Tegenwoordig zijn we al blij als Haase de 2e ronde haalt of zich uberhaupt kwalificeert voor een GSquote:Op zondag 24 mei 2020 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik lees nu in het topic en het gaat over Schalken, Verkerk en Van Lottum naar 3e en 4e rondesWat een luxe.
En Krajicek was toen ook pas net gestopt, haalde een jaar eerder nog de kwartfinale op Wimbledonquote:Op zondag 24 mei 2020 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik lees nu in het topic en het gaat over Schalken, Verkerk en Van Lottum naar 3e en 4e rondesWat een luxe.
Zitten genoeg krasjes opquote:Op zondag 24 mei 2020 17:28 schreef Evertjan het volgende:
hoe vaak zou hij die schaal hebben gebruikt voor een bitter garnituurtje
jaren 90 was echt top met Krajicek Siemerink Haarhuis en Elthingquote:Op zondag 24 mei 2020 17:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Krajicek was toen ook pas net gestopt, haalde een jaar eerder nog de kwartfinale op Wimbledon
Parasietquote:Op zondag 24 mei 2020 16:34 schreef Evertjan het volgende:
Kan mij nog herinneren dat de NOS heel gauw Jack van Gelder naar Parijs stuurde om er verslag te doen.
Dennis van Scheppingen.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jaren 90 was echt top met Krajicek Siemerink Haarhuis en Elthing
quote:Op zondag 24 mei 2020 17:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook regelmatig over mijn leuter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |