Iedere nieuwssite die bestaat.quote:
En nu?quote:
Zo'n figuur moet je gewoon lekker een abonnement op de Hand in Hand cadeau geven.quote:
Ik vind het wel een heel sterk verhaal, daar zal Van Praag toch op moeten reagerenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n figuur moet je gewoon lekker een abonnement op de Hand in Hand cadeau geven.
Dit zal echt bij meer clubs gebeuren ook bij 010, 030 en 040 zijn er bepaalde jongens die bepaalde touwtjes in handen hebben....quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemde gang van zaken als het waar is
Natuurlijk maar een voorzitter die zo'n iemand in de gevangenis opzoekt vind ik wel wat ver gaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit zal echt bij meer clubs gebeuren ook bij 010, 030 en 040 zijn er bepaalde jongens die bepaalde touwtjes in handen hebben....
Ik uiteraard ook, duistere praktijken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar een voorzitter die zo'n iemand in de gevangenis opzoekt vind ik wel wat ver gaan
Als het waar is, daar twijfel ik nog wel aan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik uiteraard ook, duistere praktijken.
FdB dansen op 1:39 is wel een pareltjequote:Op donderdag 1 mei 2014 13:10 schreef Droathoah het volgende:
Serero dansen op de tafel is toch wel een pareltje 0:45 hahaha
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu het goed gaat met Ajax moet de media natuurlijk weer beetje voor onrust gaan zorgen... Zucht..
Nu het goed gaat met Ajax moet de media natuurlijk weer beetje voor onrust gaan zorgen... Zucht..
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:10 schreef Droathoah het volgende:
Serero dansen op de tafel is toch wel een pareltje 0:45 hahaha
quote:Ajax mengt zich voorzichtig in de strijd om Hakim Ziyech. Volgens VI tasten de Amsterdammers af of een transfer van de middenvelder van sc Heerenveen mogelijk is. Ziyech (21) is bezig aan een goed seizoen en scoorde 9 keer in 31 Eredivisie-duels. Heerenveen vraagt 5 miljoen euro voor voor het talent.
Zou een leuke aankoop zijn als Polletje het goed vindt tenminstequote:Op donderdag 1 mei 2014 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meteen neerleggen en ik wil hem wel ophalen uit Heerenveen
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou een leuke aankoop zijn als Polletje het goed vindt tenminste
Ben bang dat hij naar Twente gaat.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meteen neerleggen en ik wil hem wel ophalen uit Heerenveen
Goed planquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]!!
Misschien Andersen dan verhuren aan Heerenveen?
Dan mag Overmars eens opschieten. Iemand die voor de grap eens een steekpass kan geven lijkt me wel handig voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben bang dat hij naar Twente gaat.
Waarom, gebrek aan zelfvertrouwen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat volk plukt wel elk Eredivisietalentje weg samen met PSV.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Komt toch niemand bij voor er iemand weg gaat en uiteindelijk vissen we achter het netquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan mag Overmars eens opschieten. Iemand die voor de grap eens een steekpass kan geven lijkt me wel handig voor volgend seizoen.
Zijn al heel concreet, in een verder stadium dan Ajax. Daarbij weet ik niet of Ajax direct 5 miljoen zou neerleggen zonder te onderhandelen.quote:
Lijkt me stug als ze echt zo werken maar dat ze voor de buitenwereld alles low profile willen houden begrijp ik wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt toch niemand bij voor er iemand weg gaat en uiteindelijk vissen we achter het net
Reactie beleid voeren is in ieder geval het slechtste wat je kan doen dus laten we hopen dat ze op schieten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me stug als ze echt zo werken maar dat ze voor de buitenwereld alles low profile willen houden begrijp ik wel.
Koopje inderdaadquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech en 5 miljoen, grapje zeker..
Wat erover dit soort zaken in de publiciteit komt vertrouw ik toch niet totdat het rond is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Reactie beleid voeren is in ieder geval het slechtste wat je kan doen dus laten we hopen dat ze op schieten.
Veel te duur bedoel je.quote:
Hahaquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou een leuke aankoop zijn als Polletje het goed vindt tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |