Vooral die eerste 9 vlakke kilometers maken het interessant. Zullen er wel een aantal van fiets gaan wisselen.quote:
Omdat de meute de Tour wel kijkt en de Giro niet, daarom is de Giro mooier toch?quote:
Dat telt ook wel mee ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat de meute de Tour wel kijkt en de Giro niet, daarom is de Giro mooier toch?
Zie post hierboven. Eerste week valt behoorlijk tegen dit jaar helaas.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:47 schreef borisz het volgende:
Dat telt ook mee
Maar ook Italië. En je hoeft niet een week te wachten totdat de 'echte wedstrijd' begint. Over het algemeen beginnen ze in Italië in de eerste week al met heuvelachtige etappes ipv alleen maar sprinten.
Jup. Komt doordat ze nu in Dublin starten.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:54 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Zie post hierboven. Eerste week valt behoorlijk tegen dit jaar helaas.
Wel mooie beelden denk ik die 2e rit langs de Ierse kustquote:Op woensdag 30 april 2014 11:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Komt doordat ze nu in Dublin starten.
quote:
Wat eenquote:
Waarom? Ik irriteer me mateloos aan alle "kenners" die nooit wielrennen kijken en tijdens de TDF bij de koffiemachine ineens het hoogste woord voeren. Dat verstiert een deel van mijn kijkplezier, zou niet weten waarom dat eenquote:
Lekker niet bij die koffiemachine gaan staanquote:Op woensdag 30 april 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom? Ik irriteer me mateloos aan alle "kenners" die nooit wielrennen kijken en tijdens de TDF bij de koffiemachine ineens het hoogste woord voeren. Dat verstiert een deel van mijn kijkplezier, zou niet weten waarom dat eenreden is.
Die koffiemachine is overal, de gekte rond de tour is niet te ontwijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker niet bij die koffiemachine gaan staan.
Zeker! En tijdens de Giro, Vuelta, Klassiekers, etc.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
D_S is een van die mensen die tijdens de Tour bij de koffiemachine staat, trek het je niet aan Knut-san.
Ik ga alleen naar de koffiemachine toe om koffie te halen, weet niet wat voor proaties je allemaal houdt daar?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom? Ik irriteer me mateloos aan alle "kenners" die nooit wielrennen kijken en tijdens de TDF bij de koffiemachine ineens het hoogste woord voeren. Dat verstiert een deel van mijn kijkplezier, zou niet weten waarom dat eenreden is.
XDquote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de koffiemachine toe om koffie te halen, weet niet wat voor proaties je allemaal houdt daar?
Op papier misschien, maar het zal niet zo zijn dat de hele ploeg voor Cataldo gaat werken. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Kennaugh het er vanaf gaat brengen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henao doet niet mee. Cataldo is 'kopman'
Op papier ziet het er goed uit inderdaad, maar het is de vraag hoeveel actie we krijgen. Zo'n etappe met de Gavia, Stelvio en Val Martello lijkt leuk, maar wrs krijg je pas actie te zien halverwege de laatste klim. Het is zelfmoord om eerder in de aanval te gaan als klassementsrenner.quote:
Dat klopt natuurlijk, zelfde geldt ook voor de laatste bergrit met de beklimming van de Zoncolan. Daarvoor gaat er natuurlijk niks gebeuren (een groep in de aanval), de toppers gaan pas aanvallen op de Zoncolanquote:Op woensdag 30 april 2014 16:01 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Op papier ziet het er goed uit inderdaad, maar het is de vraag hoeveel actie we krijgen. Zo'n etappe met de Gavia, Stelvio en Val Martello lijkt leuk, maar wrs krijg je pas actie te zien halverwege de laatste klim. Het is zelfmoord om eerder in de aanval te gaan als klassementsrenner.
Ben vooral benieuwd naar die krankzinnige tijdrit in de laatste week
Zal wel ieder voor zich zijn, waarna er uiteindelijk één (van Cataldo, Kennaugh maar ook Siutsou) overblijft die rond plek 10 eindigt.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:54 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Op papier misschien, maar het zal niet zo zijn dat de hele ploeg voor Cataldo gaat werken. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Kennaugh het er vanaf gaat brengen.
Kennaugh is idd wel interessant, omdat hij mss weer mee mag naar de TdFquote:Op woensdag 30 april 2014 14:54 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Op papier misschien, maar het zal niet zo zijn dat de hele ploeg voor Cataldo gaat werken. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Kennaugh het er vanaf gaat brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |