Lekkerquote:
Niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja, stel dat Vermeer, Moisander, De Jong, Poulsen en Sigi weggaan, dan is het toch erg handig om iemand met zo veel ervaring erbij te hebben. Voor het geld hoeft Raffie het ook niet meer te doen geloof ik, en als HSV degradeert zijn ze blij met elke cent neem ik aan, zolang ze maar van dat salaris af zijn.
Jij bent ook niet echt bij de tijdquote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet?
[ afbeelding ]
Deze golddigger gaat hem veel geld kosten.
Genoeg om ieder maand een Porsche te kopen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh alimentatie kan veel kosten.
Hij staat al helemaal af op mijn pc, ga even slapen en dan upload ik hem. Calma calma.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh alimentatie kan veel kosten.
wat een lelijk shirt is dat zegquote:
Die van der Fart is constant geblesseerd man.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:51 schreef Stiggie het volgende:
HSV wil van Vd Vaart af.
http://www.ajaxshowtime.c(...)der-vaart-kwijt.html
Maargoed enige wat belangrijk is is dat Frankie blijft
Mooiste uitshirt van de laatste decennia. Was dit moment na zijn hakje tegen Feyenoord?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat een lelijk shirt is dat zegMet dat doffe zwart.
Ik vond het uitshirt van 2002-2003 mooier. Het hakje was in de ArenA, in het seizoen 2003-2004, na een mislukte voorzet van Mitea. Dit doelpunt was in 2001-2002, de 0-2. Een lange rush langs de zijlijn. Bergdolmo kreeg tijdens het juichen nog iets in z'n gezicht geloof ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mooiste uitshirt van de laatste decennia. Was dit moment na zijn hakje tegen Feyenoord?
Geloof er geen reet van.quote:Directieleden en medewerkers van Ajax worden al jarenlang bedreigd en geďntimideerd door de harde kern. Dat schrijft de Volkskrant donderdag op basis van eigen onderzoek.
De afgelopen twee maanden werden minimaal twee mensen in en rond de club bedreigd. Beide slachtoffers deden geen aangifte.
De politie is bekend met de structurele angstcultuur rond de voetbalclub. ''Dat directieleden en/of medewerkers in het verleden en het heden regelmatig zijn/worden bedreigd, is bij ons bekend'', aldus de politie volgens de krant.
Voor het onderzoek sprak de Volkskrant onder meer met oud-bestuurdersleden en (ex-)medewerkers over de aanhoudende bedreigingen. Alle zestien betrokkenen willen anoniem blijven uit angst voor represailles.
In de afgelopen vijftien jaar is er maar twee keer aangifte gedaan van bedreiging: oud-directeur Arie van Eijden (2005) en oud-directeur Martin Sturkenboom (2012) waren de enigen. Reden dat er zo weinig wordt aangegeven bij de politie is dat de slachtoffers bang zijn dat de problemen erger worden.
In enkele gevallen waren medewerkers zelfs al op de hoogte van een geplande bedreiging. Zo wisten ze in januari 2012 al dat Ajax-fans 's nachts in de tuin van Sturkenboom stonden, maar durfden ze niks te zeggen. ''Je moet gewoon geen spelletjes spelen bij Ajax'', zegt een oud-medewerker. ''Dan krijg je het op je bordje.''
De Ajax Supporters Delegatie (ASD), waarin de harde kern deels is vertegenwoordigd, zegt niet bekend te zijn met de bedreigingen. ''Ik herken dat totaal niet'', liet een woordvoerder van ASD weten.
Ook Ajax zegt in een reactie het beeld niet te herkennen. Van de huidige directie zou niemand zijn bedreigd en ook van andere bedreigingen uit het recente verleden weet de club niets. ''We voeren met enige regelmaat overleg met vertegenwoordigingen vanuit de supporters en zien geen aanleiding hiermee te stoppen.''
De KNVB noemt het ontoelaatbaar dat medewerkers van clubs worden bedreigd en vindt dat medewerkers aangifte moeten doen. ''Dergelijk crimineel gedrag moet en kan enkel strafrechtelijk worden aangepakt.''
Je klinkt als Silvie, Raffie?quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:57 schreef Jochie1900 het volgende:
Zou natuurlijk fantastisch zijn als Raffie terug zou keren. Deze zomer is het ultieme moment. Ik vrees echter dat het niet gaat gebeuren.
Nee dat het in het verleden is gebeurd lijkt me duidelijk, met Ten Have en co. Maar er staat dat het een structureel probleem is, en dat het nu nog steeds gebeurt. Zie jij al supporters aankloppen en dreigen bij Overmars? Of bij Van der Sar? Nee, dat lijkt me uitgesloten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze zullen het niet helemaal uit hun duim zuigen denk ik
Zal wel een kern van waarheid inzitten maar lijkt me een beetje overdreven allemaal. Kom op zeg, die Van der Sar zou zich helemaal de pleuris schrikken als iemand hem bedreigtquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volkskrant is toch een kwaliteitskrant dus die zou ik sneller serieus nemen eigenlijk.
quote:Na vier landstitels is Ajax toe aan een stap voorwaarts in Europa. Voetbaldirecteur Marc Overmars plaatst kanttekeningen. 'Het zal lastig worden structureel terug te keren aan de Europese top.'
Overmars probeert deze week in een interview met Voetbal International een reëel beeld te schetsen. 'Bij de laatste acht van de Champions League zie je vrijwel altijd dezelfde clubs terug', constateert hij. 'Maar zelfs de grootste clubs hebben te maken met cyclussen. Als je naar Ajax kijkt: we hebben in de jaren zeventig en negentig een gouden periode gehad. Volgens de golfbewegingen zou er nu weer wat moois kunnen aankomen.'
Maar de kansloze duels met Redbull Salzburg in de Europa League en de uitschakeling een jaar eerder door Steaua Boekarest geven aan dat er nog een lange weg voor de boeg lijkt te liggen. Overmars: 'We geloven nog steeds in Europees succes. Hoe hard de klap van Salzburg ook was. De puzzelstukjes moeten een keer in elkaar vallen. '
De voormalige vleugelspits erkent dat het spel van Ajax dit seizoen ondanks het behalen van de titel vaak niet om over naar huis te schrijven was. 'Dat heeft Frank de Boer ook meerdere malen aangegeven', stelt de technisch directeur, die door de lange autoritjes tussen De Arena en zijn woonplaats Epe momenteel met een scheenbeenontsteking kampt door het vele gas geven. 'Niet voor niets heeft De Boer voorin veel geschoven met spelers. Het voetbal mag attractiever, maar aan de andere kant heb ik vaak met een gerustgesteld gevoel zitten kijken.'
Galasekquote:
Galasek op het einde "zonder ons..."quote:
Raf gewoon als aanvallende middenvelder neer zetten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:12 schreef Stiggie het volgende:
Overigens denk ik dat het al dan niet terug komen van vd vaart ook samenhangt met het al dan niet blijven van Frankie. Raf is gecharmeerd van Frankie en visa versa.
Raf moet nog maar zien hoe hij wordt gebruikt door een andere trainer en of Ajax dan nog succesvol is. Dat risico moet hij dan ook nog veel salaris voor inleveren
Mooi elftal hadden we toen.quote:
Hij komt toch niet en waarom de speelwijze aanpassenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Raf gewoon als aanvallende middenvelder neer zetten.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Teleurgesteld in Frank de Boer'
Hij is gewoon jaloers dat hij geen 4 schalen heeft.
Dom om op geruchten te reageren, zijn laatste dagen zijn sowieso geteldquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Teleurgesteld in Frank de Boer'
Hij is gewoon jaloers dat hij geen 4 schalen heeft.
Geweldig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |