SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
"Superfoods" kanslozer dan kansloosquote:Op woensdag 30 april 2014 12:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja waardoor je langer vol zit toch?
Maar net als quinoa dan een hype wordt en al die landen waar het vandaan komt uitgebuit worden
Daar ben ik lang geleden al mee gestopt, probeer ze dan ook te vermijdenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je moet trouwens ook eens kijken naar wat de E-nummers betekenen. Dan kan je zien wat er nog meer in zit voor leukssuiker heeft geloof ik ook 4 E-nummer notaties
Gisteren in Radar nog gehoord idd dat dat bullshit isquote:Op woensdag 30 april 2014 12:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
"Superfoods" kanslozer dan kansloos
Broccoli is mijn superfoodquote:Op woensdag 30 april 2014 12:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
"Superfoods" kanslozer dan kansloos
Langer vol ook niet. Het heeft precies dezelfde werking als gewone tarwe of beter gezegd de gluten worden net zo langzaam afgebouwd of wat ook precies de werking isquote:Op woensdag 30 april 2014 12:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja waardoor je langer vol zit toch?
Maar net als quinoa dan een hype wordt en al die landen waar het vandaan komt uitgebuit worden
stevia is een zoetstof, en eentje die zeker beter is dan aspertaam. Aspertaam is echt zo slecht voor je, wordt gelukkig dus steeds minder gebruiktquote:Op woensdag 30 april 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Net als suiker die beter zouden zijn (zoals stevia), allemaal bullshit
Oh, blijkt alweer hoe goed ik op de hoogte benquote:Op woensdag 30 april 2014 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Langer vol ook niet. Het heeft precies dezelfde werking als gewone tarwe of beter gezegd de gluten worden net zo langzaam afgebouwd of wat ook precies de werking is
Dat soort hypes snap ik helemaal nietGenoeg items geweest waaruit blijkt dat "powerfood" niet direct zoveel beter voor je is.
Aspartaam is dus niet slecht, recent nog groot onderzoek naar geweest. Stevia wordt op smaak gemaakt met suikerquote:Op woensdag 30 april 2014 12:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
stevia is een zoetstof, en eentje die zeker beter is dan aspertaam. Aspertaam is echt zo slecht voor je, wordt gelukkig dus steeds minder gebruikt
Ja, maar als je stevia in de winkel koopt kan je er ook niet van uit gaan dat het ook 100% stevia bevatquote:Op woensdag 30 april 2014 12:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
stevia is een zoetstof, en eentje die zeker beter is dan aspertaam. Aspertaam is echt zo slecht voor je, wordt gelukkig dus steeds minder gebruikt
Je moet een hazmat suit aan bij het gebruiken van aspartaam poeder...quote:Op woensdag 30 april 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aspartaam is dus niet slecht, recent nog groot onderzoek naar geweest. Stevia wordt op smaak gemaakt met suiker
Ach het is ook best lastig. Zeker omdat veel mensen beweren dat het gezonder is, of geen gluten oid bevat.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh, blijkt alweer hoe goed ik op de hoogte benNet als die gojibessen die 5 euro per 100 gram kosten ofzo
Ja kloptquote:Op woensdag 30 april 2014 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach het is ook best lastig. Zeker omdat veel mensen beweren dat het gezonder is, of geen gluten oid bevat.
Ik hoorde laatst dat paar jaar terug de prijzen van zulk voedsel de helft goedkoper was. Wat marketing allemaal kan bereiken.
Toch is het niet slecht voor jequote:Op woensdag 30 april 2014 12:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je moet een hazmat suit aan bij het gebruiken van aspartaam poeder...
nee er zit ook vulstof in, sowieso.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, maar als je stevia in de winkel koopt kan je er ook niet van uit gaan dat het ook 100% stevia bevatnet zoals speltbrood, zit er een fucking klein percentage spelt in en dan wordt iedereen wild want speltbrood.
Ja dat dan weer wel, maar daar is op dit moment geen sprake vanquote:Op woensdag 30 april 2014 12:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nee er zit ook vulstof in, sowieso.
Dat spelt gebruik heeft wel een ander voordeel en dat is dat we minder afhankelijk zijn van tarwe en als er dan een ziekte is voor tarwe we niet in een keer een hongersnood hebben D:
In kleine hoeveelheden is niks slecht voor je. Maar stevia is wel een betere zoetstof dan aspartaam omdat het gewoon naar spul blijft.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch is het niet slecht voor jeMeerdere grote onderzoeken hebben dat uitgewezen
Wat zijn de lange termijn effecten dan van aspartaam bij kleine hoeveelheden? Kanker?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In kleine hoeveelheden is niks slecht voor je. Maar stevia is wel een betere zoetstof dan aspartaam omdat het gewoon naar spul blijft.
En stevia wordt gezoet met suiker, dan heb je er geen fuck aanquote:Op woensdag 30 april 2014 12:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In kleine hoeveelheden is niks slecht voor je. Maar stevia is wel een betere zoetstof dan aspartaam omdat het gewoon naar spul blijft.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat zijn de lange termijn effecten dan van aspartaam bij kleine hoeveelheden? Kanker?
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Dat aspartaam slecht voor je is (kanker enz) is gewoon zo'n bullshit verhaal wat ooit de wereld in is geholpen en wat iedereen nu gelooft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |