Dat wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Sersjee het volgende:
De muziek van Kensington is een verlossing na die Mien aan de telefoon. Mijn hemel, wat een muts.
Go Back To The Zoo? Dat is toch dat bandje dat alleen in de week vóór de 3FM awards een plaatje volpoept en daar dan meteen een Award voor krijgt?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:54 schreef Sersjee het volgende:
Overigens heb ik weinig problemen met Kensington. Alles beter dan Go back to the zoo.
Geen idee, daar kijk/luister ik niet naar. Da's tevens een gratis tip van ome Sersjee.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Go Back To The Zoo? Dat is toch dat bandje dat alleen in de week vóór de 3FM awards een plaatje volpoept en daar dan meteen een Award voor krijgt?
Nicequote:
Morgen MH.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Red Eyes is SCTTH?
Eerste goeie SCTTH in tijden.
quote:
Drie keer raden wie....quote:Zo op weg voor misschien wel één van mijn moeilijkste interviews ooit. Met mijn eigen oma voor de 4 mei uitzending van @barendenwijnand #3fm
Overmorgen. Denk het ook. Wel terechte MHquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 09:52 schreef Pino112 het volgende:
M&S is ook altijd hetzelfde. Met die teringbanjo.
quote:Op woensdag 30 april 2014 09:52 schreef Pino112 het volgende:
Dit topic is ook altijd hetzelfde. Met die teringpiño.
twitter:ditisdomien twitterde op woensdag 30-04-2014 om 20:14:53De nieuwe single van John Mayer heet Dear Marie. Hoeveel sterren (1-5) geef jij aan deze nieuwe track? #3FM http://t.co/4R7ImqYkG7 reageer retweet
Godverdommetwitter:
Haha wat. Toen was Domien 14 ofzo.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:17 schreef Holenmens het volgende:
Kom leuke forum berichtjes tegen van Domien
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=68030#p68030
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:32 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ditisdomien twitterde op woensdag 30-04-2014 om 20:14:53De nieuwe single van John Mayer heet Dear Marie. Hoeveel sterren (1-5) geef jij aan deze nieuwe track? #3FM http://t.co/4R7ImqYkG7 reageer retweet
Godverdommetwitter:.
Elgergod post daar ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef Holenmens het volgende:
Voor wie al zijn topics wil lezen: https://www.google.nl/#q=(...)omien+verschuuren%22
quote:Ik vind Giel erg fijn om naar te luisteren, jammer van z'n truttige grapjes als "Mariaha Kip Carey" en "Henk Wijngaard - The Mothertrucker". Inderdaad een beetje Lokale Omroep Niveau.
Maar verder een érg goede jock.
grappig om te zien dat het Domien zelf is die nu de beste DJ is van 3FMquote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?t=3935
[ afbeelding ]
Wat een topshow zulke oude draadjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, dit moet echt het slechtste zijn dat ik ooit heb gepost
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Pino! ik denk dat ik weet hoe ik geld van je bankrekening af kan halen..GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, dit moet echt het slechtste zijn dat ik ooit heb gepost![]()
Domien de beste DJ van 3FM? Ben je niet goed ofzoquote:Op woensdag 30 april 2014 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
grappig om te zien dat het Domien zelf is die nu de beste DJ is van 3FM
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Pino! ik denk dat ik weet hoe ik geld van je bankrekening af kan halen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, dit moet echt het slechtste zijn dat ik ooit heb gepost![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
in ieder geval beter dan Giel en Ekdom met al die flauwe grapjes en woordgrapjes die al tig keer herhaald zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 06:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien de beste DJ van 3FM? Ben je niet goed ofzo
Joh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan Giel en Ekdom met al die flauwe grapjes en woordgrapjes die al tig keer herhaald zijn
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:50 schreef JaneDoe het volgende:
die overkill aan jj vd wal afgelopen week... nog best lastig om te bepalen wie t minst grappig is, jj of giel
Nicequote:
Heerlijke plaat iddquote:
Ik moet het doen met I'd do anything for lof.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
En dan rather be erachteraanverdomme
Jaloezie alom hier.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet het doen met I'd do anything for lof.
But I won't do thatquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet het doen met I'd do anything for lof.
ik was eigenlijk van plan afscheid te nemen met mijn vorige post. maar er hebben 2 mensen gelachen dus blijf ik maarquote:Op donderdag 1 mei 2014 06:42 schreef Pino112 het volgende:
Rock je zit er trouwens niet eens heel veel naast. Serieus.
3, ik moest ook lachenquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik was eigenlijk van plan afscheid te nemen met mijn vorige post. maar er hebben 2 mensen gelachen dus blijf ik maar
was ik ook niet echt van plan hoor. merk alleen dat ik amper radio meer luister en hier meer kom om de eenzaamheid te verdrijven enzoquote:
Komen op Parkpopquote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik vroeg net of iemand salade at, of dat het salahet was.
Het niveau hier
en haakte spuit 11 toen in met hahaha nee het is een salaeen????quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef Pino112 het volgende:
Het niveau hier
Godverdommequote:Op donderdag 1 mei 2014 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
Will.I.Am op de franse tv...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef Pino112 het volgende:
Het niveau hier
Godverdegodverquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
Will.I.Am op de franse tv...
[ afbeelding ]
Doen alle ploaties het niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:54 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil dat will.i.am plaatje ook zien maar doet t niet ivm kutpc's op werk
Ja dit is Paul McCartneyquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat het niet de ECHTE versie is
nee, dat is het niet. bepaalde domeinen zijn gewoon geblokkeerdquote:
Ik las ''toen Pino nog leuke liedjes maakte'' nog niet helemaal wakkerquote:
Ik ben een eckte baasquote:
Zonder gekheid. Ik zou wel vriendje met haar willen zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik was ooit vrienden met haar. maar nu? Ik mississippi
je bent kaal?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zonder gekheid. Ik zou wel vriendje met haar willen zijn.
sorryquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:53 schreef Cee het volgende:
vind Giel erg fijn om naar te luisteren, jammer van z'n truttige grapjes als "Mariaha Kip Carey" en "Henk Wijngaard - The Mothertrucker". Inderdaad een beetje Lokale Omroep Niveau.
Maar verder een érg goede jock.
Maar wat een trackquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Who wants to live forever![]()
De meest radio 2-plaat van Queen al vind ik zelf.
Houdt het onder controle SC.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, die opbouwDie gitaar
Die tekst
Die stem
Sorryquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Houd het onder controle SC.
Niet gaan lekken.
Broekje uit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Houdt het onder controle SC.
Niet gaan lekken.
Alorsquote:
Dat zeer zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorryzulks kwaliteitsmuziek is zeldzaam in deze tijd, in ieder geval op de radio
Ik heb hem onderbewust heel vaak voorbij horen komen, heeft me tot nu toe nog niet geraakt (heb ook geen idee hoe hij gaat), maar zal er straks op letten als'ie weer komtquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze draaien elke dag Red Eyes anders SC, vind ik eigenlijk geen minder nummer dan WWTLF
Je bent wel helemaal hor en dol van War on Drugs of niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze draaien elke dag Red Eyes anders SC, vind ik eigenlijk geen minder nummer dan WWTLF
Pinoquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik ben best wel weg van The War on Drugs
Achtung babyquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
U2 is gewoon niet veel meer sinds The Joshua Tree.
quote:
Het is wel zeldzaam deze ochtend ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Sinds wanneer draait 3FM dit soort kwaliteitsplatenHeerlijk dit
Nogal jaquote:
Haha jinx.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Sinds wanneer draait 3FM dit soort kwaliteitsplatenHeerlijk dit
heerlijkquote:
track 2 die ik net op het glazuur heb gedropt is pas een schijtnummerquote:
Sandertwitter:vanderzande twitterde op donderdag 01-05-2014 om 12:21:10In de Nederlandse vakjury van het #songfestival zit oa Ruth Jacott, Marleen (http://t.co/eR8C2xLZof) en @sanderlantinga #ESF14 reageer retweet
Martijn van der Zande.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:22 schreef Pino112 het volgende:
Sandertwitter:vanderzande twitterde op donderdag 01-05-2014 om 12:21:10In de Nederlandse vakjury van het #songfestival zit oa Ruth Jacott, Marleen (http://t.co/eR8C2xLZof) en @sanderlantinga #ESF14 reageer retweet
Lantingaquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:22 schreef Pino112 het volgende:
als ik af en toe hoor wat Sander van muziek weet, en met wat voor een muziek hij aankomt zit het prima met zijn muzieksmaak en -kennis. Dan is het ESF eigenlijk gewoon te inferieur voor hem.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Lijkt me dat ie de boel mooi een beetje kan opschudden. Laten we wel wezen, Ruth Jacott is een verschrikking (echt, als zij "oprecht" kijkt terwijl ze een of ander KUT-nummer staat te zingen over kleine Buzuruka of welk goed doel dan ook, moet ik kotsen. Ik haat haar nog meer dan Linda Perry. Maar echt.) en die Marleen (note to self: wie?) lijkt me ook geen type die een paar sarcastische uitspraken gaat doen.
En Sander snapt echt wel wat van muziek. De man is niet achterlijk.
Wanneer is het ESF weer? Volgende week?quote:
Bourgeois Taggquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Marije
Wat is je riekwest Again?
Hoi Minthyquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Lijkt me dat ie de boel mooi een beetje kan opschudden. Laten we wel wezen, Ruth Jacott is een verschrikking (echt, als zij "oprecht" kijkt terwijl ze een of ander KUT-nummer staat te zingen over kleine Buzuruka of welk goed doel dan ook, moet ik kotsen. Ik haat haar nog meer dan Linda Perry. Maar echt.) en die Marleen (note to self: wie?) lijkt me ook geen type die een paar sarcastische uitspraken gaat doen.
En Sander snapt echt wel wat van muziek. De man is niet achterlijk.
Blijf maar lekker bij ons hoorquote:
quote:
Joh, loop naar de maanquote:
Op Sky?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:40 schreef minthy het volgende:
Pino, hoe heet deze? Ben er helemaal gek op, je hoort hem ook vaak op 3
Sax, kinderkoortje.
Als ware Borsato-fan zou jij nu moeten schakelen naar Skyquote:
Dank, ga hem thuis YouTubenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op Sky?
13:36:43 Faul & Wad Ad Vs Pnau Changes
Die denk ik.
Ouch...quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:49 schreef alors het volgende:
Ik dacht: Huh, wat doet Annemiek nou op dit uur in de studio?' Was het Pietertje____!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:49 schreef alors het volgende:
Ik dacht: Huh, wat doet Annemiek nou op dit uur in de studio?' Was het Pietertje____!
Als ik het tussen de regels door goed lees, dan wil ze hard ook.quote:
Ik ben meteen opeens fanquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ware Borsato-fan zou jij nu moeten schakelen naar Sky
wie is dat? hard? dan zoek ik hem op en sla ik hem dood!quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik het tussen de regels door goed lees, dan wil ze hard ook.
Ze zei waarschijnlijk "hoi" als een hoer met liespijn....quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik het tussen de regels door goed lees, dan wil ze hard ook.
Frank op twitter is een baas! prachtige gaye tweets met domme hashtags.....#yolo #swag4lifequote:Op donderdag 1 mei 2014 13:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat de broer van Frank vd Lende/Lindedinges?
ze mompelde er nog wel iets achteraan.....lelijke gnoom ofzo......zal wel een complimentje zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze zei waarschijnlijk "hoi" als een hoer met liespijn....
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie is dat? hard? dan zoek ik hem op en sla ik hem dood!
Ze mompelde waarschijnlijk "vraag me nou uit sukkel!"quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze mompelde er nog wel iets achteraan.....lelijke gnoom ofzo......zal wel een complimentje zijn
Of "doe me op het kopieerapparaat. Lang. En hard."quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze mompelde waarschijnlijk "vraag me nou uit sukkel!"
je hebt nu in 2 dagen al 3 keer om me moeten te lachen...als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je smoor op me bentquote:
ja, die staan midden op de belvloer...dat zou me een stunt zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Of "doe me op het kopieerapparaat. Lang. En hard."
En kopietjes maken van kletsende ballen tegen billenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In je dromen man.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt nu in 2 dagen al 3 keer om me moeten te lachen...als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je smoor op me bent
www.1opde5.nlquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die staan midden op de belvloer...dat zou me een stunt zijn.
en lang.....nja, hij is lang, maar lang houdt ie het niet vol
ik ga ff lunchen
Godverquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Imca Marina zoeken op afbeeldingen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:02 schreef Bronson het volgende:
Ik word toch wel lichtelijk opgewonden van dit topic.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt nu in 2 dagen al 3 keer om me moeten te lachen...als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je smoor op me bent
quote:
quote:
Leg dan op z'n minst je lul ernaast.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:23 schreef 3rdRock het volgende:
ok, ik faal.
ik vind een sleutel met toegangstag.....3maal raden van wie die is.....
ipv mezelf in haar kluisje te wurmen en wachten tot ze me vindt deponeer ik de sleutel met een soort lachje op haar bureau en loop ik door.....
dan stort het bureau in.....quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leg dan op z'n minst je lul ernaast.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leg dan op z'n minst je lul ernaast.
ja, maar ze had een klant aan de lijn...quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar Rock, dat is toch een teken om een goed gesprek te beginnen lijkt me...
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ze had een klant aan de lijn...
maar ach, misschien kan ik het nog gebruiken als gesprekaanknoper: hoi, ik had laatst je sleutels gevonden. ik wilde je kluisje volproppen met volle tissues maar heb ik niet gedaan. lief he?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ze had een klant aan de lijn...
maar ach, misschien kan ik het nog gebruiken als gesprekaanknoper: hoi, ik had laatst je sleutels gevonden. ik wilde je kluisje volproppen met volle tissues maar heb ik niet gedaan. lief he?
natuurlijk zou ik dat niet zeggen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dat gaat zeggen is Roel z'n tip 1000 maal beter
Belangrijkste is dat je makkelijk een bobbel hebt natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
natuurlijk zou ik dat niet zeggen...
joh, ik ben veel te bescheten. mensen denk dat ik makkelijk babbel.....egnie
makkelijk...maar nooit langquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je makkelijk een bobbel hebt natuurlijk
Stromae... Voutjequote:
Korte vakantiequote:
Busslooquote:
ja, ik ben zo'n kneus. ik had die sleutels gewoon moeten houden tot ze uit gesprek was en ze dan in mijn broek moeten stoppen....quote:
Broekje uit!quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik ben zo'n kneus. ik had die sleutels gewoon moeten houden tot ze uit gesprek was en ze dan in mijn broek moeten stoppen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |