quote:Ik dacht al aan LW voor ik zag dat die al geraden was, en het was in elk geval die met dat vriendje van de dochter van Murtaugh, 3 of 4 dus.
Deel 4 is met Jet Li, doe mij maar 3 films waarin hij doodgaat en hoe hij sterft in die film.
Lethal weapon 4 is zijn uiteindelijke doodsoorzaak geen verdrinking, hij gaat wel onder water dood, maar hoe?quote:Op woensdag 30 april 2014 07:41 schreef hornage het volgende:
En ik had als gedeeltelijk antwoord:
Lethal Weapon 4 - Hij verdrinkt met de steiger die instort
En voor de rest....
Misschien sterft hij in:
Hero?![]()
Fearless?![]()
Romeo Must Die?
The One?![]()
1/3quote:Op woensdag 30 april 2014 08:00 schreef kawa4 het volgende:
in Hero idd, door heul veul pijlen
1 van de mooiste films ooit![]()
quote:
Ja dat kan je ook wel een doodsoorzaak noemenquote:Op woensdag 30 april 2014 09:45 schreef Asap het volgende:
In The One gaat hij tig keer dood/ vermoord door zichzelf
Onder water doodgeschoten door Riggs met een "assault rifle" toch ?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Lethal weapon 4 is zijn uiteindelijke doodsoorzaak geen verdrinking, hij gaat wel onder water dood, maar hoe?
The Mummy 3 wordt de doodsoorzaak ook niet genoemdquote:Op woensdag 30 april 2014 10:31 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ja dat kan je ook wel een doodsoorzaak noemen
2/3
niet echt genoemd,quote:Op woensdag 30 april 2014 10:46 schreef Asap het volgende:
[..]
The Mummy 3 wordt de doodsoorzaak ook niet genoemd
Volgens mij is het punt voor The One en niet voor The Mummy.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:46 schreef Asap het volgende:
[..]
The Mummy 3 wordt de doodsoorzaak ook niet genoemd
Ja, meerdere oorzaken, doorboord, daarna zakte de vloer in, verdronk niet, want dat geweer zorgde toch voor een wat snellere dood dan het zuurstofgebrek, en was dus zijn uiteindelijke doodsoorzaak.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Onder water doodgeschoten door Riggs met een "assault rifle" toch ?
Misschien Ak-47 ?
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:12 schreef DragonFodder het volgende:
the godfather part III
things to do in Denver when you're dead
ocean's 11
nog 1 filmquote:
Nice headerquote:
2/5quote:Op woensdag 30 april 2014 15:21 schreef DragonFodder het volgende:
bob hoskins
The oneandere Jet film
who framed roger rabbit
super mario bros
eh... snatch?
Enemy at the Gates klopt ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:25 schreef kawa4 het volgende:
enemy at the gates volgens mij ook als die russische generaa
en volgens mij ook een wat oudere james bond
is ie dod?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:26 schreef Dopekoe het volgende:
Lees net het bericht op een nieuwssite....
Dus ik sluit mezelf uit
Mars Attacks? Al dacht ik dat die van wat later was.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Enemy at the Gates klopt ook.
3/5
Geen Bondfilm, al is hij wel samen te zien in een van de eerste films van Brosnan in 1980.
4/5quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mars Attacks? Al dacht ik dat die van wat later was.
Dat was Neeson, maar in de film waar ik op doel heeft Helen Mirren toevallig ook een grote rol.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef DragonFodder het volgende:
excalibur? of was dat een vroege Neeson?
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:58 schreef DragonFodder het volgende:
Hook, is ie niet smee, de rechterhand (pun intended) van Hook?
de beste inzending van allemaal!quote:
leuk dat hij camelot gaat redden enzo, maar waarin is hij precies de beste? Als je nou zei a knights tale, die wint aan het eind van de film het steekspel terwijl hij dat heeft moeten leren.quote:
Hij is op dat moment de beste prins... want hij red het koninkrijk...quote:Op woensdag 30 april 2014 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
leuk dat hij camelot gaat redden enzo, maar waarin is hij precies de beste? Als je nou zei a knights tale, die wint aan het eind van de film het steekspel terwijl hij dat heeft moeten leren.
Ik heb de film niet, dus vandaar even deze vraag.
Misschien toch handig als jullie bij de betreffende film zetten waarin iemand de "beste" is.
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij is op dat moment de beste prins... want hij red het koninkrijk...
3/5quote:Op woensdag 30 april 2014 18:35 schreef DragonFodder het volgende:
dodgeball![]()
chariots of fireZe waren al atleet, dus vanaf niks kunnen gaat hier helaas niet op.
the mighty ducks![]()
the princess diariesOok hier de vraag, ze is de beste in wat???
blades of gloryOok hier, ze begonnen al als kunstschaatsers dus niet vanaf niks.
moneyball![]()
5/5quote:
Niet om vervelend te zijn... (al ben ik niet anders)... misschien had je dan wat duidelijker moeten zijn in je vraagstelling..quote:Op woensdag 30 april 2014 19:47 schreef drakin het volgende:
[..]De beste in prins zijn was niet echt waar ik op doelde.
xxxx = ?quote:Some more explicit or dark details were changed from the original Norwegian film xxxx (1997) such as: the dead dogshoots in this film is alive in the original;
does some reckless driving to scare the dead girl's friend, in the original he grabs her between the legs;
and the hotel clerk share their thoughts a lot in the film, in the original they flirt a lot and he almost rapes her; the extremely downbeat ending in the original has been changed.
dat is anders een heel aardige gok!quote:
Alleen door het snorretje en het kortere haar?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:55 schreef sasquatsch het volgende:
Nathan uit Heroes. Maar die had ik op die bovenste foto niet zo herkend.
Rechts is trouwens Top Gun.
Foei! Das geen film...quote:
Ja, ik ben slecht in het herkennen van gezichten, dus als iemand er al iets anders uitziet wordt het moeilijker voor mij.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alleen door het snorretje en het kortere haar?
quote:A coming-of-age story about a shy, young boy sent by his irresponsible mother to spend the summer with his wealthy, eccentric uncles in Texas.
quote:A Puerto Rican former convict, just released from prison, pledges to stay away from drugs and violence despite the pressure around him and lead on to a better life outside of N.Y.C.
quote:Gerald is a yuppie-like transvestite in his thirties. His wife arrives home earlier than expected and discovers female attire spread over their apartment. Not knowing anything about his habit, she misinterprets this and throws him (and the attire) out of their home and marriage. He rents a room in Monica's house, recently divorced and around 50.
quote:In a future in which most water has disappeared from the Earth, we find a group of children, mostly teenagers, who are living at an orphanage, run by the despotic rulers of the new Earth. The group in question plays a hockey based game on roller skates and is quite good.
quote:
Wie zitten daar dan in?quote:
Tussenstand april 2014:quote:Op woensdag 30 april 2014 21:51 schreef drakin het volgende:
Ik bedoel dus de allereerste Star Trek film met George Takei
En de Laatste met Zachary die Sylar speelde in Heroes.
bericht eronder heb ik het ...quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:19 schreef hornage het volgende:
Het is mei, dus we gaan door in dit topic -> TV / [FOK MOVIE TRIVIA] - Mei 2014 - deel 1
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Eindstand april 2014:
22 picodealion
21 sasquatsch
15 drakin
13 DragonFodder
10 hornage
10 FireFox1
8 Dopekoe
5 Tem
5 Njosnavelin