Nog 1 dingetje, heb je weleens bij the sopranos of bij the wire dat het echt saai is en dat je dan gaat rondkijken, op je telefoon gaat ofzo. Bij welke heb je dat dan minder?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Mijn top 3; is BB, sopranos, the wire. Daarnaast ben ik bezig met een italiaanse serie; Commisario Montalbano (is een keer wat anders dan altijd maar usa-series) en ik vind 'm geweldig. Verder Lilyhammer ook het kijken waard en dat is 't voorlopig. Ook al zei ik dat the wire heel traag is, het is absoluut 't kijken waard, alleen al voor deze 2 karakters; Omar en Brother Mouzone hahaha. Je begrijpt later wel waarom.
Sopranos helemaal gekeken en was super, The Wire heb ik na de eerste niet meer aangeraakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:07 schreef warp995 het volgende:
[..]
Nog 1 dingetje, heb je weleens bij the sopranos of bij the wire dat het echt saai is en dat je dan gaat rondkijken, op je telefoon gaat ofzo. Bij welke heb je dat dan minder?
Ik heb dat niet echt gehad, ja soms met sentimentele scenes of die bullshit maar dat was zelfs bij BB. Bij the sopranos gebeurt wel meer dan bij the wire. Sopranos is echt zware maffia-shit, en blijft interessant genoeg om te volgen. Daarom zou ik eerst met sopranos beginnen en daarna the wire. The wire is ook afleveringen van 1 uur, sopranos; 50 min.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:07 schreef warp995 het volgende:
[..]
Nog 1 dingetje, heb je weleens bij the sopranos of bij the wire dat het echt saai is en dat je dan gaat rondkijken, op je telefoon gaat ofzo. Bij welke heb je dat dan minder?
Ik heb 'm opgeslagen, ik vind dit soort series/docu's zeer interessant. Heb je toevallig ook Un Prophete gezien (film) en Slippin Bloods (docu).?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:09 schreef Individual het volgende:
De vergelijkingen tussen de serie en de echte.
Die muziek zou zomaar uit de stereo van Jesse kunnen komen.
http://www.caracolinterna(...)cobar--the-drug-lord
Nee, maar eens kijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgeslagen, ik vind dit soort series/docu's zeer interessant. Heb je toevallig ook Un Prophete gezien (film) en Slippin Bloods (docu).?
Ik zit net de treinroof aflevering te kijken en de methlamine vervangen door water was ook Jesse's idee net zoals de laptop van Gus onbruikbaar maken met magneten. Volgens mij heeft ie wel meer slimme criminele ideeën zolang er maar niemand wordt omgelegd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ondanks dat walt 10x slimmer is dan jesse; jesse heeft wel weer verstand van the streets, wat walt helemaal niet heeft. Dat maakt de serie ook echt uniek; bij bijv. the wire, sopranos zijn het allemaal doorgewinterde criminelen maar bij BB zijn het 2 amateurs die nog van alles moeten leren.
Haha idd. maar als het weer op wetenschap aankomt weet jesse niks, zoals de badkuip scene, waar dat zuur zich doorheen vreet. Ik ging stuk toen walt uit wanhoop maar een jointje begon te draaien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik zit net de treinroof aflevering te kijken en de methlamine vervangen door water was ook Jesse's idee net zoals de laptop van Gus onbruikbaar maken met magneten. Volgens mij heeft ie wel meer slimme criminele ideeën zolang er maar niemand wordt omgelegd.
Weet je zeker dat je nu al in dit topic wilt zitten? Het staat vol spoilers. Ik heb gewacht tot ik alles had gezien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef Nober het volgende:
Seizoen 1 zit erop.
Waarom deden ze zoveel moeite om van Emilio af te komen terwijl Domingo ineens verdwenen was na die betreffende scene?
En waarom komt Jesse de serie in terwijl hij bij een vriendin door de raam naar buiten komt halfnaakt en moet hij het vervolgens in aflevering 3 met een junk doen?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef Nober het volgende:
Seizoen 1 zit erop.
Waarom deden ze zoveel moeite om van Emilio af te komen terwijl Domingo ineens verdwenen was na die betreffende scene?
En waarom komt Jesse de serie in terwijl hij bij een vriendin door de raam naar buiten komt halfnaakt en moet hij het vervolgens in aflevering 3 met een junk doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had al wel z'n inferieure speciale chili meth gemaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
maar als het weer op wetenschap aankomt weet jesse niks
Was ik ook helemaal vergeten, voortaan ff alles in een spoiler venstertje zetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef Individual het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nu al in dit topic wilt zitten? Het staat vol spoilers. Ik heb gewacht tot ik alles had gezien.
Of meelezen met de topicreeks natuurlijk! (ja, schuldigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef Individual het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nu al in dit topic wilt zitten? Het staat vol spoilers. Ik heb gewacht tot ik alles had gezien.
Nee joh, gewoon dit topic niet kijken als je de serie niet heb afgekeken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Was ik ook helemaal vergeten, voortaan ff alles in een spoiler venstertje zetten.
Tot het moment dat die natuurlijk in Mexico moet gaan koken en moet bewijzen dat ze ook zonder Walt af kunnenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Haha idd. maar als het weer op wetenschap aankomt weet jesse niks
Dat is in een later stadium, dan heeft hij alles al geleerd van Walt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Tot het moment dat die natuurlijk in Mexico moet gaan koken en moet bewijzen dat ze ook zonder Walt af kunnen
Tegelijkertijd ook heel wrang door de overschakeling naar het heden met de aftermath van de badkuip.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:42 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind dit ook wel een mooi stukje, deze vergeten mensen vaak:
;end=1:18;cycles=-1;autoreplay=false;showoptions=false
Tja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:44 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Tegelijkertijd ook heel wrang door de overschakeling naar het heden met de aftermath van de badkuip.
Deze aflevering heb ik gisteravond gezien. Geweldig!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:18 schreef Individual het volgende:
Wat is jullie favoriete aflevering?
Aflevering 10 seizoen 4 waar Gus het kartel vergiftigt in Mexico.
Vond de eerste paar afleveringen van seizoen 2 ook niet erg sterk. Seizoen 4 en 5 zijn:quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:05 schreef lily het volgende:
[..]
Deze aflevering heb ik gisteravond gezien. Geweldig!
Halverwege seizoen 2 ben ik bijna afgehaakt maar godzijdank toch net nieuwsgierig genoeg geweest om door te kijken.
Wat is het toch verslavend.
Ik heb gelukkig nog wat te gaan maar ik baal nu al voor het feit dat het bijna afgelopen is
Skylar, echt waar? Ik vond haar juist verschrikkelijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:08 schreef lily het volgende:
Mijn favoriete personages zijn Skylar en Jesse. Ook Saul vind ik goed.
Hank is zwaar irritant (hij doet niets fout an sich maar wat een type is dat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |