abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2014 @ 16:44:14 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_139416926
Zwangerschap & geboorte

2014

12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
21 augustus: GwaiLow (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
30 september: Hilmo

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei***
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix
22 oktober: kwakz0r
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje
10 november: DevilsAndDust
15 november: JufMariska
16 november: Heliotrope
21 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle
30 november: Sicilia

5 december: AwayTL

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
disclaimer
  woensdag 30 april 2014 @ 16:44:34 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_139416938
Voor wijzigingen gerne een kwoot!
disclaimer
  woensdag 30 april 2014 @ 16:45:33 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139416968
@GM voor inwendige weeënregistratie. Ga je iets van gym oid doen? Dan komen de meeste van dat soort dingen ook wel aan bod geloof ik.
KuikenGuppy
  woensdag 30 april 2014 @ 16:46:37 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_139417016
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zou een alternatief ding ook niet zzo'n belletje zijn? Had laatst ergens gelezen dat als je die helemaal onderaan je buik laat bungelen de hele dag, dat je kleine op het geluid af zou gaan.
Nou ik heb die van mij al meerdere dagen om gehad en hij ligt nog verkeerd :P Het geklingel is echt zo zacht, kan me niet voorstellen dat ie dat hoort tov alle ander geluiden. Maar het is verder een leuk ding. Ik heb hem 20 jaar geleden van mijn moeder gekregen want die vond het zo leuk, niet wetende wat het was :+ Nu kan ik hem eindelijk dragen (klasgenoten wisten toen wel wat het was dus werd ik ermee gepest en heb hem nooit meer om gedaan).

Kursor toch wel spannend hoe het er straks in zijn geheel uitziet dan :o Mijn drukker zit in Kerkrade, dus even langsgaan om papier te voelen gaat m niet worden :+ Die stichting reageerde de laatste keren wel heel vlot dus daar heb ik wel vertrouwen in op zich :Y

Geboorteplan werd bij mij gisteren met de intake aangehaald, en ze zei dat we het volgende week kunnen doorspreken als ik er eentje wil schrijven. Dus dan ben ik 35 weken, je hebt dus nog wel even ;) Sowieso moet het pas definitief af zijn als je bevalling start. Ze bewaren het namelijk niet voor je, je legt het gewoon zelf op je kamer neer op een zichtbare plek als het zover is zodat de mensen die dienst hebben het kunnen lezen.

Belletje aan clitpiercing :D _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_139417041
Haai! Kom net thuis van werk, totaal gesloopt -O- morgen gelukkig laat beginnen. Maar ik heb dus al vast weer twee topiques gemist vandaag! Hoe is het hier?

morgen weer echo! *O* hopelijk zegt de gyn dan: 7 weken, prima, ga maar naar de vk!
pi_139417066
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef Burdie het volgende:
@GM voor inwendige weeënregistratie. Ga je iets van gym oid doen? Dan komen de meeste van dat soort dingen ook wel aan bod geloof ik.
nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens... :@ en met mijn hormonen in de bocht ga ik dan ook echt geen vrienden maken...
S. 2014
J. 2016
  woensdag 30 april 2014 @ 16:50:39 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_139417160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Crumpette het volgende:
Haai! Kom net thuis van werk, totaal gesloopt -O- morgen gelukkig laat beginnen. Maar ik heb dus al vast weer twee topiques gemist vandaag! Hoe is het hier?

morgen weer echo! *O* hopelijk zegt de gyn dan: 7 weken, prima, ga maar naar de vk!
Twee topics gemist vandaag? De vorige is toch gistermiddag geopend geweest?

Ik hoop het voor je!
disclaimer
pi_139417213
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je!
niet? dacht dat het wel zo snel ging hier :P
pi_139417221
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens... :@ en met mijn hormonen in de bocht ga ik dan ook echt geen vrienden maken...
Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen. :D. Het lijkt me echt heel leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_139417236
Gm ik doe een 1op1 pufcursus van 4 lessen Mensendieck (was tip van Skoap)
Heel ontspannen, je kan al je vragen kwijt, krijg goeie tips voor houding, absoluut niet zweverig en er zit ook een partnerles bij.
Ik wilde eerst ook niet, zag die groepen ook niet zitten maar ben nu heel blij dat ik dit wel doe.
Al is het maar even voor de bewustwording van dingen.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:52:56 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_139417244
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Crumpette het volgende:

[..]

niet? dacht dat het wel zo snel ging hier :P
Je hebt zelfs nog keihard meegepost in de vorige :P
disclaimer
  woensdag 30 april 2014 @ 16:53:05 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139417249
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je!
Haha, voel je toch niet zo aangesproken joh ;)

Zou fijn zijn Crumpette!

Ik ben vanochtend weer goedgekeurd door de vk. Hartje weer gehoord O+, bloeddruk was hartstikke goed en bm zit net onder m'n navel nu. Maandag de SEO!
  woensdag 30 april 2014 @ 16:53:08 #13
52229 Chanty
pi_139417252
quote:

[..]

Samen Bevallen cursus anders iets voor jou? Gewoon samen met je partner, kan ook individueel of met andere stellen. Wij zitten nu met drie anderen stellen en ik vind het erg leuk en vooral super nuttig (ook al heb ik veel al in boekjes gelezen). Ook veel aandacht voor ademhalingstechnieken en altijd een stukje theorie over de bevalling en alles daaromheen. Precies wat ik nodig had, had die stomme zweefyoga nooit moeten doen :+
pi_139417280
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen. :D. Het lijkt me echt heel leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen. :@.
Ja, dat heb ik ook. ik ben in mijn vriendenkring zo ongeveer de eerste en ken uberhaupt nog niet heel veel mensen waar ik nu woon, dus ik kijk er naar uit!
  woensdag 30 april 2014 @ 16:54:17 #15
52229 Chanty
pi_139417294
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Zou fijn zijn Crumpette!

Ik ben vanochtend weer goedgekeurd door de vk. Hartje weer gehoord O+, bloeddruk was hartstikke goed en bm zit net onder m'n navel nu. Maandag de SEO!
*O*

En wat ga jij hard, ik heb je gisteren toch nog die testen gestuurd? :+
pi_139417296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je hebt zelfs nog keihard meegepost in de vorige :P
:D :@ :P
pi_139417348
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zo tegenovergesteld hier :D
Ik was bij het zoeken naar cursussen juist aan het miepen van hallo, ik hoef niet al die onzin van anderen erbij
(daar is het forum wel voor :') )
Ik zag mezelf ook niet allemaal tegelijk liggen en oefeningen doen en gezellig theekransje oid..
  woensdag 30 april 2014 @ 16:56:34 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_139417369
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Zou fijn zijn Crumpette!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je bent goedgekeurd *O*
disclaimer
pi_139417538
het enterovirus. Altijd fijn als je zoontje van 5 dagen daarmee word besmet en met 39.2 graden koorts op de conveuse afdeling terecht komt.

Teun heeft daar van 18 april tot afgelopen zaterdag gelegen en is nu thuis aan het bijkomen van zijn levensgevaarlijke avonturen.
Hooray for boobies!
pi_139417598
Spock -O-
Dat klinkt als pittige dagen! Nu op verpleegafdeling of thuis bijkomen?

Oké, lezen had hamdig geweest, thuis dus.

Take care!
pi_139417727
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je bent goedgekeurd *O*
oh, zo bedoelde ik het echt totaal niet :* meer een: ik hoop dat jullie het begrijpen als ik niet alles teruglees - post :P
  woensdag 30 april 2014 @ 17:06:43 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_139417753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:06 schreef Crumpette het volgende:

[..]

oh, zo bedoelde ik het echt totaal niet :* meer een: ik hoop dat jullie het begrijpen als ik niet alles teruglees - post :P
Nee, dat weet ik ook. Sorry, ik kom soms wat lomper over dan de bedoeling is. :*
disclaimer
pi_139417760
Heftig Spock! Sterkte!
pi_139417812
Even mijn ervaring met beval plan.. Ik vond het lastig om het op papier te zetten, want sommige dingen leken zo voor de hand te liggen en ik vond het ook vreemd omdat het al snel lijkt alsof je allerlei dingen 'eist' terwijl je natuurlijk dondersgoed weet dat je in bepaalde omstandigheden niets meer te willen of te eisen hebt.

Ik heb het wel gedaan, en het vervolgens ook even goed besproken. Het ging mij er niet op dat alles exact zo zou moeten gaan, meer een gevoel. Zo wilde ik dat er geen pijnbestrijding zou worden aangeboden, en dat het alleen besproken zou worden als ik en mijn vriend samen dat expliciet zouden aangeven. Daar zat een filosofie achter die aansluit op hypnobirthing en ik vond het vooral belangrijk dat de verloskundige die filosofie begreep en dat ook kon steunen. Als je elkaar op dat punt begrijpt dan hoeft er niet zoveel meer in punten uitgewerkt te worden. Tenminste, zo heb ik het ervaren. Enige moment waarop dat tijdens de bevalling even 'misging' - in de zin dat onze ideeën niet aansloten op die van de vk - was aan het begin van de persfase toen ze kwam met 'hap lucht nemen, kin op de borst en persen maar'. Maarja, als dat alles is. :) . Dat konden we toch wel duidelijk maken op dat moment.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_139417977
Een snelle scan leverde een Tom voor Coco en een duo voor Zoë op, gefeliciteerd dames!

Hopelijk gaat het goed met iedereen hier :-)

/evenzwaaien
pi_139417998
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik ook. Sorry, ik kom soms wat lomper over dan de bedoeling is. :*
:* !

Was net even in het buikentopic aan het spieken, O+ !

ik wil ook }:|
pi_139418824
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:13 schreef Crumpette het volgende:

[..]

:* !

Was net even in het buikentopic aan het spieken, O+ !

ik wil ook }:|
jouwes komt er ook aan ;)

ik heb weer een normale mensen buik ipv een bokitobol... :')

en ik zat klem, dacht dat ik nog wel tussen de kast en de muur kon maar dat past echt niet meer :') :@ (8> heeft eerst keihard staan lachen voor hij bedacht dat hij misschien even de kast moest schuiven... }:|
S. 2014
J. 2016
pi_139418937
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

en ik zat klem, dacht dat ik nog wel tussen de kast en de muur kon maar dat past echt niet meer :') :@ (8> heeft eerst keihard staan lachen voor hij bedacht dat hij misschien even de kast moest schuiven... }:|
_O- zou mijn (8> ook doen.
  woensdag 30 april 2014 @ 17:43:38 #29
52229 Chanty
pi_139419003
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik zat vandaag vast bij het tankstation :') (zo'n zelfbedieningsding). had de auto te dicht bij de pomp gezet. Kon nog wel bij de pomp zelf maar niet bij de pinautomaat. Nou ja met wat wrikken kon het wel want ik had natuurlijk geen zin om de auto te verzetten
pi_139419816
quote:

[..]

Het lijkt mij ook helemaal niks, mijn vk gaf al aan 'het is niet verplicht he, dat puffen hebben we je in een minuut geleerd'
Pfioew
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_139419822
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef Chanty het volgende:

[..

Ik zat vandaag vast bij het tankstation :') (zo'n zelfbedieningsding). had de auto te dicht bij de pomp gezet. Kon nog wel bij de pomp zelf maar niet bij de pinautomaat. Nou ja met wat wrikken kon het wel want ik had natuurlijk geen zin om de auto te verzetten
:D
S. 2014
J. 2016
pi_139420566
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook helemaal niks, mijn vk gaf al aan 'het is niet verplicht he, dat puffen hebben we je in een minuut geleerd'
Pfioew
die van mij deed daar ook helemaal niet moeilijk over, raadde me het boek veilig bevallen aan. Om toch aan wat informatie te komen.

Raadde me Internet fora af ;) :P
pi_139420745
Hahaha dat lijkt me zo grappig he, vooral voor anderen, als je je eigen omvang niet meer kan inschatten hihi.
En cursus; check, ik zit dan weer niet zo te wachten op het gezellig onder elkaar zijn met vrouwen, maar er is hier niet zo enorm veel aanbod wat betaalbaar is dus ik ga in augustus ook eens beginnen. Als ze maar geen enge video's gaan tonen :N

Morgenmiddag voor het eerst weer eens naar het werk... Ben gewoon zenuwachtig, al dagen lang |:( maar ja, ben er dan ook onwijs lang uit, en de collega's verwachten een enorme buik. Zal wel wat aandoen dat strak zit, anders lijkt het ook nog eens niets :'( ;)
Oh en vanavond proberen beheerst chips te eten, want ook hier vorige keer een hele zak en enorm misselijk gevoeld en niet kunnen slapen.
  woensdag 30 april 2014 @ 18:39:58 #34
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_139420754
:W Gewoon even hallo! Niks bijzonders te melden, nog 2 weken tot de vroege echo!
pi_139421519
Ik had dat vorige week ook met parkeren bij mijn werk. Had mijn auto tussen twee auto's van collega's gefrot (wat al een hele kunst opzich is natuurlijk!). Deed ik de deur open ... paste ik er niet meer tussen :') .. Beetje verkeerde inschatting gemaakt dus. Auto uit het vak en een heel stuk verderop gezet waar de deur wel wagen wijd open kon en ik fatsoenlijk uit kon stappen _O-
pi_139422140
ik kom ook alleen even zwaaien, ben niet bijgelezen :W

Dagje in Delft geweest met mijn lief. Alles op bejaardentempo ivm knie, en ben nu helemaal gesloopt. :')

Begon om 9 uur bij de kapper, die is een uur en een kwartier met me bezig geweest, er is echt een poedel aan haar van mijn hoofd verdwenen (foto's in spoiler).
Daarna koffie/thee met gebakje bij t Stadskoffyhuis, beetje gewandeld, lunch in Café Belvedere, beetje rondegewandeld en daarna naar de film O+ zo fijn even met zijn tweeën! dus nu zitten we weer autistisch achter onze eigen laptops :')

SPOILER: fotoooos
en dit at ik gisteren bij het eten en ga ik straks weer eten O+ radijs met minikommers O+
Kwak
pi_139422361
Dat is een enorm stuk eraf Kwak! Staat je goed! Klinkt als een geslaagde dag!
pi_139422588
Wat leuk, de verloskundige waar ik de intake gehad heb belt net om te informeren hoe het gaat. Dat vind ik prettig, geeft t idee dat ze je toch niet helemaal loslaten als je in t ziekenhuis loopt, en dat ik bij paniek of vragen evt. ook daarheen zou kunnen bellen als ik er bij het z'huis niet doorkom ofzo...

Thanks Hilmo, ja, er is echt veel af! Jammer genoeg kon ik nog geen vlecht die lang genoeg was voor haardonatie voor pruiken. Wilde het heel graag maar zo lang wordt mijn haar op een of andere manier nooit...
Kwak
  woensdag 30 april 2014 @ 19:22:27 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_139422643
Je weet dat het een garpje was he kwak, van dat mamakapsel :D
Staat je goed O+
disclaimer
pi_139422664
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Je weet dat het een garpje was he kwak, van dat mamakapsel :D
je was niet de enige :'( van jou geloof ik t wel....
Kwak
  woensdag 30 april 2014 @ 19:24:41 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_139422734
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

je was niet de enige :'( van jou geloof ik t wel....
pcies, het mijne is nog korter :+

Mijn buik was net alleen rechts helemaal stevig en links helemaal wobbelig. Waar zou dat door komen? Ligging van kind lijkt me nog niet van invloed :D
disclaimer
  woensdag 30 april 2014 @ 19:25:42 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_139422775
Hilmo weer naar het werk, spannend!
disclaimer
pi_139422852
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

pcies, het mijne is nog korter :+

Mijn buik was net alleen rechts helemaal stevig en links helemaal wobbelig. Waar zou dat door komen? Ligging van kind lijkt me nog niet van invloed :D
een halfharde buik? een dwarse poep? een rechtszwemmendebaby?

mijn hele buik is flubber, maar onder mijn navel wel steeds harder. voel alleen nog geen rand ofzo...

Oh en wisseldag vandaag, 15 weken *O*
Kwak
  woensdag 30 april 2014 @ 19:30:12 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_139422986
Een poep was het niet, het was echt mijn baarmoeder. Kon m ook helemaal aftasten langs de rand :Y zal wel een soort halfslachtige samentrekking zijn geweest :')
disclaimer
pi_139423202
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Een poep was het niet, het was echt mijn baarmoeder. Kon m ook helemaal aftasten langs de rand :Y zal wel een soort halfslachtige samentrekking zijn geweest :')
halfzachte buik :')

oh daar heb ik toch teveel vetjes voor, ik kan mijn bm echt niet zo voelen helaas...
Kwak
pi_139423466
Kwak leuk zo je haar en idd fijn zo'n belletje van de vk.

Sq er zit een alien in je buik >:)
pi_139423793
Leuk je haar zo kwak! :Y
  woensdag 30 april 2014 @ 19:48:18 #48
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_139423921
Kwak, leuk zo! Mooi haar ook, zo mooi steil!

[ Bericht 2% gewijzigd door Fee-nix op 30-04-2014 20:04:02 (spelfout) ]
pi_139424057
Heuj kwak, we hebben hetzelfde kapsel! Staat je goed!
pi_139424141
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heuj kwak, we hebben hetzelfde kapsel! Staat je goed!
ik dacht dat je op je foto van de week nog een staarje had :D

thanks :) t is nu uitgefohnd dames, morgen is t niet meer zó mooi stijl vrees ik :P
Kwak
pi_139424220
Ik een staartje? Welnee. :D.
pi_139424428
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik een staartje? Welnee. :D.
in mijn hoofd blijkbaar :')
Kwak
pi_139425468
Leuk Kwak... :D

Ik heb net twee tassen vol zwangerschapskleding gekregen van m'n schoonzus! Fijn!
(Want ik pas nog maar 1 broek ;) )
pi_139425673
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:20 schreef Loj het volgende:
Leuk Kwak... :D

Ik heb net twee tassen vol zwangerschapskleding gekregen van m'n schoonzus! Fijn!
(Want ik pas nog maar 1 broek ;) )
Dus eerdaags zwangere buikfoto?
In goed passende kleding :D
pi_139426087
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Dus eerdaags zwangere buikfoto?
In goed passende kleding :D
Ja, eigenlijk wel he, alleen lukt foto's plaatsen me niet meer... :(
Dus moet dat nog eens ff uitzoeken.

Het is wel grappig, een collega die anderhalve week verder is heeft nog niets en als ik er dan naast sta!
Maar goed, bij Ow begon je het ook pas rond 18 weken te zien :)
pi_139426987
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Een snelle scan leverde een Tom voor Coco en een duo voor Zoë op, gefeliciteerd dames!

Hopelijk gaat het goed met iedereen hier :-)

/evenzwaaien
Wat fijn weer even een teken van leven, hoe gaat het met jou/jullie? :*
pi_139427262
Oh ik had je berichtje gemist, IMA! Hoe gaat het nu? :*.
pi_139428263
Fijn Loj!

Leuke foto's kwak!
Ik ging met 40weken naar de kapper, die man schrok zich rot ;( was bang dat ik elk moment ging bevallen haha. Maar wel aan te raden! Kort voor de bevalling nogmaals naar de kapper.

Spannend..komende dagen alle broers/zussen/schoonzussen enz vertellen van de zwangerschap. M'n buik is ook wel lastig te verbergen zo met het warme weer }:|
heb normaal gesproken altijd hele strakke kleding aan. En deze week ga ik het ook op m'n werk vertellen (eindelijk..)
pi_139428972
Spannend en leuk Zoe!

En idd IMA, hoe gaat t bij jou?
  woensdag 30 april 2014 @ 21:55:24 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_139431243
ik had ook IMA even gemist. Dikke knuffel :*
disclaimer
pi_139434687
Leuk kapsel, kwak!! Boel haar wat eraf is zeg, wow!

SPOILER
Tralalalaaa
pi_139435049
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Leuk kapsel, kwak!! Boel haar wat eraf is zeg, wow!

SPOILER
wat lief beschreven TAP! O+
Kwak
pi_139435947
Tap O+
  woensdag 30 april 2014 @ 23:11:42 #64
52229 Chanty
pi_139436047
Kwak super leuk je haar zo! O+
Ik wil twee weken voor de UD nog naar de kapper om de uitgroei nog bij te werken en puntjes te knippen. Mijn haar moet wel goed zitten op de bevalfoto's :')

Tap wat lief O+
pi_139441986
Tap wat lief!

Ik probeer 's avonds wel bewust te genieten van het gespartel. Want dat was de vorige keer wel afkicken vond ik :D ... Maar verder sluit ik me helemaal aan bij jouw post :)
pi_139442092
TAP O+
pi_139442132
TAP O+ Het gaat vast alles zijn wat je ervan verwacht en nóg mee dan dat. :*
pi_139442187
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:09 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Loj!

Leuke foto's kwak!
Ik ging met 40weken naar de kapper, die man schrok zich rot ;( was bang dat ik elk moment ging bevallen haha. Maar wel aan te raden! Kort voor de bevalling nogmaals naar de kapper.

Spannend..komende dagen alle broers/zussen/schoonzussen enz vertellen van de zwangerschap. M'n buik is ook wel lastig te verbergen zo met het warme weer }:|
heb normaal gesproken altijd hele strakke kleding aan. En deze week ga ik het ook op m'n werk vertellen (eindelijk..)
Nouuuuu, ook niet altijd :+
(Mijn kapper kende me nog na mijn zwanger kotsincidentje 4 jaar geleden (was toen 2,5 jaar ervoor geleden).
pi_139442190
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 06:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
TAP O+ Het gaat vast alles zijn wat je ervan verwacht en nóg mee dan dat. :*
Dat!
pi_139442409
Kwak wat een mooi kapsel! Staat je heel goed :Y

En wat een mooi lief dagboek verhaal TAP, het gaat denk ik nog mooier en leuker worden dan je je nu kunt voorstellen :*

En verder heb ik alles meegelezen, maar werk, peuter en zwanger = zodra ik thuis kom in slaap vallen en dus weinig tijd om te reageren haha!

Morgen termijnecho O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_139442412
Ik heb een kennis en zij heeft een oudere zus. Als ik dan op Facebook zie hoe liefdevol die twee zijn naar elkaar, dan kan ik alleen maar hopen dat mijn meiden ook zo'n band krijgen met elkaar.

Ik ben ook het meest bang voor de bevalling zelf. Vannacht ook alleen maar over gedroomd. Vorige keer wist ik niet wat ik kon verwachten en nu weet ik dat natuurlijk wel, en terugkijkend was het geen leuke bevalling (wel met een prachtige uitkomst natuurlijk).
Gelukkig heeft m'n vk me verzekerd dat ik deze keer niet meer alleen gelaten word en betere begeleiding krijg. Dat was in t ziekenhuis toen niet zo.
Ook heb ik een 'doula'-app geïnstalleerd die me kan begeleiden tijdens weeën. Misschien werkt het voor geen meter, maar de vorige keer moest ik echt iemand hebben waarnaar ik kon luisteren en op wiens stem ik me kon concentreren.
Tralalalaaa
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:38:17 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_139442933
Tap, mooi geschreven O+
disclaimer
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:53:41 #73
250838 Fee-nix
pi_139443132
Komt helemaal goed, TAP! En ik denk idd dat het nog mooier wordt dan je denkt! Wat ik nu vooral zo leuk vind is de interactie tussen die twee. Hun gesprekjes O+ . Dat is het leuke aan kinderen: als je denkt dat het niet leuker kan worden, wordt het toch net nog even leuker ;).
pi_139443137
TAP O+

en spannend Zoe dat je het op je werk gaat vertellen.
pi_139443149
Meld. Verjaardag vieren vandaag maar slechte nacht gehad. Ik slaap helaas niet meer goed en vandaag zit er geen middagdut in.
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:57:21 #76
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139443177
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 08:53 schreef Fee-nix het volgende:
Komt helemaal goed, TAP! En ik denk idd dat het nog mooier wordt dan je denkt! Wat ik nu vooral zo leuk vind is de interactie tussen die twee. Hun gesprekjes O+ . Dat is het leuke aan kinderen: als je denkt dat het niet leuker kan worden, wordt het toch net nog even leuker ;).
Dit soort dingen vind ik zo fijn om af en toe te lezen :) Hoewel het jeeeej gevoel bijna altijd overheerst, heb ik nog steeds wel eens momenten dat ik denk: waar zijn we eigenlijk aam begonnen :o wat nou als deze helemaal niet zo leuk is, deze kan toch niet zo leuk zijn als Silvijn? Het was juist zo perfect met zijn drieën toch? :o Die momenten duren wel maar kort gelukkig :+
pi_139443196
Mooi geschreven TAP O+
Onwerkelijk allemaal, ook al is het de tweede keer. Ik kan me er ook nog niets bij voorstellen hoe het straks (binnen nu en een week of vier) gaat zijn.
pi_139443235
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 08:54 schreef StefanieV het volgende:
Meld. Verjaardag vieren vandaag maar slechte nacht gehad. Ik slaap helaas niet meer goed en vandaag zit er geen middagdut in.
Pff sterkte vandaag, hoop dat je de dag een beetje doorgesleept wordt :)

Ik ben eigenlijk nog helemaal niet met de bevalling bezig (in mijn hoofd) :@ Zie er ook niet tegenop ofzo (wss komt dat wel de laatste dagen ofzo) maar dat komt wss omdat het de eerste is... Maarja, ik denk maar zo: als het bevallen zo'n hel is, zouden vrouwen onder geen beding nog een keer willen bevallen. Aangezien veel moeders meerdere kinderen hebben, hou ik me aan die gedachte maar vast :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:02:56 #79
250838 Fee-nix
pi_139443283
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 08:57 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dit soort dingen vind ik zo fijn om af en toe te lezen :) Hoewel het jeeeej gevoel bijna altijd overheerst, heb ik nog steeds wel eens momenten dat ik denk: waar zijn we eigenlijk aam begonnen :o wat nou als deze helemaal niet zo leuk is, deze kan toch niet zo leuk zijn als Silvijn? Het was juist zo perfect met zijn drieën toch? :o Die momenten duren wel maar kort gelukkig :+
Snap ik! Ik denk dat dat soort momenten heel herkenbaar zijn voor alle moeders die een tweede kindje gaan krijgen/gekregen hebben! Maar het is echt, echt waar: de tweede is net zo leuk! En soms zelfs leuker :P . (Tenminste, ik heb nu wel van die periodes dat als kind nr 1 een schatje is, kind nr 2 niet te genieten is. En dan na een tijdje draaien ze het weer om. Nooit saai ;). En op dit moment zijn ze zelfs allebei heel lief! Zo leuk samen spelen de laatste tijd O+ .
En in de spoiler nog mijn smeltgesprekje van gisteren, als bonus ;).

SPOILER
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:26:31 #80
52229 Chanty
pi_139443692
Fee :D O+ Maar nu de hamvraag: Is J. ook jarig? :P

Verder benieuwd hoe het met JJ gaat!

Vandaag 34 weken OMG! OMG! nog maar zes weken tot UD! OMG :o :X *O*

En vanavond komt mijn paps een paar dagen logeren en helpen met de tuin verbouwen zodat Fernando en ik in de zomer lekker buiten kunnen zitten in de schaduw en op het gras O+
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:38:46 #81
250838 Fee-nix
pi_139443883
Haha Chanty, ja, hij was gisteren echt jarig!
En 34 wk *O* .
Wat fijn van de tuin!
pi_139443918
Meld op deze eerste dag van de maand waarin mijn man en ik dan echt papa en mama gaan worden :o . Ik vind het bij vlagen ook eng. Vanmiddag naar de vk, hopelijk heeft mijn gevoel gelijk en ligt frummel nu wel weer ingedaald. Zou een mooi cadeau zijn op onze 2e trouw jubileum.

Tap wat schrijf je dat mooi, en mag ik vragen welke app dat is?
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:02:53 #83
52229 Chanty
pi_139444287
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:38 schreef Fee-nix het volgende:
Haha Chanty, ja, hij was gisteren echt jarig!
En 34 wk *O* .
Wat fijn van de tuin!
Nog gefeliciteeerd dan ;)
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:03:41 #84
52229 Chanty
pi_139444308
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:40 schreef Ikina het volgende:
Meld op deze eerste dag van de maand waarin mijn man en ik dan echt papa en mama gaan worden :o . Ik vind het bij vlagen ook eng. Vanmiddag naar de vk, hopelijk heeft mijn gevoel gelijk en ligt frummel nu wel weer ingedaald. Zou een mooi cadeau zijn op onze 2e trouw jubileum.

Tap wat schrijf je dat mooi, en mag ik vragen welke app dat is?
Gefeliciteerd *O* En ik duim mee dat de kleine is ingedaald!
pi_139444316
Mijn vriend gaf mij gisteren een help-momentje.
Ik zei heel dapper nog zo'n 9-11 weken en dan is ons kleintje er.
Zegt hij droog: maak daar maar 7-11 weken van, kan ook gerust 2 weken ervoor komen hoor!

Euh :X 7 weken?
Doe maar even niet, dat is me te snel en vind ik eng!
pi_139444354
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:04 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn vriend gaf mij gisteren een help-momentje.
Ik zei heel dapper nog zo'n 9-11 weken en dan is ons kleintje er.
Zegt hij droog: maak daar maar 7-11 weken van, kan ook gerust 2 weken ervoor komen hoor!

Euh :X 7 weken?
Doe maar even niet, dat is me te snel en vind ik eng!
Om het nog wat 'erger' te maken: vanaf 37 weken is al a terme. ;) (maar liever toch wat later)
pi_139444501
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:05 schreef Kursor het volgende:

[..]

Om het nog wat 'erger' te maken: vanaf 37 weken is al a terme. ;) (maar liever toch wat later)
Dat weet ik :D
Maar daar ga ik al helemaal niet over nadenken (vriend is nog op vakantie in week 35-37)

Ik ga er ook steeds zo vanuit dat ik tot de max ga doorlopen maar misschien moet ik even mijzelf iets meer in de realiteit plaatsen.
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:18:45 #88
73386 Fazz
onderweg
pi_139444670
Goedemorgen :s)

Kwak, leuk geknipt zo! :)

Stefanie, gefeliciteerd! Hoop dat het een leuke dag wordt en het zonder middagdut toch vol te houden is :*

TAP O+ wat lief geschreven.

Fee, nog gefeliciteerd met je zoon!

Ikina, inderdaad, deze maand gaat het gebeuren :o :D Bijzondere gedachte hoor.

Chanty, jammer dat Fernando niet gedraaid was, hopelijk werken de alternatieve trucjes.. Leuk dat je vader de tuin komt doen! Hier is m'n vriend ook druk bezig met de tuin, heerlijk vooruitzicht om straks met de kleine lekker in de tuin te kunnen zitten :)
pi_139444731
Ik heb juist het idee dat deze bebie met 37 weken gaat komen ofzo .. puur gevoelskwestie en slaat helemaal nergens op verder. Maar voor hetzelfde geld loop ik tot de 42 weken door :+ .. De tijd zal het leren.

Okay, per vandaag is mijn verlof dan officieel in gegaan. Ik had even een dag nodig om het allemaal te laten bezinken, om het zelf te kunnen plaatsen. Ik wilde perse 15 juni halen (dan ben ik 34 weken), maar dat is gewoon de realiteit niet. Kreeg gelijk al van mijn leidinggevende te horen vooral rustig aan te doen en veel koffie te komen drinken! (met wat lekkers natuurlijk hehe). En ik wil ook nog soort van trakteren, want 15 juni zou ook mijn officiele afscheid worden en dat het nu allemaal zo abrupt eindigt gooit mijn plannetjes wat roet in het eten. Komt goed ^O^ .. Ik heb me er bij neer gelegd en het is goed zo.

Vannacht echt heel heel slecht geslapen. Kon niet in slaap komen door de pijn en misschien ook wel door het gepieker. Maar dat zal een dezer dagen allemaal wel zijn plekje krijgen :)

Gister was een vriend hier, zijn vriendin is 1 week minder ver als mij. En die vertelde dat die zwangerschap ook ronduit klote verloopt. Dus kom ik met mijn goedbedoelde adviezen _O- ... Dat ze het maar eens rustiger aan moet gaan doen misschien? :+ Zo lastig dat je het altijd zo goed voor anderen wel weet. Maar als het op jezelf neer komt lijkt het ineens allemaal zo erg niet en ga je maar door en door.

Voor nu, het zonnetje schijnt. Geen idee wat voor temperatuur het gaat worden. Maar vanmiddag wellicht warm genoeg om lekker in de tuin te zitten. Naar mijn dochter te kijken die het gras en de bloemen ontdekt en lekker zit te prullen in de tuin :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:25:59 #90
52229 Chanty
pi_139444814
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:05 schreef Kursor het volgende:

[..]

OMG dat zou al over drie weken zijn :X :X :X Maar dat kan niet want ik moet nog heeeeel veel doen! Maar ik ga lekker over tijd, wacht maar af :Y De baby komt pas als ik er klaar voor ben :+

Twinkle heel verstandig besluit! Niet leuk dat het zo moet, maar als je zoveel pijn hebt is dat wel een duidelijk signaal om gas terug te nemen :*
pi_139444926
Twinkle nu jij-tijd nemen he!
Lekker met je mupje mee een dutje doen en voorbereiden op jullie nieuwe frummeltje.
Snap de 'teleurstelling' zoals je weet, maar dit is wel beter zo!
Kan je je alvast voorbereiden op je studie straks ;)

Enneh zon?
Waar?
pi_139445278
Goodmorning ladies!

Die verhalen over een 2e O+ eerst maar eens kijken hoe 1 puk zich in ons gezin settelt..
Die puk lag vanmorgen met een deel van dr lijf pontificaal in de lucht... Had een soort skischans op mn buik :D Ik blijf het zo bijzonder vinden, het beweegt en leeft allemaal in mijn buik!...

Vanmiddag weer controle bij de vk, hartje luisteren! Mn ma gaat mee dus ik gooi denk ik maar even zakdoekjes in de tas :P
S. 2014
J. 2016
pi_139445578
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Pff sterkte vandaag, hoop dat je de dag een beetje doorgesleept wordt :)
Zal wel lukken :) heb het zelf in mijn hoofd gehaald om mijn verjaardag nog te vieren, met BBQ :') en morgen nog vrienden op bezoek.ah we overleven het wel :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:01:11 #94
52229 Chanty
pi_139445762
Steef nog/alvast gefeliciteerd :) Hopelijk wordt het gewoon leuk en niet teveel. Lekker je man laten lopen ;)

Ik ben er nog niet uit over wat ik met mijn verjaardag wil. Word 30 en eerst wilde ik wel een wat groter feest geven, maar toen was ik nog niet zwanger. Zit tzt met een baby van net 6 weken oud (of minder). Dan heb je waarschijnlijk net de kraamvisites een beetje achter de rug en dan een feest nog… Maar wil het ook niet ongemerkt voorbij laten gaan. Misschien dat ik het anders pas einde zomer ga vieren, heb ik ook meer kans dat er mensen komen (hartje zomer jarig zijn is niet handig voor feestjes :P).
pi_139445997
Goeiemorgen dames!

O+ TAP. Oh, en je wilt niet weten hoe graag ik altijd een zus(je) wou vroeger.. en nu nog haha. Kado voor beide je dochters! :Y

Hier vanmorgen weer goedgekeurd bij de gyn, met groen licht voor naar de vk gaan. (8> heeft het hartje gezien O+
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:12:25 #96
52229 Chanty
pi_139446123
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:08 schreef Crumpette het volgende:
Goeiemorgen dames!

O+ TAP. Oh, en je wilt niet weten hoe graag ik altijd een zus(je) wou vroeger.. en nu nog haha. Kado voor beide je dochters! :Y

Hier vanmorgen weer goedgekeurd bij de gyn, met groen licht voor naar de vk gaan. (8> heeft het hartje gezien O+
*O* goed nieuws!
pi_139446871
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:12 schreef Chanty het volgende:

[..]

*O* goed nieuws!
:s) yup!
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:46:15 #98
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139447049
Goed nieuws Crumpette!

En hoe zou t met JJ zijn? Hoop dat de beeb nog lekker binnen zit...

Ik heb vannacht gedroomd over wakker worden van persweeën, en bevallen op de trap naar beneden :')
Kwak
pi_139447104
Crumpette fijn!

Kwak hoe kom je daar nu bij?
Wonen jullie hoog en is dat een angst voor je?
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:54:44 #100
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139447304
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:47 schreef BlueEyes het volgende:
Crumpette fijn!

Kwak hoe kom je daar nu bij?
Wonen jullie hoog en is dat een angst voor je?
2 hoog, zonder lift, en ik moet in t ziekenhuis bevallen... vriendje heeft nog geen rijbewijs, dat is ook een stresspunt, moet hij nog halen. Ik wist niet dat ik er zo mee zat, maar begin te tranen terwijl ik dit type...

Nou ja, zal wel goed komen, een eerste kind floept er meestal niet zomaar vanzelf uit immers, en J zal zijn rijbewijs deze zomer wel halen...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')