SPOILER: BRABANTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DRENTHEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FLEVOLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FRIESLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GELDERLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GRONINGENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LIMBURGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NOORD-HOLLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OVERIJSSELOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: UTRECHTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ZEELANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ZUID-HOLLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorgaande topics: Klik!
[ Bericht 47% gewijzigd door Mord_Sith op 20-05-2014 18:56:04 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Welke? Ik vind de harde niet zo lekker, de zachte zonder korst en de zachte met korst vind ik wel erg lekkerquote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik had laatst bij iemand stukjes kipfilet met tuinkruidenmarinade uit de diepvries. Niet lekker, droge kip en veel te zoute marinade.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Bij mij is de zachte geitenkaas al 3 keer bedorven ruim voor de uiterste datum. Die koop ik echt niet meer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke? Ik vind de harde niet zo lekker, de zachte zonder korst en de zachte met korst vind ik wel erg lekkerSpoilers!![]()
Het was een rol met een of andere zachte korst eromheen. De geur klopte ook niet. Echt te smerig voor woorden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke? Ik vind de harde niet zo lekker, de zachte zonder korst en de zachte met korst vind ik wel erg lekkerTap tap tap![]()
Die uit de diepvries toch, jens je die in de oven?quote:
Frituurpan vervuilt die kip t olie volgens mij zo erg![]()
![]()
Hahaaaaa ja wij hebben precies hetzelfde probleem, meestal koop ik ze als het frietvet al ver op z'n einde is, dan maakt het niet meer uit. Ze zijn wel erg lekker en verslavend.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die uit de diepvries toch, jens je die in de oven?
Frituurpan vervuilt die kip t olie volgens mij zo erg![]()
Frituurpan??quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die uit de diepvries toch, jens je die in de oven?
Frituurpan vervuilt die kip t olie volgens mij zo erg
Nee maar dat zijn supermarkt saucijzenbroodjes nooit. Gewoon lekker bij de slager of goede bakker halen, of zelf maken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:34 schreef Gummiebeer het volgende:
De saucijzenbroodjes zijn ook niet te eten.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Oh nooit gehad, maar dat is wel balenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij mij is de zachte geitenkaas al 3 keer bedorven ruim voor de uiterste datum. Die koop ik echt niet meer.
Die heb ik wel vaker en vind ik prima. Had je geen slechte/bedorven rol? Of ervaar je het elke keer zo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een rol met een of andere zachte korst eromheen. De geur klopte ook niet. Echt te smerig voor woorden.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb hem nog nooit eerder gehad, zo vaak kom ik niet bij de lidl. Hij zag er verder niet raar uit maar de geur klopte niet en de smaak... Ik had maar een heel klein stukje geproefd en ik proef het nu nog steeds.quote:Op woensdag 30 april 2014 07:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaker en vind ik prima. Had je geen slechte/bedorven rol? Of ervaar je het elke keer zo?Tap tap tap![]()
O gek! Ik vind hem altijd wel erg lekker.. En ook niet sterk ruiken of zo..quote:Op woensdag 30 april 2014 07:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit eerder gehad, zo vaak kom ik niet bij de lidl. Hij zag er verder niet raar uit maar de geur klopte niet en de smaak... Ik had maar een heel klein stukje geproefd en ik proef het nu nog steeds.Worry is a misuse of imagination![]()
Die gebruik ik meestal in recepten waar zachte geitenkaas in moet. Vind ik idd erg lekker. En mijn jongste vind het ook lekker op brood.quote:Op woensdag 30 april 2014 08:31 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die zachte geitenkaas die al in stukjes is gesneden wel lekker.
***![]()
Die is heerlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 08:31 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die zachte geitenkaas die al in stukjes is gesneden wel lekker.![]()
![]()
Die pesto pizza broodjes uit de vriezer... niet te vreten gewoon
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ik ook hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 08:31 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die zachte geitenkaas die al in stukjes is gesneden wel lekker.geen
, wel een
Klinkt alsof hij niet goed wasquote:Op woensdag 30 april 2014 07:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit eerder gehad, zo vaak kom ik niet bij de lidl. Hij zag er verder niet raar uit maar de geur klopte niet en de smaak... Ik had maar een heel klein stukje geproefd en ik proef het nu nog steeds.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Eventjes in de oven met een plak kaas erop, heerlijk!quote:Op woensdag 30 april 2014 10:29 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren een doosje Lahmacun meegenomen bij de lidl. 4 stuks voor 2.69 ofzo. Ben benieuwd.![]()
De Bockworsten zijn prima
Het plee papier ook.
Blikken tonijn haal ik er
De tomatenshit in blik of pakje.
Het gehakt.
De spekblokjes
Zuurkool
Knoflook
Pindakaas
Chocola met hazelnoot
Appelstroop.
En dan ben ik vast nog wat vergeten![]()
RabarberGelijk twee kilo meegenomen!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Wat was je kwijt?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 07:48 schreef SilverSjoiis het volgende:
RabarberGelijk twee kilo meegenomen!
Mokkel met stuntstok![]()
Franse week... hmmm niet echt veel interessante dingen.
Wel veel witlof gehaald, zak van 500 gram voor 39 cent, fijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Weet niet of het door al die reclame komt, maar merk toch echt wekelijks dat sommige producten weer in prijs zijn verhoogd. Chocopinda's van 1 euro naar 1,69 (wel 100 gram meer, maar als je uitrekent wat er normaal in zat betaal je alsnog flink meer). Ook de kaas en melk wordt steeds duurder. De 'basisproducten' dus.![]()
Ik merkte ook dat de plakjes kaas duurder zijn geworden
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Ze hadden Spider-man shirts, meteen meegenomen. Goede dikke stof, het plaatje voelt alleen een beetje.. nep. Geen idee hoe ik dat moet omschrijven
En die hotwings inderdaad
My hovercraft is full of eel.![]()
3,09 zeker?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik merkte ook dat de plakjes kaas duurder zijn geworden
Zie net de prijspakker van Kassa, van 2,69 naar 3,09 voor 400 gram bij de Aldi, mijn ervaring is dat zodat Aldi of Lidl de prijzen opgooit, de ander er snel hijgend achteraan holt met dezelfde verhoging.Mokkel met stuntstok![]()
Ik schrok net bij de AH ook, de mozzarella van basic was eerst iets van 49 cent en nu 99! Groot verschilquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:13 schreef Deezertje het volgende:
Weet niet of het door al die reclame komt, maar merk toch echt wekelijks dat sommige producten weer in prijs zijn verhoogd. Chocopinda's van 1 euro naar 1,69 (wel 100 gram meer, maar als je uitrekent wat er normaal in zat betaal je alsnog flink meer). Ook de kaas en melk wordt steeds duurder. De 'basisproducten' dus.
Tap tap tap![]()
Dat vond ik ook! En het smaakt heerlijkquote:
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Huh vandaag toevallig nog een zakje gehaald voor twee kwartjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schrok net bij de AH ook, de mozzarella van basic was eerst iets van 49 cent en nu 99! Groot verschil![]()
Ja iddquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:53 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
3,09 zeker?
Zie net de prijspakker van Kassa, van 2,69 naar 3,09 voor 400 gram bij de Aldi, mijn ervaring is dat zodat Aldi of Lidl de prijzen opgooit, de ander er snel hijgend achteraan holt met dezelfde verhoging.
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Heeft Lidl een soort Desperados?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Flammkuche Frans?quote:Op maandag 5 mei 2014 08:56 schreef Erasmo het volgende:
Vanaf vandaag Franse week, met veel wijn en oa. Flammkueche![]()
[ afbeelding ]Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Dan had je gewoon de verkeerde hoor. Hij staat online ook gewoon nog voor 49 cent.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schrok net bij de AH ook, de mozzarella van basic was eerst iets van 49 cent en nu 99! Groot verschil![]()
Bij onze lidl hebben ze een eigen bakkerij gedoe erin, met wel 15 soorten broodjes denk ik, vooral op zaterdag ochtend ruikt de hele winkel naar de warme broodjes.
Wij nemen altijd ciabatta, stokbrood en rozijnbroodjes, maar ze hebben ook koffiebroodjes, appelflappen, (ham/kaas)Croissantjes enz.
Dat vind ik wel een groot pluspunt, heeft geen een ander supermarkt zo'n groot brood assortiment![]()
![]()
![]()
Uit het Franse week assortiment "rillettes" meegenomen, maar is absoluut geen aanrader.
Wat een smakeloze bagger.![]()
Ken ze van de lidl niet, maar rillettes vind ik erg lekker, beetje verse peper er op, mmm.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:09 schreef gijsman het volgende:
Uit het Franse week assortiment "rillettes" meegenomen, maar is absoluut geen aanrader.
Wat een smakeloze bagger.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Wat Loecje al zegt, in het tijdelijke assortiment soms.quote:
Aldi heeft het wel permanent. "Amigos" heet het daar, zit in 0,5L blikken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2014 18:29:34 ]![]()
Vandaag de lamsrack vd lidl, die ze met pasen hadden, in de oven gedaan. Was lekker.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Ik heb ze wel eens eerder tijdens Franse weken meegenomen en toen vond ik ze inderdaad niet echt lekker (maar ook niet vies). Daarom gisteren maar laten staan.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:09 schreef gijsman het volgende:
Wat een smakeloze bagger.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:19 schreef loecje het volgende:
[..]
soms in het tijdelijke assortiment.
"el tequito beer"Thx!quote:Op maandag 5 mei 2014 18:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat Loecje al zegt, in het tijdelijke assortiment soms.
Aldi heeft het wel permanent. "Amigos" heet het daar, zit in 0,5L blikken.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
De franse toetjes zijn ook geen aanrader, geen van allen...![]()
En de tijdelijke kazen, wat zijn daar de mening over?...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....![]()
Ik heb de crčme caramel meegenomen. Best lekker, maar er zit een soort vies velletje bovenop..
De mini chinois zijn goedal mis ik wel de glazuur..
![]()
ik vond de kersenclafoutis voor een simpel supermarkt weg-bunker toetje best ok eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:39 schreef PM-girl het volgende:
De franse toetjes zijn ook geen aanrader, geen van allen...![]()
En de tijdelijke kazen, wat zijn daar de mening over?
Zelf gemaakt is natuurlijk totaal niet te vergelijken, maar dit was best lekker vond ikOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Tevens gedroogde worstjes, gedroogde walnotenworst en kaas meegenomen![]()
En blij dat de houmous terug is hier, die mik ik vaak op brood of door couscoussalade om die beetje smeuīg te maken.
Laatst ook weer eens bij de Lidl geweest maar ik vind het toch geen succes. Brood en vleeswaren waren echt niet te eten bijvoorbeeld. En zo goedkoop was het niet eens.![]()
Vanaf maandag weer. Mexicaanse weekquote:
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Oh nice !!quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Die was het minst erg, de poire-belle-helene en peche melba waren het dieptepunt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vond de kersenclafoutis voor een simpel supermarkt weg-bunker toetje best ok eigenlijk.
Zelf gemaakt is natuurlijk totaal niet te vergelijken, maar dit was best lekker vond ik...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....![]()
Brood moet je ook bij de bakker kopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:51 schreef Zak het volgende:
Laatst ook weer eens bij de Lidl geweest maar ik vind het toch geen succes. Brood en vleeswaren waren echt niet te eten bijvoorbeeld. En zo goedkoop was het niet eens.
Alhoewel de zonnepit broden wel eetbaar zijn.
Vleeswaren zijn overal duurder geworden, en kaas al helemaal!![]()
oh, niet gezien hier, maar dat zijn ook veel lekkerdere zelf maak dingen, hmmmmquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Die was het minst erg, de poire-belle-helene en peche melba waren het dieptepunt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Net die kalkoenburgers gemaakt op de grill,
Ik had het idee dat ik de verpakking mee had gebakken op de grill!
Ach, het vult...![]()
Is er ergens een lijst met 'Warme bakker' lidl's?
Anders moet iedereen het hier even melden als die een lidl weet.
Was deze week bij Hemonylaan in Amsterdam geweest. Lidl 'nieuwe stijl' met een nespresso koffieautomaat![]()
Heb meteen 10 afgebakken broodjes gekocht
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Moeten nog wel.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Als er geen lijst is, zou dat best handig zijn voor in de OP denk ik. Moet niet, mag wel
Niet:
Zwijndrecht Karel Doormanlaan
Dordrecht Sterrenburg
Wel:
Zwijndrecht Oudeland
Dordrecht CrabbehofSpoilers!![]()
die ene in de wijert ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:12 schreef kvd het volgende:
Wel:
Stoepemaheerd, Groningen
Wielewaalplein, Groningen
Van lenneplaan?![]()
Geen idee, komt daar nooit...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:30 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
die ene in de wijert ook
Van lenneplaan?![]()
Die dungesneden rauwe ham is echt heel erg lekker. Doe het al regelmatig door de salades heen, maar ook op de croissants is het uitstekend te doen.![]()
Niks mis mee inderdaad met die lidl bakkerij. Het brood zelf vind ik nooit zo heel erg lekker, maar de broodjes uit de bakken zijn prima. Die kaneelbroodjes trouwens, een dikkequote:Op maandag 5 mei 2014 17:53 schreef crossmotor11 het volgende:
Bij onze lidl hebben ze een eigen bakkerij gedoe erin, met wel 15 soorten broodjes denk ik, vooral op zaterdag ochtend ruikt de hele winkel naar de warme broodjes.
Wij nemen altijd ciabatta, stokbrood en rozijnbroodjes, maar ze hebben ook koffiebroodjes, appelflappen, (ham/kaas)Croissantjes enz.
Dat vind ik wel een groot pluspunt, heeft geen een ander supermarkt zo'n groot brood assortiment![]()
... maar dat had ik volgens mij al gezegd in een vorig deel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Wel:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef CookieSlikker het volgende:
Is er ergens een lijst met 'Warme bakker' lidl's?
Anders moet iedereen het hier even melden als die een lidl weet.
Was deze week bij Hemonylaan in Amsterdam geweest. Lidl 'nieuwe stijl' met een nespresso koffieautomaat![]()
Heb meteen 10 afgebakken broodjes gekocht
Bennekom
Ede Bellestein
Niet:
Ede Hoog MaanenTap tap tap![]()
Normaal brood vinden wij ook wel oke,quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad met die lidl bakkerij. Het brood zelf vind ik nooit zo heel erg lekker, maar de broodjes uit de bakken zijn prima. Die kaneelbroodjes trouwens, een dikke... maar dat had ik volgens mij al gezegd in een vorig deel.
maar ciabatta blijft nummer 1![]()
![]()
Zekers. Ik ben alles even in een lijst aan het verwerken voor de OP.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:25 schreef kvd het volgende:
We noemen nu wel leuk op waar er wel/geen bakkerij is, maar houdt iemand het ook bij?
Toevoeging Amsterdamse poort en MuidenDe sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:33 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zekers. Ik ben alles even in een lijst aan het verwerken voor de OP.
Toevoeging Amsterdamse poort en Muiden![]()
![]()
Vooruit dan:
Wel een bakker in Eindhoven:
Winkelcentrum Woensel
Woenselse Markt
Willaertplein
Nederlandplein
Niet:
Klipperstraat
Van de overige filialen weet ik het niet.Curiosity cultured the cat
Niet de Lidl maar ff wat favo producten van de Aldi:
'calippo' sinas.
Zure mattenijsjes.
12 kleine vruchtenyoghurtjes uit de koeling.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Lidl verse broodjes in Alphen a/d Rijn:
Wel in de Baronie
Niet bij de HerenhofWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
CUL / Favo Aldi artikel #2quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet de Lidl maar ff wat favo producten van de Aldi:
'calippo' sinas.
Zure mattenijsjes.
12 kleine vruchtenyoghurtjes uit de koeling.Mokkel met stuntstok![]()
![]()
Hallo FokkersDit is de nieuwe OP van het Nederlandse LIDL topic.
Bespreek hier alle producten en vooral prijsverhogingen. Have fun!
Een aantal LIDL's hebben inmiddels een 'Warme Bakker' in de winkel.
Hier hebben ze heerlijke croisants, koffiebroodjes, appelflappen en nog zo'n 12 producten.
Maar waar zitten die bakkers toch verstopt? Hieronder een lijstje. Maak jij hem compleet?SPOILER: BRABANTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DRENTHEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FLEVOLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FRIESLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GELDERLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GRONINGENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LIMBURGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NOORD-HOLLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OVERIJSSELOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: UTRECHTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ZEELANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ZUID-HOLLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76[img]http://i.imgur.com/W0RslpZ.png[/img]
Hallo Fokkers :7 Dit is de nieuwe OP van het Nederlandse LIDL topic. :)
Bespreek hier alle producten en vooral prijsverhogingen. Have fun!
[img]http://i.imgur.com/NiRYlSu.png[/img]
Een aantal LIDL's hebben inmiddels een 'Warme Bakker' in de winkel.
Hier hebben ze heerlijke croisants, koffiebroodjes, appelflappen en nog zo'n 12 producten.
Maar waar zitten die bakkers toch verstopt? Hieronder een lijstje. Maak jij hem compleet?
[spoiler=BRABANT]
[b]Eindhoven[/b]: [i]Nederlandplein 114[/i]
[b]Eindhoven[/b]: [i]Willaertplein 11[/i]
[b]Eindhoven[/b]: [i]Winkelcentrum Woensel 410[/i]
[b]Eindhoven[/b]: [i]Woenselse Markt 38[/i]
[b]Oosterhout[/b]: [i]Zuiderhout 111[/i]
[/spoiler]
[spoiler=DRENTHE]
[b]Emmen[/b]: [i]Houtweg 151[/i]
[b]Klazienaveen[/b]: [i]Langestraat 149[/i]
[/spoiler]
[spoiler=FLEVOLAND]
[b]Lelystad[/b]: [i]Tjalk 1509[/i]
[b]Zeewolde[/b]: [i]Gouwzee 27[/i]
[/spoiler]
[spoiler=FRIESLAND]
[b]Surhuisterveen[/b]: [i]Baansein 2[/i]
[/spoiler]
[spoiler=GELDERLAND]
[b]Apeldoorn[/b]: [i]Kanaal Noord 21-23[/i]
[b]Bennekom[/b]: [i]Kerkhoflaan 11-13[/i]
[b]Ede[/b]: Bellestein 113[i][/i]
[b]Nijmegen[/b]: [i]Horstacker 1599[/i]
[b]Tiel[/b]: [i]Kranshof 1[/i]
[b]Winterswijk[/b]: [i]Misterweg 23[/i]
[/spoiler]
[spoiler=GRONINGEN]
[b]Groningen[/b]: [i]Stoepemaheerd 46[/i]
[b]Groningen[/b]: [i]Van Lenneplaan[/i]
[b]Groningen[/b]: [i]Wielewaalplein 312[/i]
[/spoiler]
[spoiler=LIMBURG]
[b]Weert[/b]: [i]Ringbaan-West 15[/i]
[/spoiler]
[spoiler=NOORD-HOLLAND]
[b]Amsterdam[/b]: [i]Bezaanjachtplein 289[/i]
[b]Amsterdam[/b]: [i]Delflandplein 196[/i]
[b]Amsterdam[/b]: [i]Hemonylaan 25A[/i]
[b]Amsterdam-Zuidoost[/b]: [i]Bijlmerplein 94 (W.C. Amsterdamse Poort)[/i]
[b]Huizen[/b]: [i]Warandebergstraat 20[/i]
[b]Muiden[/b]: [i]Pampusweg 12 (W.C. Maxis)[/i]
[b]Wormerveer[/b]: [i]Cor Bruijnweg 66-76[/i]
[/spoiler]
[spoiler=OVERIJSSEL]
[b]Ommen[/b]: [i]Schurinkstraat 30-34[/i]
[b]Enschede[/b]: [i]Slijpsteen 11-15[/i]
[b]Enschede[/b]: [i]Zonstraat 48[/i]
[/spoiler]
[spoiler=UTRECHT]
[b]Wijk bij Duurstede[/b]: [i]Hoogstraat 14[/i]
[b]Woerden[/b]: [i]Iepenlaan 1[/i]
[b]Zeist[/b]: Van Reenenweg 151-153[i][/i]
[/spoiler]
[spoiler=ZEELAND]
[b]Leeg[/b]: [i]Help ons deze provincie te vullen[/i]
[/spoiler]
[spoiler=ZUID-HOLLAND]
[b]Alblasserdam[/b]: [i]Wilgenplein 2[/i]
[b]Alphen a/d Rijn[/b]: [i]Baronie 86[/i]
[b]Dordrecht[/b]: [i]P.A. de Kok-plein 107 (W.C. Sterrenburg)[/i]
[b]Pijnacker[/b]: [i]Nobellaan 15-24[/i]
[b]Schiedam[/b]: [i]Dieselstraat 90[/i]
[b]Schiedam[/b]: [i]Mgr. Nolenslaan 600-610[/i]
[b]Wateringen[/b]: [i]Laan van Wateringseveld 484[/i]
[b]Zwijndrecht[/b]: [i]Karel Doormanlaan 63-71[/i]
[/spoiler]
[url=https://ssl.lidl.nl/cps/rde/SID-89A58252-5A08D246/www_lidl_nl/hs.xsl/Contact.htm][img]http://i.imgur.com/AcvW07J.png[/img][/url] [url=http://www.lidl.nl/cps/rde/www_lidl_nl/hs.xsl/Filiaalzoeker.htm][img]http://i.imgur.com/qMHVwam.png[/img][/url] [url=http://www.lidl.nl/cps/rde/SID-A30FE397-A3651D18/www_lidl_nl/hs.xsl/Offerdate.htm?id=28][img]http://i.imgur.com/uQpq79Y.png[/img][/url]
[ Bericht 0% gewijzigd door CookieSlikker op 11-05-2014 01:05:31 ]De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Croissants. En een aantal heeft.Curiosity cultured the cat
Roermond: Lidl - Sint Wirosingel 186 heeft ook verse broodjes
Lidl - Kasteel Hornstraat 17 weet ik niet zeker,zal t eens checkenLidl -Kempweg 75 niet (en daar kom ik t meeste)
![]()
![]()
Hoogeveen: Lidl - Schutsplein 49 heeft ook een bakkerij
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: