zijn altijd van die flikkertjesquote:Op woensdag 30 april 2014 19:35 schreef Frietchinees het volgende:
[..]
Wat is er daar dan mis mee eigenlijk?
ik wil ze gewoon klappenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:36 schreef Frietchinees het volgende:
[..]
Enige vorm van argumentatie of uitleg bij wat dáár dan mis mee is?
Ik vind ze zelf totaal niet aantrekkelijk. Echt. To-taal niet. Maar meisjes die er wel van houden moeten zich vooral uitleven, daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:35 schreef Frietchinees het volgende:
[..]
Wat is er daar dan mis mee eigenlijk?
Ja, precies. Eigen mening mag iedereen hebben. Maar als opperkakker myself begrijp ik alleen de haat niet die sommige mensen hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind ze zelf totaal niet aantrekkelijk. Echt. To-taal niet. Maar meisjes die er wel van houden moeten zich vooral uitleven, daar is niets mis mee.
quote:
Ik heb het niet eens helemaal gelezen want aan de eerste zin kon ik al lezen dat het opgemaakt was.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geloof je dan niet dat TS keer op keer afgewezen wordt?
Nooit een polo aangehadquote:Op woensdag 30 april 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
Draag jij ook twee polo's over elkaar en dan zo allebei de kraagjes omhoog zetten?
Het heeft gewoon met name met aantrekkingskracht te maken! Vaak trekt soort toch wel soort aan, wat dat betreft. Ik zie nooit een kakker met een alto-meisje lopen (zulke stelletjes zullen wel bestaan, maar ik durf te beweren dat het een kleine minderheid is.).quote:Op woensdag 30 april 2014 19:38 schreef Frietchinees het volgende:
[..]
Ja, precies. Eigen mening mag iedereen hebben. Maar als opperkakker myself begrijp ik alleen de haat niet die sommige mensen hebben.
dan ben je toch heul geen kakkerquote:
Ach ja, als je 'kakker' definieert als 'iemand die twee polo's draagt', dan niet nee.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2014 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het heeft gewoon met name met aantrekkingskracht te maken! Vaak trekt soort toch wel soort aan, wat dat betreft. Ik zie nooit een kakker met een alto-meisje lopen (zulke stelletjes zullen wel bestaan, maar ik durf te beweren dat het een kleine minderheid is.).
Wat maakt jou een kakker?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:43 schreef Frietchinees het volgende:
[..]
Ach ja, als je 'kakker' definieert als 'iemand die twee polo's draagt', dan niet nee.
Waarom identificeer jij je dan als kak? Even uit nieuwsgierigheid?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:43 schreef Frietchinees het volgende:
[..]
Ach ja, als je 'kakker' definieert als 'iemand die twee polo's draagt', dan niet nee.
quote:
Overhemden, jaren '60-scheiding sinds mijn kleuterjaren, mierenneuken en school zowaar leuk vinden.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom identificeer jij je dan als kak? Even uit nieuwsgierigheid?
huh?quote:
Ja, zo kan iedereen wel een kakker zijn hequote:Op woensdag 30 april 2014 19:44 schreef Frietchinees het volgende:
[..]
[..]
Overhemden, jaren '60-scheiding sinds mijn kleuterjaren, mierenneuken en school zowaar leuk vinden.
ben jij altoquote:Op woensdag 30 april 2014 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het heeft gewoon met name met aantrekkingskracht te maken! Vaak trekt soort toch wel soort aan, wat dat betreft. Ik zie nooit een kakker met een alto-meisje lopen (zulke stelletjes zullen wel bestaan, maar ik durf te beweren dat het een kleine minderheid is.).
Oke oke, ik snap het punt. Misschien is mijn definitie niet zoals die van jullie. Ik werd altijd een 'kakker' genoemd hier, wat gewoon hetzelfde betekende als nerd. Of heb ik dat gewoon mis?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, zo kan iedereen wel een kakker zijn he![]()
speel je dan tenminste nog wel waterpolo of hockey?
Ja. Kakkers zijn meestal gewoon van die rijkeluiskinderen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:46 schreef Frietchinees het volgende:
Oke oke, ik snap het punt. Misschien is mijn definitie niet zoals die van jullie. Ik werd altijd een 'kakker' genoemd hier, wat gewoon hetzelfde betekende als nerd. Of heb ik dat gewoon mis?
Oke dan. Maar toch, de mensen die wel onder de definitie kakker vallen, wat maakt ze zo hatelijk?quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:51 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Klacht: TS is lelijk, maagd en kan geen vrouwen versieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |