellen en ik vind het erg leuk en vooral super nuttig (ook al heb ik veel al in boekjes gelezen). Ook veel aandacht voor ademhalingstechnieken en altijd een stukje theorie over de bevalling en alles daaromheen. Precies wat ik nodig had, had die stomme zweefyoga nooit moeten doenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens...en met mijn hormonen in de bocht ga ik dan ook echt geen vrienden maken...
Ja, dat heb ik ook. ik ben in mijn vriendenkring zo ongeveer de eerste en ken uberhaupt nog niet heel veel mensen waar ik nu woon, dus ik kijk er naar uit!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen.. Het lijkt me echt heel leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen.
.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, voel je toch niet zo aangesproken joh
Zou fijn zijn Crumpette!
Ik ben vanochtend weer goedgekeurd door de vk. Hartje weer gehoord, bloeddruk was hartstikke goed en bm zit net onder m'n navel nu. Maandag de SEO!
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt zelfs nog keihard meegepost in de vorige
Zo tegenovergesteld hierquote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen.. Het lijkt me echt heel leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen.
.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, voel je toch niet zo aangesproken joh
Zou fijn zijn Crumpette!
Ik ben vanochtend weer goedgekeurd door de vk. Hartje weer gehoord, bloeddruk was hartstikke goed en bm zit net onder m'n navel nu. Maandag de SEO!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je bent goedgekeurd
disclaimer
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]oh, zo bedoelde ik het echt totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je bent goedgekeurdmeer een: ik hoop dat jullie het begrijpen als ik niet alles teruglees - post
![]()
Nee, dat weet ik ook. Sorry, ik kom soms wat lomper over dan de bedoeling is.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oh, zo bedoelde ik het echt totaal nietmeer een: ik hoop dat jullie het begrijpen als ik niet alles teruglees - post
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook. Sorry, ik kom soms wat lomper over dan de bedoeling is.
jouwes komt er ook aanquote:Op woensdag 30 april 2014 17:13 schreef Crumpette het volgende:
[..]!
Was net even in het buikentopic aan het spieken,!
ik wil ook![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
jouwes komt er ook aan
ik heb weer een normale mensen buik ipv een bokitobol...
en ik zat klem, dacht dat ik nog wel tussen de kast en de muur kon maar dat past echt niet meer![]()
![]()
heeft eerst keihard staan lachen voor hij bedacht dat hij misschien even de kast moest schuiven...
Ik zat vandaag vast bij het tankstationquote:Op woensdag 30 april 2014 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
jouwes komt er ook aan
ik heb weer een normale mensen buik ipv een bokitobol...
en ik zat klem, dacht dat ik nog wel tussen de kast en de muur kon maar dat past echt niet meer![]()
![]()
heeft eerst keihard staan lachen voor hij bedacht dat hij misschien even de kast moest schuiven...
Het lijkt mij ook helemaal niks, mijn vk gaf al aan 'het is niet verplicht he, dat puffen hebben we je in een minuut geleerd'quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef Chanty het volgende:
[..
Ik zat vandaag vast bij het tankstation(zo'n zelfbedieningsding). had de auto te dicht bij de pomp gezet. Kon nog wel bij de pomp zelf maar niet bij de pinautomaat. Nou ja met wat wrikken kon het wel want ik had natuurlijk geen zin om de auto te verzetten
die van mij deed daar ook helemaal niet moeilijk over, raadde me het boek veilig bevallen aan. Om toch aan wat informatie te komen.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook helemaal niks, mijn vk gaf al aan 'het is niet verplicht he, dat puffen hebben we je in een minuut geleerd'
Pfioew
SPOILER: fotoooosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit at ik gisteren bij het eten en ga ik straks weer etenradijs met minikommers
Kwak
je was niet de enigequote:Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Je weet dat het een garpje was he kwak, van dat mamakapsel
pcies, het mijne is nog korterquote:Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je was niet de enigevan jou geloof ik t wel....
een halfharde buik? een dwarse poep? een rechtszwemmendebaby?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pcies, het mijne is nog korter
Mijn buik was net alleen rechts helemaal stevig en links helemaal wobbelig. Waar zou dat door komen? Ligging van kind lijkt me nog niet van invloed
halfzachte buikquote:Op woensdag 30 april 2014 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Een poep was het niet, het was echt mijn baarmoeder. Kon m ook helemaal aftasten langs de randzal wel een soort halfslachtige samentrekking zijn geweest
ik dacht dat je op je foto van de week nog een staarje hadquote:Op woensdag 30 april 2014 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heuj kwak, we hebben hetzelfde kapsel! Staat je goed!
Dus eerdaags zwangere buikfoto?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:20 schreef Loj het volgende:
Leuk Kwak...
Ik heb net twee tassen vol zwangerschapskleding gekregen van m'n schoonzus! Fijn!
(Want ik pas nog maar 1 broek)
Ja, eigenlijk wel he, alleen lukt foto's plaatsen me niet meer...quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dus eerdaags zwangere buikfoto?
In goed passende kleding
Wat fijn weer even een teken van leven, hoe gaat het met jou/jullie?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Een snelle scan leverde een Tom voor Coco en een duo voor Zoë op, gefeliciteerd dames!
Hopelijk gaat het goed met iedereen hier :-)
/evenzwaaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Leuk kapsel, kwak!! Boel haar wat eraf is zeg, wow!wat lief beschreven TAP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Nouuuuu, ook niet altijdquote:Op woensdag 30 april 2014 21:09 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Loj!
Leuke foto's kwak!
Ik ging met 40weken naar de kapper, die man schrok zich rotwas bang dat ik elk moment ging bevallen haha. Maar wel aan te raden! Kort voor de bevalling nogmaals naar de kapper.
Spannend..komende dagen alle broers/zussen/schoonzussen enz vertellen van de zwangerschap. M'n buik is ook wel lastig te verbergen zo met het warme weer![]()
heb normaal gesproken altijd hele strakke kleding aan. En deze week ga ik het ook op m'n werk vertellen (eindelijk..)
Dat!quote:Op donderdag 1 mei 2014 06:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
TAPHet gaat vast alles zijn wat je ervan verwacht en nóg mee dan dat.
Dit soort dingen vind ik zo fijn om af en toe te lezenquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:53 schreef Fee-nix het volgende:
Komt helemaal goed, TAP! En ik denk idd dat het nog mooier wordt dan je denkt! Wat ik nu vooral zo leuk vind is de interactie tussen die twee. Hun gesprekjes. Dat is het leuke aan kinderen: als je denkt dat het niet leuker kan worden, wordt het toch net nog even leuker
.
Pff sterkte vandaag, hoop dat je de dag een beetje doorgesleept wordtquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:54 schreef StefanieV het volgende:
Meld. Verjaardag vieren vandaag maar slechte nacht gehad. Ik slaap helaas niet meer goed en vandaag zit er geen middagdut in.
Snap ik! Ik denk dat dat soort momenten heel herkenbaar zijn voor alle moeders die een tweede kindje gaan krijgen/gekregen hebben! Maar het is echt, echt waar: de tweede is net zo leuk! En soms zelfs leukerquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit soort dingen vind ik zo fijn om af en toe te lezenHoewel het jeeeej gevoel bijna altijd overheerst, heb ik nog steeds wel eens momenten dat ik denk: waar zijn we eigenlijk aam begonnen
wat nou als deze helemaal niet zo leuk is, deze kan toch niet zo leuk zijn als Silvijn? Het was juist zo perfect met zijn drieën toch?
Die momenten duren wel maar kort gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog gefeliciteeerd danquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:38 schreef Fee-nix het volgende:
Haha Chanty, ja, hij was gisteren echt jarig!
En 34 wk.
Wat fijn van de tuin!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:40 schreef Ikina het volgende:
Meld op deze eerste dag van de maand waarin mijn man en ik dan echt papa en mama gaan worden. Ik vind het bij vlagen ook eng. Vanmiddag naar de vk, hopelijk heeft mijn gevoel gelijk en ligt frummel nu wel weer ingedaald. Zou een mooi cadeau zijn op onze 2e trouw jubileum.
Tap wat schrijf je dat mooi, en mag ik vragen welke app dat is?
Om het nog wat 'erger' te maken: vanaf 37 weken is al a terme.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:04 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn vriend gaf mij gisteren een help-momentje.
Ik zei heel dapper nog zo'n 9-11 weken en dan is ons kleintje er.
Zegt hij droog: maak daar maar 7-11 weken van, kan ook gerust 2 weken ervoor komen hoor!
Euh7 weken?
Doe maar even niet, dat is me te snel en vind ik eng!
Dat weet ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:05 schreef Kursor het volgende:
[..]
Om het nog wat 'erger' te maken: vanaf 37 weken is al a terme.(maar liever toch wat later)
OMG dat zou al over drie weken zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:05 schreef Kursor het volgende:
[..]
Om het nog wat 'erger' te maken: vanaf 37 weken is al a terme.(maar liever toch wat later)
Zal wel lukkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Pff sterkte vandaag, hoop dat je de dag een beetje doorgesleept wordt![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:08 schreef Crumpette het volgende:
Goeiemorgen dames!
TAP. Oh, en je wilt niet weten hoe graag ik altijd een zus(je) wou vroeger.. en nu nog haha. Kado voor beide je dochters!
![]()
Hier vanmorgen weer goedgekeurd bij de gyn, met groen licht voor naar de vk gaan.heeft het hartje gezien
2 hoog, zonder lift, en ik moet in t ziekenhuis bevallen... vriendje heeft nog geen rijbewijs, dat is ook een stresspunt, moet hij nog halen. Ik wist niet dat ik er zo mee zat, maar begin te tranen terwijl ik dit type...quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:47 schreef BlueEyes het volgende:
Crumpette fijn!
Kwak hoe kom je daar nu bij?
Wonen jullie hoog en is dat een angst voor je?
Nopequote:Op donderdag 1 mei 2014 11:56 schreef Skittles het volgende:
TAPzo mooi!
Fijn Crumpette!![]()
SQ, hoe laat heb je de geslachtsbepaling? Het is vandaag toch?
KwakIk snap dat je je daar wel zorgen over kunt maken. Is hij al wel bezig met rijlessen?
Ja, het is ook geen reële angst. trap komt denk ik van een kennis van me, die beviel thuis maar kind zat klem, toen moest ze de trap af naar de ambulance en kwam t kind los, die is dus bevallen op de trapquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:59 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn pufjuf vertelde me gisteren dat tussen begin van weeën en echte bevalling vaak zo'n 20 uur zit.
Tuurlijk de uitzonderingen erbuiten gehouden.
Tijd zat...
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedacht natuurlijk.
Als zoiets in je koppie nestelt is gewoon ruk.
Je vriend gaat gewoon zijn rijbewijs halen! Helemaal als hij nu ook je angst kent.
Nou he!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:04 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Enf je gaat naar de top 5![]()
Dat bed op klossen is heerlijk hoor. Hoe makkelijk val je nu uit bed? Vast niet sneller dan als je bed zo hoog is![]()
Mijn bed is standaard 80 hoog, met m'n 166 eerst even wennen en met een hupje uit bed komen.
Maar nu zwanger kan ik me er zo uit laten rollen (en er weer in)
Handig juist ook met de diastase die ik ontwikkeld heb, die wordt zo niet teveel belast.
Ik dacht dat jij hamburger/wormpje spieken wasquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest net een trainingpresentatieding geven en ik klapte helemaal dicht. Maar ik boek winst want ik hoefde er niet om te huilen. Maar ik voel me nu wel kut en ik wil chocola. En nu bijlezen.
nee vanavond pas. Hopelijk geeft dat weer wat jeux aan deze pestdagquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:08 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hamburger/wormpje spieken was
ik weet niet wat dat is, maarquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wilde een hamburger / knakworstpoll op Facebook zetten maar die functie is verwijderd/mopper, zanker
Ik stem bicky burger!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wilde een hamburger / knakworstpoll op Facebook zetten maar die functie is verwijderd/mopper, zanker
Tijd dat ze ook in dit topic komt damnitquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shhh, priem dr bickyburgerRSS!
/offtopic
knakworst, net als ik (denk ik)...quote:
Dan wordt het of een meisje of een nicht.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zul je zien dat henka straks de poten stijf bij elkaar houdt
Bwehehehequote:Op donderdag 1 mei 2014 12:32 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dan wordt het of een meisje of een nicht.![]()
Dat is een quote van m'n vader toen ik vertelde dat bij de termijnecho de kleine zijn benen over elkaar had
Of zoals een collega van mijn vriendin.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zul je zien dat henka straks de poten stijf bij elkaar houdt
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:34 schreef mignonne het volgende:
hamburger!![]()
Kwak als jij wakker wordt met persweeën bel je dus gewoon je verloskundige die de intake heeft gedaan
HAHAHAHA damnquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:34 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Of zoals een collega van mijn vriendin.
Je krijgt een meisje! Weken volgehouden en erin geloofd.
Tot er iemand bij week 32 of 34 tijdens een echo haar uit de droom haalde en vertelde dat ze een jochie kreeg![]()
Daar ging ze heen met alle meisjeskleding en roze babykamer...
Ja, als je tussen de persweeen in slaap valtquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHAHA damn
Overigens heb ik over twee weken de SEO en over 3,5 week nog een fontysecho, dus ik ga weer voor de "drie keer is scheepsrecht" tactiek, die heeft in het verleden al vaker succesvol gebleken
Wakker worden met persweeen, bestaat dat?
Noh!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dat had ik in mijn droom ook gedaan! en J had de benedenbuurvrouw uit bed gehaald (die is ook verloskundige)...
K3 <3 Deed je dat? Was je platgespoten? Ik geloof het nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:37 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, als je tussen de persweeen in slaap valt![]()
Ik stem hamburger! En dan jullie met z'n 3en over een paar jaar dansend bij een K3 show![]()
Oooh dan! Idealerder kan het haast niet!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dat had ik in mijn droom ook gedaan! en J had de benedenbuurvrouw uit bed gehaald (die is ook verloskundige)...
Ik ook hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
K3 <3 Deed je dat? Was je platgespoten? Ik geloof het niet
Goed spul dan!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Dankzij de Remifentanil (die overigens wel uitstaat als je gaat persen) was ik zó ontspannen dat ik gewoon wegdoezelde tijdens de persweeën.
Hij wordt wel onwijs fabulousquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BweheheheHenka lag bij de npm trouwens met 1 poot omhoog en 1 poot gestrekt, als ware aan het zonnebaden
![]()
Een hommo voor skittles
wtf ik snap nu pas waar dit over gaatquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed spul dan!
Ik vind het wel leuk dat het zo gelijk op gaat, ik dacht dat iedereen dacht dat ik een knakworst in m'n buik heb
Ja echt!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
K3 <3 Deed je dat? Was je platgespoten? Ik geloof het niet
Fantastisch spulquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed spul dan!
Ik vind het wel leuk dat het zo gelijk op gaat, ik dacht dat iedereen dacht dat ik een knakworst in m'n buik heb
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:44 schreef Crumpette het volgende:
[..]
[..]
wtf ik snap nu pas waar dit over gaaten ik heb nog gestemd ook!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:44 schreef Crumpette het volgende:
[..]
wtf ik snap nu pas waar dit over gaaten ik heb nog gestemd ook!
Joh, vier PCM?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:44 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja echt!Ofja, iig wel wegzakken. Ik zt echt totaal in een eigen bubbel. En ik ben bevallen met 4 paracetamol
![]()
zquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:34 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Of zoals een collega van mijn vriendin.
Je krijgt een meisje! Weken volgehouden en erin geloofd.
Tot er iemand bij week 32 of 34 tijdens een echo haar uit de droom haalde en vertelde dat ze een jochie kreeg![]()
Daar ging ze heen met alle meisjeskleding en roze babykamer...
Ja, lekker aan de placebo pijnstillingquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Welkom in de wondere wereld van zwangerevrouwentaal! (ik heb ook moeten wennen
)
Vertel, wat heb je gestemd?
[..]
Joh, vier PCM?Heb jij nog schade gehad eigenlijk?
Nee, op de echo ziet het er uit als een hamburgerquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:47 schreef Crumpette het volgende:
knakworst, maar dat was omdat ik ineens zin kreeg in een hotdog met veel mosterd![]()
geen idee wat jij in je buik hebten ik heb ook nog nooit over mijn vagijn gedacht als een hamburger eigenlijk
![]()
![]()
Ja, dat lijkt me! Verdoven ze dat niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:48 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, lekker aan de placebo pijnstillingIk had een knip omdat de vacuüm nodig was, maar dat was al snel niet meer heel pijnlijk. Het hechten was wel erg vervelend.
Ik ben bevallen zonder pijnstilling, maar voor de knip en het hechten ben ik wel plaatselijk verdoofd, volgens mij. Denk ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me! Verdoven ze dat niet?
Jawel, maar je voelt het gesjor en het gebied eromheen is niet verdoofd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me! Verdoven ze dat niet?
Op advies van fysio staat ons bed juist al weken omhoog. Juist makkelijker met gammel bekken!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he!
Haha ja is het zo? Ik heb geen idee vandaaren met mn bekken weet ik ook niet hoe handig het is. Magoed.
Nee, dat is zonde om die meteen stuk te maken natuurlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Jawel, maar je voelt het gesjor en het gebied eromheen is niet verdoofd.
Ik heb de hand van m'n vriend fijngeknepen tijdens het hechten, want ik had ook een leuke baby op me liggen, dus die wilde ik niet knijpen
Ja fijn jij, struisvogel ik het bevallingentopic voorbij ga jij de moeders hier uithorenquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is zonde om die meteen stuk te maken natuurlijk.
Allemaal zo opbeurendGelukkig ben ik vrij realistisch van nature
Jouw baby valt er uiteraard vanzelf uit half juli na drie keer niezenquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:58 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ja fijn jij, struisvogel ik het bevallingentopic voorbij ga jij de moeders hier uithoren
Dat zou heerlijk zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw baby valt er uiteraard vanzelf uit half juli na drie keer niezen
Oh, maar ik vond m'n bevalling echt heel prima te doen hoor! Voedselvergiftiging vond ik erger en dat duurde ongeveer net zo lang en ik had geen baby ernaquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:58 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ja fijn jij, struisvogel ik het bevallingentopic voorbij ga jij de moeders hier uithoren
Ik wilde zeggen, het scheelde wel in BMI-punten, maar dat doet bevallen ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:05 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, maar ik vond m'n bevalling echt heel prima te doen hoor! Voedselvergiftiging vond ik erger en dat duurde ongeveer net zo lang en ik had geen baby erna
De pufjuf noemde een bevalling als de marathon lopen zonder training.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:05 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, maar ik vond m'n bevalling echt heel prima te doen hoor! Voedselvergiftiging vond ik erger en dat duurde ongeveer net zo lang en ik had geen baby erna
hele gezonde insteekquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:09 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
De pufjuf noemde een bevalling als de marathon lopen zonder training.
Gelukkig kan (kon) ik altijd heel goed hardlopen dus komt het helemaal goed met me
![]()
Neh serieus, ik maak me er (nog?) niet druk om. Kan het toch niet vantevoren bedenken en kan me wel gek maken met alle scenario's, zul je zien loopt het ineens anders.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:16 schreef rebel-angel het volgende:
zoë hebben ze dat gezegd dat het einde baan is ?
of is dat het worst case scenario waar jij rekening mee houd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Alle verhalen over hechten sla ik gewoon over![]()
Zoë fijn dat het nu in de openheid ligt.
Ik kan ook weer wat van mn to-do list strepen, vanmorgen even langs de slijter gelopen hier beneden, en die gaat de komende weken kratjes voor mij apart zetten, 9 stuks voor 1.50 borg per kratje
Wij hebben een boxspring met 2 losse bedden maar 1 matras en gewone klossen gaat nooit passen... Dus nu is het opgelost en ben ik weer blij
Zo richting t zh waggelen voor controle.
SQ heb je ergens een pol waar ik kan gokken op een jongen?
Succes in het zkh zo!quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Doe ik het gewoon lekker hier
Poll: Hamburger of knakworst?
• Hamburger
• Knakworst
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Onder de goede inzendingen verloot ik een portie eeuwige roem en beschuit met muisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje Chanty![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:45 schreef mefke79 het volgende:
Zoe ik snap je afwegingen echt heel goed, maar aub neem nu contact op met je rechtsbijstand als je die hebt. Want alles lief leuk en aardig, maar het gaat ook stress geven als je geen WW krijgt oid. En natuurlijk zullen je managers echt heel lief zijn, maar zij denken toch echt eerst aan het bedrijfsbelang en dan pas aan jouw belang.
Herkenbaar met die baby! En dat stukje met Hodorquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:45 schreef kwakz0r het volgende:
ik zat net met J Game of Thrones te kijken, ik heb keihard zitten jankendat ik t niet meer verder wilde kijken en stom vond (want er werd een baby geofferd en een zielige geestelijk gehandicapte reus werd door een groep aangevallen
)
voor t eerst dat t me zo aangreep (beetje snuffen om reclames enzo deed ik al...)
dus, nu maar weer suffe detectives kijken dan...
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:33 schreef mefke79 het volgende:
Nou ja, dat wat Lazi dus zegt. Dit is niet een doorsnee situatie, al zal die wettelijke bescherming echt nog wel gelden. Tijd voor experts dus. En tot die tijd niks beloven, toezeggen oid en alles vastleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt lazi
Het UWV begrijpt er soms al weinig van..vermoeiend..
Dankje Mefke is goed dat je me er op wijst
TAP
Bedankt!
En klinkt handig die doula app
Het gaatquote:Op woensdag 30 april 2014 20:50 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Wat fijn weer even een teken van leven, hoe gaat het met jou/jullie?
Niet zo gek dat dat pijn doetquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Het gaatWerk weer volledig, maar merk wel dat het nog niet weer is zoals het was. Heb best een drukke baan en het kost me ook echt wel veel energie nu. Af en toe heb je nog echt van die klappen in je gezicht, als iemand anders zwanger blijkt of iemand een heel verhaal heeft over een pasgeboren dochter. Even slikken nu en dan. Maar veel mensen weten er van en dat is fijn, daar hoef ik niks voor te verbergen.
Lichamelijk gaat het verder wel goed, eerste menstruatie al weer gehad, dus deze ronde kunnen we weer echt verder (vorige ronde werd ik nog 'verrast' door mijn eisprong ;-) En dan kijken we maar weer hoe lang het duurt..
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Het gaatWerk weer volledig, maar merk wel dat het nog niet weer is zoals het was. Heb best een drukke baan en het kost me ook echt wel veel energie nu. Af en toe heb je nog echt van die klappen in je gezicht, als iemand anders zwanger blijkt of iemand een heel verhaal heeft over een pasgeboren dochter. Even slikken nu en dan. Maar veel mensen weten er van en dat is fijn, daar hoef ik niks voor te verbergen.
Lichamelijk gaat het verder wel goed, eerste menstruatie al weer gehad, dus deze ronde kunnen we weer echt verder (vorige ronde werd ik nog 'verrast' door mijn eisprong ;-) En dan kijken we maar weer hoe lang het duurt..
Dikke knuffelquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
GTT vond ik erg meevallen. Althans, het drankje. Het wachten was wat minder. En geen eten... Je kan best wel trek krijgenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Knuffel IMA!
Net terug van controle, meisje doet het prima, ze wordt wat groter geschat maar dat was met 20 weken ook al zo dus no worries vooralsnog.
Over 2 weken mag ik voor de GTT ( is t echt zo erg?? ) en we krijgen met 30 weken een groeiecho.
Hartje klopte krachtig, en ze ligt weer voorbeeldig met dr hoofd beneden.
Nu weer erg pijnlijk bekken dus lekker op de bank!
Ik heb die ook! Ik vond het in het begin veel te grote tabletten, ik durfde ze niet door te slikkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:44 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb al vanaf het begin de Davitamon met omega-visoliemeuk omdat ik geen vis eet. Zit alleen straks met de laatste maand wat te doen want ben bijna door de pillen heen.
Trouwens wel goed die vitaminen, heb nooit zulke sterke nagels
Een anticonceptie pil krijg ik moeilijker wegquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb die ook! Ik vond het in het begin veel te grote tabletten, ik durfde ze niet door te slikkenNu is het hap slik weg
Is ook zo hoor, het zit ook wel tussen de oren. Mijn vriend in het begin: stel je niet zo aan!! En ik: jamaar ik durf het niet!quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:53 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Een anticonceptie pil krijg ik moeilijker weg![]()
Als je eigenlijk nagaat, zo'n pil is net zo groot als een flinke hap brood oid en die slik je ook zo weg.
(iets dat m'n hoofdvpk altijd zei als we weer eens een tiener op se afdeling hadden met pilslikproblematiek, en stiekem heeft ze gelijk)
Ik kreeg de test sowieso al vanwege mijn overgewicht, maar dat zij nu wat groter is zal ook wel een extra reden zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
GTT vond ik erg meevallen. Althans, het drankje. Het wachten was wat minder. En geen eten... Je kan best wel trek krijgenIk gok zo dat jij de test krijgt omdat jullie meisje al iets groter is? Babies houden (teveel) van suiker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Net zo makkelijk! En lekkerder vind ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Over suiker gesproken; ik keek laatst een aflevering van keuringsdienst van waren en het ging over suiker in voeding.
Een klein fruithapje van olvarit: 4 suikerklontjes! Om over die pyamahapjes nog maar te zwijgen. Ik pureer tegen die tijd wel wat fruit denk ik..
Was dat toegevoegde suiker dan? Want in fruit zit gewoon van nature suiker (fructose) he, en best veel ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Over suiker gesproken; ik keek laatst een aflevering van keuringsdienst van waren en het ging over suiker in voeding.
Een klein fruithapje van olvarit: 4 suikerklontjes! Om over die pyamahapjes nog maar te zwijgen. Ik pureer tegen die tijd wel wat fruit denk ik..
Ik hou juist van Olvaritquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Net zo makkelijk! En lekkerder vind ik
Nou oke oke, ik vind die gemend fruit potjes van kruidvat ook wel erg lekkerquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:11 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik hou juist van OlvaritTegen die tijd zal ik waarschijnlijk ook wel pureren in plaats van potjes Olvarit halen, maar echt Olvarit is een secret pleasure. Ik was als een kind zo blij dat ik na m'n kaakoperatie een goede reden had om die potjes te kopen en eten. Met plezier uitgezocht om daarna thuis lekker te omnomnom-en
Oh nee fruit vind ik iets minder (maar wel nog steeds lekker), die maaltijden johquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou oke oke, ik vind die gemend fruit potjes van kruidvat ook wel erg lekkerVorig jaar hebben ze de wortelpunt uit een kies gehaald waarna ik een paar dagen alleen maar vloeibaar kon eten en toen was het wel erg lekker...
Oh nee die maaltijdpotjesquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:18 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh nee fruit vind ik iets minder (maar wel nog steeds lekker), die maaltijden johAbsolute favoriet is het stoofpotje met rundvlees, wortel & tomaat. Als m'n kind straks de potjes niet lust, zal ik het met plezier overnemen en dan mijn avondeten pureren voor the little one.
Ik ben zo ontroerdquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:40 schreef mignonne het volgende:
SQ verteeeeeeel!
speciaal voor jou en voor speesen voor wup als je meelurkt
[ afbeelding ]
+1!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Natuurlijk meisje. Anders was die overduidelijke nub niets minder dan een ordinaire leugenaar
dan willen we een filmpje van een rondhupsende sq! Springen helpt echt!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:52 schreef laziness het volgende:
En toen was er niks te zien want Henka hield de benen bij elkaar en weten we nog niks
haar kint kennende zal dat best wel eens zo kunnen zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:52 schreef laziness het volgende:
En toen was er niks te zien want Henka hield de benen bij elkaar en weten we nog niks
Ohoh morgen snel weer aanvragen!quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:07 schreef Zoë23 het volgende:
Fazz
Oma met nesteldrang
Dankje!
Fee
Vervelend dat je niet meer lekker op een stoel kunt zitten
Visolie![]()
M'n omeprazol is op en dat is te merken. Maagpijn enEten gaat weer moeizaam.
Spannend SQ!
Lief van jequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ohoh morgen snel weer aanvragen!
En als je in de buurt woont mag je wel komen halen voor de nacht....
Als je Rotterdam-Noord bedoelt wel, anders is t een eindje weg....quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:15 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Lief van je
Ik woon in het Noorden, is dat in de buurt?
Je kijkt recht tussen de beentjes, hamburger is goed zichtbaar!quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan echt niks maken van die echo maar jeeejEen meisje, tof!!
![]()
+1 ik vond die van mij al lastig maar henka wint...quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan echt niks maken van die echo maar jeeejEen meisje, tof!!
![]()
niet? Ik zag het echt binnen 1 secondequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1 ik vond die van mij al lastig maar henka wint...
Uhm, is dat rechts op de echo de hamburger?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Je kijkt recht tussen de beentjes, hamburger is goed zichtbaar!
Das minder. Ik bel morgen snel de dokter.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je Rotterdam-Noord bedoelt wel, anders is t een eindje weg....
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef laziness het volgende:
Nog meer meisjes![]()
Dat uithuwelijken wordt lastig hier voorlopig volgens mij.
Tof SQ!
Je kijkt recht van onder, tegen de onderkant van de benen zeg maar. Alsof je door een glazen stoel heen kijkt waar ze op zitquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uhm, is dat rechts op de echo de hamburger?
Als ik mn telefoon een kwartslag draai, dus zeg maar zoals soesa zegt,.recht tussen de benen kan het idd niet missen!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet? Ik zag het echt binnen 1 seconde
Bij het pijltjequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uhm, is dat rechts op de echo de hamburger?
Ik moet dat echt even op een groot scherm bekijken ipv op m'n telefoon geloof ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je kijkt recht van onder, tegen de onderkant van de benen zeg maar. Alsof je door een glazen stoel heen kijkt waar ze op zitDaar tussen zie je de afwezigheid van een klokkenspel!
leukquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee, 10 mei als hij/zij dan niet met de benen over elkaar ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |