stiekem wil elke man datquote:Op woensdag 30 april 2014 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja man goedkope sletten moet je willen toch?
welke foto's welke kees stuur eens dmquote:Op woensdag 30 april 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die foto's zijn goud waard, hij zou gek zijn als 'ie dat niet deed.
tja je moet idd wat als je niks beters kan krijgenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:58 schreef corehype het volgende:
Ik wil van het weekend weer es zo'n dom clubho neuken
oeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:43 schreef jnnz het volgende:
[..]
tja je moet idd wat als je niks beters kan krijgen
Vrouwen zijn toch niks waard als ze ouder dan 25 zijn en geen burka dragenquote:tja je moet idd wat als je niks beters kan krijgen
ik weet niet wat jij hebt genomen maar dit gaat echt nergens meer overquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:18 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch niks waard als ze ouder dan 25 zijn en geen burka dragen
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:38 schreef jnnz het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij hebt genomen maar dit gaat echt nergens meer over
wrmquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
Overigens moet je de liefde van je leven ook niet in het uitgaansleven willen ontmoeten
Is gewoon een tip dima.quote:
Waar heb jij jouw liefde leren kennen dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is gewoon een tip dima.
Omdat je dan wss in de club was met het doel van 'scoren', of in ieder geval 1 van de 2. En dan is de kans groter dat je gekozen bent omdat je voor de hand lag. Je kunt beter je liefde leren kennen bij een gedeelde interesse zoals paardrijden of schilderen.
Supergirl kennende achter het station waar ze een fooi van 10 euro kreeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waar heb jij jouw liefde leren kennen dan?
Ja en bij paardrijden komen ze om te paardrijden en bij pianoles komen ze om piano te leren spelen. Daar gaat het nou om. Ze komen er niet om te iemand te vinden en dan heb je zekerheid dat die persoon dus echt iets in je ziet omdat ze je anders wel links hadden laten liggen. In de club is dat lastiger.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |