Arrogantie vooral.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:47 schreef Frietchinees het volgende:
[..]
Oke dan. Maar toch, de mensen die wel onder de definitie kakker vallen, wat maakt ze zo hatelijk?
Van wie ben jij eigenlijk een kloontje?quote:
Wat?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloontje?
Precies zoals het er staat.quote:
Manier van praten, woordkeuzes, lekker glad, vlot en bijdehand doen, lange, naar achteren geborstelde haren met veel wax erin, kekke bodywarmers, polo's en schoenen met een gesp erop, jezelf zo heerlijk nonchalant vinden, rrrrrollende r, gozerrrrr.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:47 schreef Frietchinees het volgende:
[..]
Oke dan. Maar toch, de mensen die wel onder de definitie kakker vallen, wat maakt ze zo hatelijk?
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Manier van praten, woordkeuzes, lekker glad, vlot en bijdehand doen, lange, naar achteren geborstelde haren met veel wax erin, kekke bodywarmers, polo's en schoenen met een gesp erop, jezelf zo heerlijk nonchalant vinden, rrrrrollende r, gozerrrrr.
Nope, gewoon nieuw.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
Ik ga er altijd automatisch vanuit dat iedere nieuwe klb-user wel een kloon zal zijn.
Aight, welkom dan.quote:
Paranoïde, wat ik je brom.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
Ik ga er altijd automatisch vanuit dat iedere nieuwe klb-user wel een kloon zal zijn.
Denk het ook. Al is het merendeel van de "nieuwe" users wel gewoon een kloon.quote:
Nogmaals: ik ben Argos nietquote:Op woensdag 30 april 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk het ook. Al is het merendeel van de "nieuwe" users wel gewoon een kloon.
Leugens... Nieuwe klb users bestaan echt niet... Zijn allemaal kloontjes. Zo is Frietchinees stiekem mijn kloon.quote:
is die ene echt een kloon van nikonlover?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk het ook. Al is het merendeel van de "nieuwe" users wel gewoon een kloon.
Weet ik toch a sahbi.quote:
Sshhh, dat hoeft niemand te wetenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:56 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Leugens... Nieuwe klb users bestaan echt niet... Zijn allemaal kloontjes. Zo is Frietchinees stiekem mijn kloon.
Anti-loper? Nee, volgens mij niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is die ene echt een kloon van nikonlover?
WAAR IS KEESquote:Op woensdag 30 april 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anti-loper? Nee, volgens mij niet.
Hij opende wel een topic dat 'ie in de trein zat op het zelfde moment dat Kees op twitter een foto van een trein plaatste.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anti-loper? Nee, volgens mij niet.
Dat kan haast geen toeval zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij opende wel een topic dat 'ie in de trein zat op het zelfde moment dat Kees op twitter een foto van een trein plaatste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |