Ok, dat is heftig en daar zul je een reden voor hebben gehad.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:17 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Zelfmoordpoging. Meer zeg ik niet.
Reden was: Psychose. En meerdere dingen. Ook heb ik Klassiek Autisme en hoogbegaafdheid.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dat is heftig en daar zul je een reden voor hebben gehad.
Maar zover ik weet neemt Yvonne dat serieus.
Dat kun je wel zeggen ja, tering héquote:
quote:Ik heb het dus hierover: veel elektronische gerelateerde muziek wat er op planeet aarde gegeven woord door mega creatieve die zelfs niet kunnen tippen op rijkheid van Kim Holland met haar uitgerekte foetus waar deadprez zelfs niet overheen durft omdat hij lauw is (NO! HOMO!).
TS, pleeg alsjeblieft geen zelfmoord, want dit soort verhalen moet je vaker op FOK! zettenquote:k heb een klacht! Ehehehehem! Toen ik 5 dagen in de separeer B, zat, was ik vanaf dag vier heel ANGSTIG... en zo ANGSTIG... dat ik alleen maar het gezicht van Geert Wilders kon hallucineren, en alleen maar zijn Heavy Metal klinkende scheet van Fleur Achmea omdat hij daar een creampie Geert Wilders in heeft geschoten met dat griekse standje en zijn Worstje Van Augurk, daarom luister ik naar enkel naar EcHtE DuBsTeP
Vond je hem wel goed?quote:Op woensdag 30 april 2014 03:30 schreef YesYou het volgende:
soms kom ik het tegen dat er te weinig informatie wordt verstrekt.
Hier in tegendeels.
Ietsch teviel
Daar is ie te hoogbegaafd voor om die 1701 mails nu maar eens te gaan lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |