abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:43:30 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_139385782
Albert Heijn helpt klant met wijn uitzoeken

Foto: PPE Agency

Het kiezen van een wijn in de supermarkt kan soms een hele uitdaging zijn en daarom komt Albert Heijn met een zoekprogramma voor wijnen. Met de wijnvinder kunnen klanten op verschillende manieren zoeken naar een passend glaasje rood, wit of rosé voor bij de dis of het aperitief.

In de de AH-wijnvinder kan gezocht worden op bijvoorbeeld passend bij een gerecht, op smaak, druivenras of herkomst, of op typiciteit zoals houtgerijpt of complex.

De wijnvinder is beschikbaar op zowel de Appie-app als de site van de supermarktketen. Bij het kiezen geeft de Wijnvinder eerst drie opties: een voordelige wijn, een populaire wijn en een bijzondere wijn. Daaronder staan de andere wijnen die matchen met de zoekvraag.

Bij elke wijn is extra achtergrondinformatie beschikbaar. Met een klik zet de wijnvinder de keuze meteen op het boodschappenlijstje. Vervolgens kunnen klanten kiezen de wijn zelf uit het schap te halen in de winkel, klaar te laten zetten bij het Albert Heijn Pick Up Point of thuis te laten bezorgen.

Wie meer wil weten over een specifieke wijn in de winkel kan met de wijnvinder op de smartphone direct de barcode op de fles scannen. Handig als het etiket alleen Spaanstalige informatie geeft, of om uitgebreidere informatie te krijgen.

Daarnaast helpt AH zijn klanten om zich als echte wijnkenner te ontpoppen met relevante wijnweetjes.

http://www.telegraaf.nl/u(...)ijn_uitzoeken__.html

Gegroet,

Beste lezer, zowel wij Haerlemmers in het welgestelde milieu als vele andere eerbare burgers prefereren op z'n tijd een goed wijntje. Vooral financieel goed-geproportioneerde inwoners van een stad die het culinair ook zeer goed doet hebben hier best oren naar.

Met name tijdens heerlijke dagen, zoals wij die de laatste tijd veelal gehad hebben, gaat de voorkeur al snel uit naar 'Bourgondisch' genieten, waarbij tijdens zomerwarmte de barbecue al snel tevoorschijn gehaald wordt.

U zult begrijpen dat ons soort mensen uiteraard bij veel dingen al vrij kritisch zijn in onze keuzes, waaronder ook onze voorkeur qua wijnen. Geheel naar eigen smaak en voorkeur kiezen wij een goede wijn die in de regel geheel voldoet aan onze wensen tijdens ontspanning en andere speciale momenten. :Y) :9

Bijvoorbeeld wanneer er in onze kringen een niet alledaagse gelegenheid op handen is, waarbij een aantal genodigden aanwezig zullen zijn, gaan we in de regel voor speciale alcoholische aankopen, waaronder Haerlems Jopenbier en wijnen, naar een speciaalzaak. Daarentegen biedt de succesvolle supermarkt AH echter voor velen een prima alternatief, aangezien óók zij voorziet in een flink assortiment aan heerlijke wijnen en zulks, zowel voor de kleine als de wat grotere portefeuille. Me dunkt.

De AH-wijnvinder heeft niet voor niets de primeur: Als trouwe cliënten van de supermarktketen, op een prima Haerlemse locatie, spreekt deze nieuwe service van AH zelfs ons best aan. De wijnvinder doet voor de wijnliefhebber, en soms zelfs ook nog voor de wijnkenner, een uiterst klantvriendelijke duit in het zakje bij de zoektocht naar variaties die bij bepaalde gelegenheden prima tot hun recht kunnen komen.

Bijvoorbeeld bij de dis :Y) , of het aperitief :9 , maakt men niet zelden een passend onderscheid tussen verschillende wijnsoorten, zoals rood-, rosé- of wit. Uiteraard gaat romantiek en zonneschijn, inclusief heerlijke wijn, ook erg goed samen.

Evenals anderen, waaronder niet zelden goedverdienende burgers, nemen wij in ons milieu sowieso te allen tijde met minder geen genoegen. Uiteraard gaan we geheel naar eigen smaak voor het allerbeste, zo ook in onze keuzes qua Haarlemse restaurants :Y), et cetera.

Wel, aangezien in het verleden voor de wijnliefhebber het zoeken naar een andere wijnsoort soms nogal wat ongeduld opleverde, is voor het gemak van veelal trouwe cliënten van Albert Heijn de wijnvinder in het leven geroepen, teneinde hen op een snelle manier te kunnen voorzien van alle gewenste informatie omtrent wijnen.

Uiteraard is deze service van AH ook geheel beschikbaar voor mensen uit de wat lagere klasse, want informatie over voordelige wijn behoort hierbij natuurlijk tot de mogelijkheden. Al met al best spannend, en misschien is deze uiterst klantvriendelijke service van AH ook wat voor u. In dezen is AH min of meer bereid om van u (zijnde als leek) zelfs een echte wijnkenner te maken middels diverse weetjes omtrent allerhande wijnen.

Enfin, voor deze prima service verwijst het artikel u naar de website van Albert Heijn, of de Appie-app, teneinde straks geheel naar eigen wens optimaal te kunnen genieten van wijnen middels de mogelijkheid die u hier wordt aan geboden. Het toekomstige plezier wat u hiervan ondervindt is u namens Albert Heijn uiteraard van harte gegund. ^O^ :9

Goed, ik beëindig de OP en wens u nog een fijne avond.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_139386177
Dat zou wel handig zijn! Ik sta er soms wel een kwartier en kies toch steeds weer hetzelfde...
pi_139386363
Wat is dat debiel gedoe met die narcistische zogenaamd grappige OP's?
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:57:55 #4
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_139386414
quote:
Gegroet,

Beste lezer, zowel wij Haerlemmers in het welgestelde milieu als vele andere eerbare burgers prefereren op z'n tijd een goed wijntje. Vooral financieel goed-geproportioneerde inwoners van een stad die het culinair ook zeer goed doet hebben hier best oren naar.
:')

Flikker op man.
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:59:25 #5
345631 Scjvb
pi_139386478
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:56 schreef opgebaarde het volgende:
Beste heer, dat is het niet. :7
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 21:03:14 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_139389528
quote:
Bazenop's zijn dat vind ik.

OT: lijkt me wel handig, wat al hiervoor gepost werd, ik pak ook altijd dezelfde omdat ik weet 'die is lekker', op deze manier kies ik wellicht eens een andere.

Hier te vinden trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_139395767
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Bazenop's zijn dat vind ik.
Qua tekst wel, maar de diarree aan smilies verpest dat volkomen.

quote:
OT: lijkt me wel handig, wat al hiervoor gepost werd, ik pak ook altijd dezelfde omdat ik weet 'die is lekker', op deze manier kies ik wellicht eens een andere.

OT: Boodschappen bij de AH doen is al verwerpelijk, maar wijn bij de AH kopen is helemaal erg.
Daar hebben ze wijnboeren voor uitgevonden waar je persoonlijk advies krijgt ipv advies van een machine.
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 22:50:17 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_139395858
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Kingstown het volgende:

OT: Boodschappen bij de AH doen is al verwerpelijk, maar wijn bij de AH kopen is helemaal erg.
Daar hebben ze wijnboeren voor uitgevonden waar je persoonlijk advies krijgt ipv advies van een machine.
Ach als ik toch boodschappen ga doen neem ik daar wat mee. En af en toe haal ik wat bij de slijter.
niet zo tof doen
pi_139417030
AH reclames zijn een prima middel tegen verstopping.

Zodra die voorbij komen komt alles spontaan los.

Een soort AH erlebnis , elke keer weer.

Met als voornaamste katalysator deze KUTKOP.

pi_139417567
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Karina het volgende:

[..]
En af en toe haal ik wat bij de slijter.
:').
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 17:02:10 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_139417590
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

:').
Meestal bij de AH he ;)
niet zo tof doen
  Spellchecker woensdag 30 april 2014 @ 19:23:16 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139422677
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:02 schreef Karina het volgende:

[..]

Meestal bij de AH he ;)
Ik denk dat hij het anders bedoelt :o
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 19:25:23 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_139422762
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:23 schreef maily het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het anders bedoelt :o
Zou je denken ;)
niet zo tof doen
pi_139423238
Ha ha ha wat een vermakelijke op zeg.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  donderdag 1 mei 2014 @ 01:39:57 #15
345631 Scjvb
pi_139440869
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:35 schreef thom_05 het volgende:
Ha ha ha wat een vermakelijke op zeg.
Dit is niet zozeer vermakelijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:46 schreef DrMabuse het volgende:

Met als voornaamste katalysator. :Y)

Fixed.
Trouwens, ziehier de Appie-app.

Indien u in het bezit bent van dit handige hulpmiddel duurt uw zoektocht naar het gewenste product, waaronder diverse goede wijnen, slechts luttele minuten.
pi_139442372
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Ach als ik toch boodschappen ga doen neem ik daar wat mee. En af en toe haal ik wat bij de slijter.
jij drinkt het toch meestal zo uit een pak?
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:08:05 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139443360
Ik vertrouw dan toch liever op mijn eigen verstand. Mijn eigen verstand probeert me namelijk niet het duurste aan te smeren :') Dat gaat namelijk zeker gebeuren met die app, dan raden zij je wijn aan waar ik je voor 2, 3 euro minder een wijn aan kan wijzen die ook lekker is.

Ik hou het dan ook meestal simpel:

-Met AOC is meestal beter dan zonder AOC, dus neem met
-Vlees rood, vis wit, zalm en kip rose (ik hou van rose, ben ik nu homo?)

Tuurlijk maak ik daarin af en toe nog wat onderscheid op druifsoort, maar zo'n fijnproever ben ik niet dus met die vuistregels kom ik er vaak goed uit. Zonder te veel uit te geven.
Laffe huichelaar
pi_139443458
quote:
TS steekt moeite in zijn OP's. Kan menigeen op dit forum nog een boel van leren.

On-topic: alles wat het keuzegemak van de consument bevordert, is natuurlijk prima.
pi_139444048
Scjvb schrijft de meest leeswaardige stukjes-zonder-inhoud op dit forum.
Dankzij Sjcvb ben ik laatst naar Haerlem geweest en heb heerlijk genoten van de stad an sich, en Jopen-bier in het algemeen. Heb nu een prachtig Jopen-bierglas in de kast staan :)
Scjvb is een ambassadeur zoals vele steden zich wensen kunnen.

Keep it up Scjvb!
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:31:58 #20
14505 OProg
A Life in Music
pi_139444976
Ik moet bekennen dat het verschil tussen wijnen in het algemeen wel het maximale is dat ik op wijngebied kan onderscheiden. Het verschil tussen droog en zoet dus. Maar ik drink ook te weinig wijn om het verschil tussen twee droge wijnen te herkennen, dus dit zou misschien nog wel enige hulp kunnen bieden. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 1 mei 2014 @ 12:00:38 #21
165633 eriksd
The grand facade...
pi_139447482
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:49 schreef myShizzle het volgende:
Scjvb schrijft de meest leeswaardige stukjes-zonder-inhoud op dit forum.
Dankzij Sjcvb ben ik laatst naar Haerlem geweest en heb heerlijk genoten van de stad an sich, en Jopen-bier in het algemeen. Heb nu een prachtig Jopen-bierglas in de kast staan :)
Scjvb is een ambassadeur zoals vele steden zich wensen kunnen.

Keep it up Scjvb!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 12:17:45 #22
9859 crew  Karina
Woman
pi_139447897
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:08 schreef timmmmm het volgende:
Dat gaat namelijk zeker gebeuren met die app, dan raden zij je wijn aan waar ik je voor 2, 3 euro minder een wijn aan kan wijzen die ook lekker is.
DAT valt reuze mee. Ik heb het even uitgeprobeerd en je krijgt van elke wijn drie verschillende 'uitkomsten', een voordelige, een populaire en een bijzondere, waarbij de laatste denk ik meestal de duurste zal zijn.

Nadeel van deze app is denk ik wel dat de wijnen niet in alle filialen te koop zullen zijn. 'Mijn' AH is maar klein en ik gok dat 80% van de wijnen waar ik op uit kom met de app niet op voorraad zullen zijn. Moet ik alsnog gewoon de huiswijn pakken :P
niet zo tof doen
  Milf donderdag 1 mei 2014 @ 12:40:50 #23
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_139448505
Grappig. Het mobiele Internet bereik is in grote filialen om te huilen zo slecht.
Wifi erbij?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 1 mei 2014 @ 12:45:49 #24
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_139448630
Bij een bbq hoort gewoon bier en voor de vrouwen Rosé of Hoegaarden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')