ik doe er dan 1zelfde blikje water bij. Italiaanse kruiden eraan toevoegen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:26 schreef amaranta het volgende:
Zeg Dames,
Hoe maak je een tomatensaus van 2 blikjes tomaten puree??
Ik heb ook nog wel een potje tacosaus ofzo staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Antwerpen! Ken ik als mijn broekzak. Heerlijk! Fijn vooruitzicht zaterdag.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:17 schreef _Bar_ het volgende:
Dank je wel buuv!
Hoe het nou Spring?
Antwerpen of Brugge? We willen zaterdag shoppen en gewoon lekker struinen. Kennen beide steden,Antwerpen iets minder goed dan Brugge. Maar ze hebben beide iets.
Maar nu nog kiezen waar naar toe.
Je kan het ook al maken met die puree en water en dan morgen kruiden erbij mikkenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:41 schreef amaranta het volgende:
Nee helaas. Alleen iets voor lasagne. Maar dat is volgens mij best veel.,
Kan ik de groenten niet zo in de koelkast leggen tot morgenvroeg?
heb je nog tips? Ik zit te denken om dan de auto te parkeren op linkeroever en van daaruit de metro/tram/trein te pakken.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:53 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Antwerpen! Ken ik als mijn broekzak. Heerlijk! Fijn vooruitzicht zaterdag.
beterschap ladyquote:Op woensdag 30 april 2014 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
kan ik aansluiten bij de ziekenboeg?
nou ja, niet echt ziek, maar ik heb het al meer dan een week benauwd en ik hoest mijn ribben in de knoop. het begint nu langzaamaan beter te worden ik heb bijna een week 24 uur per dag gehoest (het ging 's nachts gewoon door) maar de laatste dagen slaap ik weer redelijk
maar nu doet heel mijn lijf pijn van het hoesten.
ik ben er doodmoe van ondertussen
ik had van die darolan capsules gehaald bij de apotheek.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:16 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
beterschap lady![]()
codeïne vragen aan de huisarts? Heb ik gedaan want hier was het ook aldoor hoesten,nu kan ik snachts weer slapen
geen kinkhoest?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
kan ik aansluiten bij de ziekenboeg?
nou ja, niet echt ziek, maar ik heb het al meer dan een week benauwd en ik hoest mijn ribben in de knoop. het begint nu langzaamaan beter te worden ik heb bijna een week 24 uur per dag gehoest (het ging 's nachts gewoon door) maar de laatste dagen slaap ik weer redelijk
maar nu doet heel mijn lijf pijn van het hoesten.
ik ben er doodmoe van ondertussen
nee dat denk ik niet. zo loopt bij mij elke verkoudheidquote:
bij mijn huisartsenpraktijk werkt zo'n eikel dat ik nog liever niet ga dan dat ik die zak weer trefquote:Op woensdag 30 april 2014 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Paracetamol met codeine doet echt wonderen daarvoor!
Sinds ik een mega stash in huis heb hoest ik niet eens meer
Oh, dat werkt boven verwachting goed danquote:Op woensdag 30 april 2014 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Paracetamol met codeine doet echt wonderen daarvoor!
Sinds ik een mega stash in huis heb hoest ik niet eens meer
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij mijn huisartsenpraktijk werkt zo'n eikel dat ik nog liever niet ga dan dat ik die zak weer tref
toen ik amper kon lopen vanwege die kniebandentoestand trof ik hem ook.
hij zat al lang en breed weer in zijn spreekkamer toen ik nog de wachtkamer aan het uitstrompelen was. waarna ik dus niet gezien had, waar hij zat en ik m nog mocht zoeken ook
Straatjes bij 'de wilde zee', Huidevetterstraat, Schuttershofstraat. Niet lunchen op de Groenplaats of de Grote Markt, maar de straatjes daarachter, of op Wapper/Hopland.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:15 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
heb je nog tips? Ik zit te denken om dan de auto te parkeren op linkeroever en van daaruit de metro/tram/trein te pakken.
nee joh, hoeft niet, ik red me prima nuquote:Op woensdag 30 april 2014 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik wil je wel een stripje sturen, heb je ze wel vrijdag pas!
Net met P erover gehad en die vind Antwerpen ook een prima ideequote:Op woensdag 30 april 2014 20:50 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Straatjes bij 'de wilde zee', Huidevetterstraat, Schuttershofstraat. Niet lunchen op de Groenplaats of de Grote Markt, maar de straatjes daarachter, of op Wapper/Hopland.
Habitat in het winkelcentrum Grand Bazar vind ik leuk. En de Meir, ach, dat is beetje hetzelfde als iedere andere stad.
Parkeeridee lijkt me prima. Ik ga ook regelmatig gewoon voor zo'n dure garage bij de groenplaats.
Veel plezier!
ik heb vorige week de bananencake van rudolph gemaakt. die was gooooooeeeeed!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Speaking of bananen: ik wil een bananenbrood maken, dus ik verzamel bananen en hoop dat ze wat rijp willen worden. Op de een of andere manier gaan bananen er hier ineens in een noodgang door en liggen ze niet lang genoeg om flink rijp te worden
ik zal het eens navragen. ik kan het me niet voorstellen eigenlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef Susie het volgende:
Lady, die pcm met codeine verkopen ze hier zelfs bij de supermarkt, hoef je ook niet langs die eikel van een huisarts
Is dat niet caffeine?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef Susie het volgende:
Lady, die pcm met codeine verkopen ze hier zelfs bij de supermarkt, hoef je ook niet langs die eikel van een huisarts
het barst hier van de oostblokkers, maar een grensstreek zou ik het hier toch niet willen noemenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien dat het in de grensstreek makkelijker te krijgen is? Kan het me zo voorstellen.
heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:35 schreef flowerbox het volgende:
Wat een enge dingen gebeuren er daar bij jullie in de buurt buurvrouw!
Hahaha omgquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:50 schreef -Spring het volgende:
Ik zag het, oh-oh, leuk! Wanneer?
dit wordt mn volgende haakproject:
[ link | afbeelding ]
Zo onsmakelijk, kattenkonten. Ik weet ook al precies aan wie ik het ga geven ook.
oh ik weet daar nog iets vanquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:50 schreef -Spring het volgende:
Ik zag het, oh-oh, leuk! Wanneer?
dit wordt mn volgende haakproject:
[ link | afbeelding ]
Zo onsmakelijk, kattenkonten. Ik weet ook al precies aan wie ik het ga geven ook.
Het hangt dan ook echt af van wat voor soort hoest je hebt inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:39 schreef -Spring het volgende:
Volgens mij is het ook niet goed aan het einde van je verkoudheid. Dan komt je slijm los en moet je het uit je longen hoesten. En codeïne onderdrukt de hoestprikkel.
nou hè!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:35 schreef flowerbox het volgende:
Wat een enge dingen gebeuren er daar bij jullie in de buurt buurvrouw!
Dat is echt 1 van mijn grootste angstenquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Er is hier in de buurt een gezin onwel geworden vannacht. Bleek koolmonoxide te zijn.
ik ga zo ook even een koolmonoxide-melder kopen voor op zolder en voor op de overloopquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:32 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van mijn grootste angsten
wel laag hangen he.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga zo ook even een koolmonoxide-melder kopen voor op zolder en voor op de overloop
uiteraard.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
wel laag hangen he.
Een rookmelder moet hoog. Een co melder laag.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:37 schreef Luigi het volgende:
Ja hoi we leven nog! London is geweldig, bruisend, druk en indrukwekkend. Dat laatste vooral als je 7 bent geloof iknu lunch @ national history museum. Waar het ook belachelijk druk is trouwens!
doe me dat recept ook even, want het is nog steeds tobben met de lamp aan met mijn gehoest.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:18 schreef Gaoxing het volgende:
Ik brak net voor het eerst een zakje kruidenmix aan voor een Thais gerecht wat ik altijd helemaal zelf maakte, maar hier een belangrijke ingredient voor mis. We hebben vervolgens alle drie een half uur lopen proesten door de peperwalmen uit de pan. Voorlopig geen problemen meer met onze holtes, denk ik zo (waar oudste net ab voor had gekregen, dus dat treft).
Oi, dat is niet goed meis. Hardlopen en doorduwen is prima, als je last hebt van het bovenste gedeelte van je luchtwegen. Maar als je het in je borst voelt moet je er - aldus mijn vroegere marathonlopende trainster - even mee stoppen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef lady-wrb het volgende:
het hardlopen is ook nog steeds geen succes. doen mijn knieën weer mee, willen mijn longen niet meewerken. en die begeleiding maar pushen, terwijl ik met vlekken voor mijn ogen doorstrompel.
het gaat hartstikke goed volgens hen, maar ik voel me of er een stelconplaat op mijn borst ligt en stiekem verklaar ik mezelf voor gek dat ik dit doe
Holy basil is onverwerkt nauwelijks te eten, zo sterk. Sweet basil heeft minder smaak, dat lijkt op 'onze' basilicum maar dan met een beetje anijsachtige smaak. Dat doe je o.a. in groene curries.quote:Holy basil is niet eens lekker en smaakt ook nog amper ergens naar.
Jaaa maak ons allemaal maar lekkerrrrquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:02 schreef Luigi het volgende:
Net onwijs lekkere green curry op in een Engelse pub dus (crown & cushion in lambeth)! Ik kan vergelijken met die uit Thailand en deze kon de test goed weerstaan! Heerlijk!
En dat noteer ik meteen even. Manlief zit op project in Londen en als het oppas-technisch gezien gaat lukken ga ik binnenkort eens een paar dagen mee. Veel plezier daar nog.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:02 schreef Luigi het volgende:
Net onwijs lekkere green curry op in een Engelse pub dus (crown & cushion in lambeth)! Ik kan vergelijken met die uit Thailand en deze kon de test goed weerstaan! Heerlijk!
misschien eens langs de huisarts?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:52 schreef -Spring het volgende:
Basilicum is sowieso heilig wmb.![]()
Ik ben nog steeds ziek. En ben het spuugzat aan het worden. Ik hoest als een shagrokende holbewoner en heb voor het eerst van m'n leven oorpijn. En flink ook. Kolere, wat doet dat zeer. Zo maar xylo neusspray halen, mss houdt dat de boel wat open.
beterschap!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:11 schreef -Spring het volgende:
Net geweest. Oorontsteking. Abkuurtje gekregen.
Goed dat je gegaan bent. Beterschap.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:11 schreef -Spring het volgende:
Net geweest. Oorontsteking. Abkuurtje gekregen.
Het is behoorlijk dik, ja. Ik heb tape, maar eigenlijk geen benul wat ik er mee aanmoet. Dus nu heb ik maar strakke sokken aangetrokken en me in hoge gympen van mijn oudste gehesen (dat is weer het voordeel als je dochter dezelfde schoenmaat heeft, ik heb zelf alleen nog maar schoenen met hakken).quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei Livelink, is het ook wit, dik of blauwachtig?
Misschien toch even naar laten kijken. Of even laten tapen.
ik zit sinds een tijdje bij een facebookgroep waar men gebruikte spullen verkoopt of zelfs nieuwe dingenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:05 schreef livelink het volgende:
Misschien maandag, BE. Als het dan nog niet wat verbeterd is.
Fijn dat de inhoud nog intact was, Lady. Meteen even gegoogled op sneeuwpopjesvorm van Karin Davies. Wat een leuke dingen, zeg! Ik krijg spontaan weer zin in Kerst.
Vooral bij deze
[ afbeelding ]
Het helpt ook dat Job gisterenavond weer Kerst met Linus wilde kijken. Ik was dus al min of meer in de stemming.
och dat valt wel mee hoor. ik kan een hoop hebben en ik vind het meestal wel leuk. maar je hebt ze erbij die kans zien hoog op mijn irritatiespier te gaan zitten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:21 schreef Luigi het volgende:
Volgens mij omvat die opsomming van de Telegraaf 98% van al het social media gebruik.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
och dat valt wel mee hoor. ik kan een hoop hebben en ik vind het meestal wel leuk. maar je hebt ze erbij die kans zien hoog op mijn irritatiespier te gaan zitten.
en van die meldingen van : "het was weer heerlijk schat" die negeer ik tot ik het zat ben dan dan gaat de ontvriendknop in werking (maar goed, dat soort opmerkingen waren ook de enige opmerkingen die ze plaatste. ik vind dat ik nog lang gewacht heb met opruimen)
Ik zit niet op Facebook, maar wel twitter en het bestaat voornamelijk uit reizigers, moeders, lovers en klagers. Dat bedoel ik dus. Met die opsomming van de Telegraaf heb je echt het leeuwendeel te pakken waarvoor social media wordt gebruikt tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
och dat valt wel mee hoor. ik kan een hoop hebben en ik vind het meestal wel leuk. maar je hebt ze erbij die kans zien hoog op mijn irritatiespier te gaan zitten.
en van die meldingen van : "het was weer heerlijk schat" die negeer ik tot ik het zat ben dan dan gaat de ontvriendknop in werking
dat twitter heb ik nooit begrepen (niet dat ik van plan ben er moeite voor te doen) wat ik er van meekrijg is dat sommigen echt elke scheet op twitter gooien. dat lijkt nog irritanter dan facebookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik zit niet op Facebook, maar wel twitter en het bestaat voornamelijk uit reizigers, moeders, lovers en klagers. Dat bedoel ik dus. Met die opsomming van de Telegraaf heb je echt het leeuwendeel te pakken waarvoor social media wordt gebruikt tegenwoordig.
Dat idee heb ik juist van Facebook.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat twitter heb ik nooit begrepen (niet dat ik van plan ben er moeite voor te doen) wat ik er van meekrijg is dat sommigen echt elke scheet op twitter gooien. dat lijkt nog irritanter dan facebook
ik denk dat je dat zowel bij twitter als facebook hebt. maar ik dacht dat twitter erger zou zijnquote:
Mocht je ook van het OV gebruik willen maken en niet alleen de metro, gebruik dan deze app:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:34 schreef Cathmar het volgende:
[..]
En dat noteer ik meteen even. Manlief zit op project in Londen en als het oppas-technisch gezien gaat lukken ga ik binnenkort eens een paar dagen mee. Veel plezier daar nog.
Gewoon even doen joh!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Wie geeft mij even een schop... Na de hele bovenverdieping (goh, hadden we lícht-grijze voegen in de badkamer?) is vandaag de keuken aan de (sop) beurt. Maar ik heb geen zin.
De keuken is overigens niet zo smerig hoor, maar hij moet wel even gedaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |