Dat wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Sersjee het volgende:
De muziek van Kensington is een verlossing na die Mien aan de telefoon. Mijn hemel, wat een muts.
Go Back To The Zoo? Dat is toch dat bandje dat alleen in de week vóór de 3FM awards een plaatje volpoept en daar dan meteen een Award voor krijgt?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:54 schreef Sersjee het volgende:
Overigens heb ik weinig problemen met Kensington. Alles beter dan Go back to the zoo.
Geen idee, daar kijk/luister ik niet naar. Da's tevens een gratis tip van ome Sersjee.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Go Back To The Zoo? Dat is toch dat bandje dat alleen in de week vóór de 3FM awards een plaatje volpoept en daar dan meteen een Award voor krijgt?
Nicequote:
Morgen MH.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Red Eyes is SCTTH?
Eerste goeie SCTTH in tijden.
quote:
Drie keer raden wie....quote:Zo op weg voor misschien wel één van mijn moeilijkste interviews ooit. Met mijn eigen oma voor de 4 mei uitzending van @barendenwijnand #3fm
Overmorgen. Denk het ook. Wel terechte MHquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 09:52 schreef Pino112 het volgende:
M&S is ook altijd hetzelfde. Met die teringbanjo.
quote:Op woensdag 30 april 2014 09:52 schreef Pino112 het volgende:
Dit topic is ook altijd hetzelfde. Met die teringpiño.
twitter:ditisdomien twitterde op woensdag 30-04-2014 om 20:14:53De nieuwe single van John Mayer heet Dear Marie. Hoeveel sterren (1-5) geef jij aan deze nieuwe track? #3FM http://t.co/4R7ImqYkG7 reageer retweet
Godverdommetwitter:
Haha wat. Toen was Domien 14 ofzo.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:17 schreef Holenmens het volgende:
Kom leuke forum berichtjes tegen van Domien
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=68030#p68030
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:32 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ditisdomien twitterde op woensdag 30-04-2014 om 20:14:53De nieuwe single van John Mayer heet Dear Marie. Hoeveel sterren (1-5) geef jij aan deze nieuwe track? #3FM http://t.co/4R7ImqYkG7 reageer retweet
Godverdommetwitter:.
Elgergod post daar ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef Holenmens het volgende:
Voor wie al zijn topics wil lezen: https://www.google.nl/#q=(...)omien+verschuuren%22
quote:Ik vind Giel erg fijn om naar te luisteren, jammer van z'n truttige grapjes als "Mariaha Kip Carey" en "Henk Wijngaard - The Mothertrucker". Inderdaad een beetje Lokale Omroep Niveau.
Maar verder een érg goede jock.
grappig om te zien dat het Domien zelf is die nu de beste DJ is van 3FMquote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?t=3935
[ afbeelding ]
Wat een topshow zulke oude draadjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, dit moet echt het slechtste zijn dat ik ooit heb gepost
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Pino! ik denk dat ik weet hoe ik geld van je bankrekening af kan halen..GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, dit moet echt het slechtste zijn dat ik ooit heb gepost![]()
Domien de beste DJ van 3FM? Ben je niet goed ofzoquote:Op woensdag 30 april 2014 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
grappig om te zien dat het Domien zelf is die nu de beste DJ is van 3FM
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Pino! ik denk dat ik weet hoe ik geld van je bankrekening af kan halen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, dit moet echt het slechtste zijn dat ik ooit heb gepost![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
in ieder geval beter dan Giel en Ekdom met al die flauwe grapjes en woordgrapjes die al tig keer herhaald zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 06:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien de beste DJ van 3FM? Ben je niet goed ofzo
Joh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan Giel en Ekdom met al die flauwe grapjes en woordgrapjes die al tig keer herhaald zijn
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:50 schreef JaneDoe het volgende:
die overkill aan jj vd wal afgelopen week... nog best lastig om te bepalen wie t minst grappig is, jj of giel
Nicequote:
Heerlijke plaat iddquote:
Ik moet het doen met I'd do anything for lof.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
En dan rather be erachteraanverdomme
Jaloezie alom hier.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet het doen met I'd do anything for lof.
But I won't do thatquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet het doen met I'd do anything for lof.
ik was eigenlijk van plan afscheid te nemen met mijn vorige post. maar er hebben 2 mensen gelachen dus blijf ik maarquote:Op donderdag 1 mei 2014 06:42 schreef Pino112 het volgende:
Rock je zit er trouwens niet eens heel veel naast. Serieus.
3, ik moest ook lachenquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik was eigenlijk van plan afscheid te nemen met mijn vorige post. maar er hebben 2 mensen gelachen dus blijf ik maar
was ik ook niet echt van plan hoor. merk alleen dat ik amper radio meer luister en hier meer kom om de eenzaamheid te verdrijven enzoquote:
Komen op Parkpopquote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik vroeg net of iemand salade at, of dat het salahet was.
Het niveau hier
en haakte spuit 11 toen in met hahaha nee het is een salaeen????quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik vroeg net of iemand salade at, of dat het salahet was.
Het niveau hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |