qftquote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef Koelkastje het volgende:
Wonen ook alleen maar goede mensen in Oost-Nederland.
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef Koelkastje het volgende:
Ontwikkelt zich nu gewoon een bui net boven arnhem.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef Koelkastje het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef Koelkastje het volgende:
Duh.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef Koelkastje het volgende:
Klopt, ik zit net aan de buitenrand van die bui, die zit er al uren en gaat nergens heen, breid zich alleen langzaam uit en wordt actiever nu.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:40 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij bewegen die buien daar in de hoek zutphen-Apeldoorn-Arnhem niet eens
daar komt een enorme bak water naar beneden volgens mij
Pics foto's alles. Moet er toch apart uitzien van een afstandje. Stilhangende bui, ooit in Zeeland gehad bij Vlissingen, die parkeerde zich daar en bleef uren hangen met overstroomde straten tot gevolg. Maar 1 keer meegemaakt in 30 jaar daar.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:54 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Klopt, ik zit net aan de buitenrand van die bui, die zit er al uren en gaat nergens heen, breid zich alleen langzaam uit en wordt actiever nu.
Valt weinig te zien nog, ene kant van mijn huis een blauwe lucht, andere kant een donkere lucht, veel gerommel weinig flitsen en droog.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Pics foto's alles. Moet er toch apart uitzien van een afstandje. Stilhangende bui, ooit in Zeeland gehad bij Vlissingen, die parkeerde zich daar en bleef uren hangen met overstroomde straten tot gevolg. Maar 1 keer meegemaakt in 30 jaar daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |