Nou ik heb die van mij al meerdere dagen om gehad en hij ligt nog verkeerdquote:Op woensdag 30 april 2014 15:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zou een alternatief ding ook niet zzo'n belletje zijn? Had laatst ergens gelezen dat als je die helemaal onderaan je buik laat bungelen de hele dag, dat je kleine op het geluid af zou gaan.
nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens...quote:Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef Burdie het volgende:
@GM voor inwendige weeënregistratie. Ga je iets van gym oid doen? Dan komen de meeste van dat soort dingen ook wel aan bod geloof ik.
Twee topics gemist vandaag? De vorige is toch gistermiddag geopend geweest?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Crumpette het volgende:
Haai! Kom net thuis van werk, totaal geslooptmorgen gelukkig laat beginnen. Maar ik heb dus al vast weer twee topiques gemist vandaag! Hoe is het hier?
morgen weer echo!hopelijk zegt de gyn dan: 7 weken, prima, ga maar naar de vk!
niet? dacht dat het wel zo snel ging hierquote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Twee topics gemist vandaag? De vorige is toch gistermiddag geopend geweest?
Ik hoop het voor je!
Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens...en met mijn hormonen in de bocht ga ik dan ook echt geen vrienden maken...
Je hebt zelfs nog keihard meegepost in de vorigequote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
niet? dacht dat het wel zo snel ging hier
Haha, voel je toch niet zo aangesproken johquote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Twee topics gemist vandaag? De vorige is toch gistermiddag geopend geweest?
Ik hoop het voor je!
Samen Bevallen cursus anders iets voor jou? Gewoon samen met je partner, kan ook individueel of met andere stellen. Wij zitten nu met drie anderen stellen en ik vind het erg leuk en vooral super nuttig (ook al heb ik veel al in boekjes gelezen). Ook veel aandacht voor ademhalingstechnieken en altijd een stukje theorie over de bevalling en alles daaromheen. Precies wat ik nodig had, had die stomme zweefyoga nooit moeten doenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens...en met mijn hormonen in de bocht ga ik dan ook echt geen vrienden maken...
Ja, dat heb ik ook. ik ben in mijn vriendenkring zo ongeveer de eerste en ken uberhaupt nog niet heel veel mensen waar ik nu woon, dus ik kijk er naar uit!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen.. Het lijkt me echt heel leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen.
.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, voel je toch niet zo aangesproken joh
Zou fijn zijn Crumpette!
Ik ben vanochtend weer goedgekeurd door de vk. Hartje weer gehoord, bloeddruk was hartstikke goed en bm zit net onder m'n navel nu. Maandag de SEO!
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt zelfs nog keihard meegepost in de vorige
Zo tegenovergesteld hierquote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen.. Het lijkt me echt heel leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen.
.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, voel je toch niet zo aangesproken joh
Zou fijn zijn Crumpette!
Ik ben vanochtend weer goedgekeurd door de vk. Hartje weer gehoord, bloeddruk was hartstikke goed en bm zit net onder m'n navel nu. Maandag de SEO!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je bent goedgekeurd
disclaimer
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]oh, zo bedoelde ik het echt totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je bent goedgekeurdmeer een: ik hoop dat jullie het begrijpen als ik niet alles teruglees - post
![]()
Nee, dat weet ik ook. Sorry, ik kom soms wat lomper over dan de bedoeling is.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oh, zo bedoelde ik het echt totaal nietmeer een: ik hoop dat jullie het begrijpen als ik niet alles teruglees - post
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook. Sorry, ik kom soms wat lomper over dan de bedoeling is.
jouwes komt er ook aanquote:Op woensdag 30 april 2014 17:13 schreef Crumpette het volgende:
[..]!
Was net even in het buikentopic aan het spieken,!
ik wil ook![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
jouwes komt er ook aan
ik heb weer een normale mensen buik ipv een bokitobol...
en ik zat klem, dacht dat ik nog wel tussen de kast en de muur kon maar dat past echt niet meer![]()
![]()
heeft eerst keihard staan lachen voor hij bedacht dat hij misschien even de kast moest schuiven...
Ik zat vandaag vast bij het tankstationquote:Op woensdag 30 april 2014 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
jouwes komt er ook aan
ik heb weer een normale mensen buik ipv een bokitobol...
en ik zat klem, dacht dat ik nog wel tussen de kast en de muur kon maar dat past echt niet meer![]()
![]()
heeft eerst keihard staan lachen voor hij bedacht dat hij misschien even de kast moest schuiven...
Het lijkt mij ook helemaal niks, mijn vk gaf al aan 'het is niet verplicht he, dat puffen hebben we je in een minuut geleerd'quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef Chanty het volgende:
[..
Ik zat vandaag vast bij het tankstation(zo'n zelfbedieningsding). had de auto te dicht bij de pomp gezet. Kon nog wel bij de pomp zelf maar niet bij de pinautomaat. Nou ja met wat wrikken kon het wel want ik had natuurlijk geen zin om de auto te verzetten
die van mij deed daar ook helemaal niet moeilijk over, raadde me het boek veilig bevallen aan. Om toch aan wat informatie te komen.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook helemaal niks, mijn vk gaf al aan 'het is niet verplicht he, dat puffen hebben we je in een minuut geleerd'
Pfioew
SPOILER: fotoooosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit at ik gisteren bij het eten en ga ik straks weer etenradijs met minikommers
Kwak
je was niet de enigequote:Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Je weet dat het een garpje was he kwak, van dat mamakapsel
pcies, het mijne is nog korterquote:Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je was niet de enigevan jou geloof ik t wel....
een halfharde buik? een dwarse poep? een rechtszwemmendebaby?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pcies, het mijne is nog korter
Mijn buik was net alleen rechts helemaal stevig en links helemaal wobbelig. Waar zou dat door komen? Ligging van kind lijkt me nog niet van invloed
halfzachte buikquote:Op woensdag 30 april 2014 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Een poep was het niet, het was echt mijn baarmoeder. Kon m ook helemaal aftasten langs de randzal wel een soort halfslachtige samentrekking zijn geweest
ik dacht dat je op je foto van de week nog een staarje hadquote:Op woensdag 30 april 2014 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heuj kwak, we hebben hetzelfde kapsel! Staat je goed!
Dus eerdaags zwangere buikfoto?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:20 schreef Loj het volgende:
Leuk Kwak...
Ik heb net twee tassen vol zwangerschapskleding gekregen van m'n schoonzus! Fijn!
(Want ik pas nog maar 1 broek)
Ja, eigenlijk wel he, alleen lukt foto's plaatsen me niet meer...quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dus eerdaags zwangere buikfoto?
In goed passende kleding
Wat fijn weer even een teken van leven, hoe gaat het met jou/jullie?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Een snelle scan leverde een Tom voor Coco en een duo voor Zoë op, gefeliciteerd dames!
Hopelijk gaat het goed met iedereen hier :-)
/evenzwaaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Leuk kapsel, kwak!! Boel haar wat eraf is zeg, wow!wat lief beschreven TAP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Nouuuuu, ook niet altijdquote:Op woensdag 30 april 2014 21:09 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Loj!
Leuke foto's kwak!
Ik ging met 40weken naar de kapper, die man schrok zich rotwas bang dat ik elk moment ging bevallen haha. Maar wel aan te raden! Kort voor de bevalling nogmaals naar de kapper.
Spannend..komende dagen alle broers/zussen/schoonzussen enz vertellen van de zwangerschap. M'n buik is ook wel lastig te verbergen zo met het warme weer![]()
heb normaal gesproken altijd hele strakke kleding aan. En deze week ga ik het ook op m'n werk vertellen (eindelijk..)
Dat!quote:Op donderdag 1 mei 2014 06:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
TAPHet gaat vast alles zijn wat je ervan verwacht en nóg mee dan dat.
Dit soort dingen vind ik zo fijn om af en toe te lezenquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:53 schreef Fee-nix het volgende:
Komt helemaal goed, TAP! En ik denk idd dat het nog mooier wordt dan je denkt! Wat ik nu vooral zo leuk vind is de interactie tussen die twee. Hun gesprekjes. Dat is het leuke aan kinderen: als je denkt dat het niet leuker kan worden, wordt het toch net nog even leuker
.
Pff sterkte vandaag, hoop dat je de dag een beetje doorgesleept wordtquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:54 schreef StefanieV het volgende:
Meld. Verjaardag vieren vandaag maar slechte nacht gehad. Ik slaap helaas niet meer goed en vandaag zit er geen middagdut in.
Snap ik! Ik denk dat dat soort momenten heel herkenbaar zijn voor alle moeders die een tweede kindje gaan krijgen/gekregen hebben! Maar het is echt, echt waar: de tweede is net zo leuk! En soms zelfs leukerquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit soort dingen vind ik zo fijn om af en toe te lezenHoewel het jeeeej gevoel bijna altijd overheerst, heb ik nog steeds wel eens momenten dat ik denk: waar zijn we eigenlijk aam begonnen
wat nou als deze helemaal niet zo leuk is, deze kan toch niet zo leuk zijn als Silvijn? Het was juist zo perfect met zijn drieën toch?
Die momenten duren wel maar kort gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog gefeliciteeerd danquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:38 schreef Fee-nix het volgende:
Haha Chanty, ja, hij was gisteren echt jarig!
En 34 wk.
Wat fijn van de tuin!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:40 schreef Ikina het volgende:
Meld op deze eerste dag van de maand waarin mijn man en ik dan echt papa en mama gaan worden. Ik vind het bij vlagen ook eng. Vanmiddag naar de vk, hopelijk heeft mijn gevoel gelijk en ligt frummel nu wel weer ingedaald. Zou een mooi cadeau zijn op onze 2e trouw jubileum.
Tap wat schrijf je dat mooi, en mag ik vragen welke app dat is?
Om het nog wat 'erger' te maken: vanaf 37 weken is al a terme.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:04 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn vriend gaf mij gisteren een help-momentje.
Ik zei heel dapper nog zo'n 9-11 weken en dan is ons kleintje er.
Zegt hij droog: maak daar maar 7-11 weken van, kan ook gerust 2 weken ervoor komen hoor!
Euh7 weken?
Doe maar even niet, dat is me te snel en vind ik eng!
Dat weet ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:05 schreef Kursor het volgende:
[..]
Om het nog wat 'erger' te maken: vanaf 37 weken is al a terme.(maar liever toch wat later)
OMG dat zou al over drie weken zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:05 schreef Kursor het volgende:
[..]
Om het nog wat 'erger' te maken: vanaf 37 weken is al a terme.(maar liever toch wat later)
Zal wel lukkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Pff sterkte vandaag, hoop dat je de dag een beetje doorgesleept wordt![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:08 schreef Crumpette het volgende:
Goeiemorgen dames!
TAP. Oh, en je wilt niet weten hoe graag ik altijd een zus(je) wou vroeger.. en nu nog haha. Kado voor beide je dochters!
![]()
Hier vanmorgen weer goedgekeurd bij de gyn, met groen licht voor naar de vk gaan.heeft het hartje gezien
2 hoog, zonder lift, en ik moet in t ziekenhuis bevallen... vriendje heeft nog geen rijbewijs, dat is ook een stresspunt, moet hij nog halen. Ik wist niet dat ik er zo mee zat, maar begin te tranen terwijl ik dit type...quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:47 schreef BlueEyes het volgende:
Crumpette fijn!
Kwak hoe kom je daar nu bij?
Wonen jullie hoog en is dat een angst voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |